Pełnosprawni w pracy...

31. Data: 2007-07-09 11:52:08

Temat: Re: Pełnosprawni w pracy...
Od: "ONo" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale zwrócę uwagę na dość charakterystyczne w takich jak ta rozmowach
> zjawisko. Jak można zauważyć, najpierw jest narzekanie, że nie ma ogłoszeń
> z propozycjami pracy, a jak się okazują, że są, bo faktycznie są, to się
> okazuje, że to daleko, albo że w Internecie ich nie ma wystarczająco.
> Zawsze cholera jakieś przeszkody nie do pokonania i ogólnie zawsze musi
> wyjść na to, że jest źle. A my tu biedni inwalidzi cierpimy i z kólka na
> kólko przestępujemy czekając na pracę...

No i jeszcze z jednego z watkow-
pracodawca nie daje mieszkania na "dzien dobry" bo daleko

a podobno chcemy byc traktowani normalnie;-)
I gdzie tu normalnosc?
Ono

32. Data: 2007-08-08 14:33:06

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> osób niepełnosprawnych do pracy na stanowisku: operator programów
> graficznych
>
> Nr oferty: 374/2007/WAW
>
> Profil stanowiska:
> . prace pomocnicze dla studia graficznego
> . obróbka zdjęć, skład tekstów
>
> Miejsce pracy:
> . własne miejsce zamieszkania lub Warszawa, Łomianki
> . budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na
> wózkach inwalidzkich
>

> Praca dla mnie, ale jakbym tam pojechal zeby podpisac umowe to nie

A próbowałeś? Bo akurat umowę to można podpisać nie wchodząc do firmy -
nawet nie wychodząc z domu ;-)

LM

33. Data: 2007-08-08 14:41:03

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.tu4344h54zsuzp@adam...

/.../
> [...]
> Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
> Alkohol to wróg. Ucieczka przed wrogiem, to tchórzostwo.

Wiesz Adamie - generalnie jestem zwolennikiem Twojej tezy, że wielu ON nie
chce się zwyczajnie pracować i że niby chcą być traktowani normalnie, a tak
naprawdę domagają się kupy przywilejów, ale akurat w tym wypadku Twoi
oponenci mają dużo racji. Skoro oferty pracy przeznaczone są dla ON, to
mechanizm umożliwiający zdalny dostęp do nich powinien być zadaniem
priorytetowym - w okresie przejściowym można to załatwić np. na poziomie
telefonów, albo statycznej strony, którą ktoś co jakiś rozsądny czas
aktualizuje.

Konieczność fizycznego przemieszczania się do biura żeby sprawdzić czy
przypadkiem nie ma tam interesujących nas ogłoszeń (często wielokrotne)
wydaje się faktycznie w XXI wieku lekką przesadą - zwłaszcza że temat
dotyczy osób dla których to przemieszczanie się z założenia jest
kłopotliwe, a często i kosztowne.

LM

34. Data: 2007-08-08 17:36:25

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-08-2007 o 16:41:03 LM <l...@g...pl> napisał(a):

> Wiesz Adamie - generalnie jestem zwolennikiem Twojej tezy, ?e wielu ON
> nie
> chce si? zwyczajnie pracowa? i ?e niby chc? by? traktowani normalnie, a
> tak
> naprawd? domagaj? si? kupy przywilejów, ale akurat w tym wypadku Twoi
> oponenci maj? du?o racji. Skoro oferty pracy przeznaczone s? dla ON, to
> mechanizm umo?liwiaj?cy zdalny dost?p do nich powinien by? zadaniem
> priorytetowym - w okresie przej?ciowym mo?na to za?atwi? np. na poziomie
> telefonów, albo statycznej strony, któr? kto? co jaki? rozs?dny czas
> [...]

WSZYSTKIE ogłoszenia z Warszawskiego, Gdyńskiego i Zielonogórskiego
Centrum Integracji są dostępne na stronach Integracji. Brakuje
aktualizacji ogłoszeń z Krakowa, ale to będzie niedługo zrobione.

Nie ma chętnych. W zasadzie mogłoby tych ogłoszeń nie być, efekt byłby ten
sam.

> Konieczno?? fizycznego przemieszczania si? do biura ?eby sprawdzi? czy
> przypadkiem nie ma tam interesuj?cych nas og?osze? (cz?sto wielokrotne)
> wydaje si? faktycznie w XXI wieku lekk? przesad? - zw?aszcza ?e temat
> dotyczy osób dla których to przemieszczanie si? z za?o?enia jest
> k?opotliwe, a cz?sto i kosztowne.

Poza fizycznym przemieszczaniem się istnieją moi kochani telefony, a
ponadto, jak ktoś jest zapisany w biurze, to pracownicy do niego sami
zadzwonią. Przecież opowiadam o tym, że dziś siedziałem koło kogoś
takiego, kto cały dzień nic innego nie robił, tylko dzwonił...

