Re: PepsiCola

Data: 2007-11-29 15:19:20
Temat: Re: PepsiCola
Od: Mateusz Szczyrzyca <m...@a...net>

27.11.2007: flex wrote:
> wiedzac o fakcie jak pesi czy cola rozpuszcza laczenia skorodowane w autach
> stare sruby itd.
> to nie wiem jak to wplywa na zoladek i zeby - maskakra :/

Jak ma wpływać? W żołądku też masz kwas, żaden żadnego nie
zneutralizuje (Pepsi/Cola zawiera kwas ortofosforowy, czyli
ten odrdzewiacz). Na zgagę na pewno nie pomoże.

To samo jeśli chodzi o zęby, jak myślisz, ile godzin trzeba
by było moczyć zęby w coli, aby coś mu się miało stać?

--
<http://www.abstynenci.pl> :: <http://www.bikertrzebinia.pl>
Drogowiec chciał być dżentelmenem i zaprosił żonę do walca.