Perfum na wiosnę(dla faceta)

1. Data: 2007-03-25 22:03:22

Temat: Perfum na wiosnę(dla faceta)
Od: "Rob" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się co wybrać. Coś na codzień. Do pracy i na spotkanie ze
znajomymi. Coś, co nie będzie się gryzło z coraz cieplejszymi dniami;-).
Mogłybyście doradzić?Macie swoje typy? Pozdrawiam. Robert

2. Data: 2007-03-25 22:44:25

Temat: Re: Perfum na wiosnę(dla faceta)
Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rob" <r...@p...onet.pl> wrote in message

> Zastanawiam się co wybrać. Coś na codzień. Do pracy i na spotkanie ze
> znajomymi. Coś, co nie będzie się gryzło z coraz cieplejszymi dniami;-).
> Mogłybyście doradzić?Macie swoje typy? Pozdrawiam. Robert

Brzozowa, ale nie do picia.
Ludzie na miescie gadali ze to modne tero.......
--

Bluzgacz
GG:5015

3. Data: 2007-03-26 05:43:49

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rob <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> znajomymi. Coś, co nie będzie się gryzło z coraz cieplejszymi
> dniami;-). Mogłybyście doradzić?Macie swoje typy? Pozdrawiam.

Pierwsza rada: perfumy, nie perfum :-)

J.

4. Data: 2007-03-26 06:01:33

Od: "Rob" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rob" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zastanawiam się co wybrać. Coś na codzień. Do pracy i na spotkanie ze
> znajomymi. Coś, co nie będzie się gryzło z coraz cieplejszymi dniami;-).
> Mogłybyście doradzić?Macie swoje typy? Pozdrawiam. Robert
No dobra: Inteligentni inaczej już się wypowiedzieli;-). Może teraz dostanę
jakąś podpowiedź. Z góry dzieki. Robert

5. Data: 2007-03-26 06:34:23

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eu7njv$2t16$1@news.mm.pl>
Rob <r...@p...onet.pl> pisze:

> No dobra: Inteligentni inaczej już się wypowiedzieli;-). Może teraz
> dostanę jakąś podpowiedź.

Nie sądzę.

--
Nixe

6. Data: 2007-04-01 21:00:45

Od: "eli" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 23:03, "Rob" <r...@p...onet.pl> wrote:
> Zastanawiam się co wybrać. Coś na codzień. Do pracy i na spotkanie ze
> znajomymi. Coś, co nie będzie się gryzło z coraz cieplejszymi dniami;-).
> Mogłybyście doradzić?Macie swoje typy? Pozdrawiam. Robert

:)
Może wybierz się do perfumerii i powąchaj sobie jakieś próbki-Pani
pewnie chętnie Ci pomoże, może nawet ładna będzie:)
Mi osobiście podoba się lacoste - zielona; giorgio armani - soul,
acqua di gio; joop- jump,mexx pure life;DKNY for men;Alfred dunhill
desire;hugo boss energise - to raczej popularne i chętnie używane
przez facetów perfumki.
(Mój kolega również je poleca).
Pozdrawiam
Eli

7. Data: 2007-04-03 17:41:48

Od: "Grzegorz J." <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eli" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]
***
Najlepiej niech powącha na sobie, papier a skóra to nie to samo, po "niuchaniu"
3-4 zapachów nos się zatraca w zapachach i polecam powąchać kawę. A na wiosnę to
coś świeżego, sportowego np. Allure Sports Chanel, ale o gustach się nie
dyskutuje :). Modne nie znaczy ładnie pachnące (przynajmniej dla mnie). A tu
klient chce być "modnie" pachnący ;D

Grzegorz J. - Kraków

8. Data: 2007-04-13 15:46:01

Od: "Beata Kozak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mogłybyście doradzić?Macie swoje typy? Pozdrawiam. Robert
>Preferuje HugoBoss zielony(329zł), Puma Czarna(39.99zł) bądź

Vichy - który wybrać?
włosy kręcone - odżywka
Gdzie we Wrocławiu...
Gdzie we Wrocku