Ja widzę, że większość tutaj jest naprawdę przekonana, że niepełnosprawni
czekają tylko na ciekawą ofertę i zaraz polecą pracować... Nic bardziej
błędnego.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jestem przeciwny aborcji, bo jak pokazuje życie, wyskrobano nie tych co
trzeba

35. Data: 2007-08-09 11:58:33

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz napisał(a):
> WSZYSTKIE ogłoszenia z Warszawskiego, Gdyńskiego i Zielonogórskiego
> Centrum Integracji są dostępne na stronach Integracji. Brakuje
> aktualizacji ogłoszeń z Krakowa, ale to będzie niedługo zrobione.

Tak czy siak, żeby z nich skorzystać, trzeba najpierw się umówić
i pofatygować osobiście, żeby się zarejestrować.

> Nie ma chętnych. W zasadzie mogłoby tych ogłoszeń nie być, efekt byłby ten
> sam.

No cóż, ja jestem chętny, nawet posłałem zapytania o kilka ofert...
Problem w tym, że żadne z Centrów Integracji nie obejmuje mojego
województwa. A nawet jeśli praca jest zdalna, to... tak! nie pozwolą
mi się zarejestrować i dowiedzieć więcej o tej pracy. Tak więc
praca w Centrach Integracji czeka... na ich sąsiadów.

> Ja widzę, że większość tutaj jest naprawdę przekonana, że niepełnosprawni
> czekają tylko na ciekawą ofertę i zaraz polecą pracować... Nic bardziej
> błędnego.

Ja czekam ;) Powiem więcej - szukam :>

Pozdrawiam,
Gerard

36. Data: 2007-08-09 16:47:01

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-08-2007 o 13:58:33 Piotr "Gerard" Machej <g...@g...com>
napisał(a):

> Tak czy siak, żeby z nich skorzystać, trzeba najpierw się umówić
> i pofatygować osobiście, żeby się zarejestrować.

Przeszkoda, jak widomo, nie do pokonania, szczególnie, że nieistniejąca -
w ogłoszeniach na portalu podawane są dane ogłoszeniodawcy, z nazwą firmy
i numerem telefonu.

> [...]
> mi się zarejestrować i dowiedzieć więcej o tej pracy. Tak więc
> praca w Centrach Integracji czeka... na ich sąsiadów.

Dziwne bardzo. Biorę sobie ogłoszenia ze strony:

http://centrum.niepelnosprawni.pl/ogloszenia.html

I widzę, że mam nazwy firm, numery telefonów...

W przyszłym roku Integracja otworzy cztery kolejne Centra. Nie da się
wszystkiego na raz zrobić... Naprawdę...

> Ja czekam ;) Powiem więcej - szukam :>

No cóż - nie za bardzo intensywnie chyba, skoro nie zauważyłeś, że w
ogłoszeniach na stronach Integracji są nazwy firm i numery telefonów...

37. Data: 2007-08-09 17:17:39

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w ogłoszeniach na portalu podawane są dane ogłoszeniodawcy, z nazwą firmy

Nie w tym portalu, o którym mówimy w tym wątku.

> Dziwne bardzo. Biorę sobie ogłoszenia ze strony:
>
> http://centrum.niepelnosprawni.pl/ogloszenia.html
>
> I widzę, że mam nazwy firm, numery telefonów...

A teraz popatrz na strony z ogłoszeniami umieszczanymi
przez Centra Integracji, o których w tym wątku mówimy:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/17292?query_id
=17286
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/17260?query_id
=17263
Znajdziesz tam nazwy firm? Powodzenia :)

> W przyszłym roku Integracja otworzy cztery kolejne Centra. Nie da się
> wszystkiego na raz zrobić... Naprawdę...

Ależ oczywiście. Jednak czy to taki problem, żeby w przypadku
ofert pracy dotyczących pracy ZDALNEJ udzielać informacji
również niepełnosprawnym spoza własnego podwórka?

> No cóż - nie za bardzo intensywnie chyba, skoro nie zauważyłeś, że w
> ogłoszeniach na stronach Integracji są nazwy firm i numery telefonów...

Wiesz, jest masa innych stron, na których są ogłoszenia
i na których są informacje o firmach. Ale nie o nich
w tym wątku mówimy. Ciągle zachwalasz Centra Integracji,
to pokazuję Ci, że jednak nie mogę z ich usług skorzystać.

Zresztą, cytat z odpowiedzi z Centrum Integracji Warszawa
na moje pytanie dotyczące jednej z ofert pracy ZDALNEJ:
"Niestety nie może Pan więc korzystać z ofert umieszczonych
w dziale Praca/Oferty pracy Warszawa".

Pozdrawiam,
Gerard

test
Renty Socjalne
Kochamy reklamy (pomysł własny)
[Spam] - Opony 24x1 firmy Schwalbe nowe do sprzedania
WTZ