Pelna darmowa wyszukiwarka/przegladarka kodow PKWiU

1. Data: 2006-01-28 17:24:35

Temat: Pelna darmowa wyszukiwarka/przegladarka kodow PKWiU
Od: "lukasz" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ma ktos taka przegladarko-wyszukiwarke? Ew. mogl by sie podzielic gdzie
mozna znalesc taka przegladarke?
Najtansza przegladarke znalazlem za 140PLN ale nie usmiecha mi sie ja
kupowac.

2. Data: 2006-01-29 12:37:22

Od: "Janusz" <i...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukasz" <m...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
gdzie
> mozna znalesc taka przegladarke?
> Najtansza przegladarke znalazlem za 140PLN ale nie usmiecha mi sie ja

Witam,
http://www.stat.gov.pl/klasyfikacje/PKWiU/pkwiu.htm

Pozdr.
Janusz

czujki alarmowe
halogeny - jak duże zużycie prądu?
Przekazanie mieszkania innej osobie - jak to zrobić?
grzejnik olejowy
Rada na sąsiada - zamarznięty pion