opalanie sprayem

1. Data: 2007-03-23 20:23:59

Temat: opalanie sprayem
Od: "Magda" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś ma doświadczenie z opalaniem natryskowym? Chodzi mi o to, czy ten płyn
nie śmierdzi przypadkiem tak samo jak samoopalacz i jest tak samo krótkotrwały?
Dzięki za wszelkie opinie!
Pozdrawiam
Magda

2. Data: 2007-03-28 21:14:10

Temat: Re: opalanie sprayem
Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda"
> [...]
> ten płyn
> nie śmierdzi przypadkiem tak samo jak samoopalacz i jest tak samo

Pachnie przepieknie, opalaczem :)) Uwielbiam ten zapach. Opalenizna trzyma
sie do 10 dni maksymalnie, zalezy jak szybko luszczy sie Twoja wlasna
skora, na mojej ladnie trzyma sie okolo 5 dni. Jest to rozwiazanie idealne
i nie ma sobie rownych jedynie na blyskawiczne dodanie sobie blasku i
urody przed wyjsciem typu weekend gdzies czy wesele itp.
Pozdrawiam
Asia

3. Data: 2007-04-13 15:37:00

Od: "Beata Kozak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> płyn
> nie śmierdzi przypadkiem tak samo jak samoopalacz i jest tak samo

Tego typu płyn jest bardzo podobny zapachem do samoopalacza ale jest duzo
intesywniejszy i latwiejszy w nałożeniu..Są różne salony do spryskiwania
płynem samoopalającym i preferuja różne zapachy tego płynu.

Problem z włosami
Pytanie i oczekuje odpowiedzi.......
Szybko przetuszczają mi się wlosy
Rzęsy