Perfumy

1. Data: 2006-04-13 20:21:02

Temat: Perfumy
Od: "Blue" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam do was małą prośbę:
szukam perfum o zapachu waniliowym...
spędziłam już ładnych kilka dni na poszukiwaniach w perfumeriach i
drogeriach ale nie znalazłam czegoś o samym zapachu waniliowym. Jak już Pani
ekspedienta stwierdziła, iż ma waniliowe to okazywało się, że to jest
wanilia z czymś tam i pachniało odstręczająco :)
Czy może któraś z Was drogie Panie spotkała perfumy bądz wody o zapachu
czysto waniliowym?
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

2. Data: 2006-04-13 20:24:19

Temat: Re: Perfumy
Od: "ullaaa" <a...@w...ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz Blue napisał:
> Witam,
> mam do was małą prośbę:
> szukam perfum o zapachu waniliowym...

Pamiętam jeszcze z dzieciństwa Vanilla Fields od Coty. Rany, ale to
był obłędny zapach, typowa intensywna wanilia. Może gdzieś jeszcze
mozna go dostać?

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

3. Data: 2006-04-13 20:32:58

Od: "Blue" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ullaaa" <a...@w...ce> napisał w wiadomości

> [...]
| mozna go dostać?
|
| --
| ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801
Znalazłam na allegro, ale jedna to tester a druga używana :( popytam jeszcze
w perfumerii.
A czy znasz może nazwę perfum z zielonym koliberkiem na pudełeczku? Pamiętam
jak moja mama dostała takie na dzień kobiet i nie mogę sobie przypomnieć
nazwy ( a tak ślicznie pachniały:))

4. Data: 2006-04-13 20:37:08

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blue" <b...@o...pl> napisał w

> Czy może któraś z Was drogie Panie spotkała perfumy bądz wody o zapachu
> czysto waniliowym?

czysta, bardzo dobrą wanilię ma The Body Shop. Nie do dostania w Polsce w
regularnej sprzedazy, niestety, ale jest na allegro czasami:).

--
Margaret

5. Data: 2006-04-13 21:10:48

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-13 22:32:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Blue* skreślił te oto słowa:

> A czy znasz może nazwę perfum z zielonym koliberkiem na pudełeczku? Pamiętam
> jak moja mama dostała takie na dzień kobiet i nie mogę sobie przypomnieć
> nazwy ( a tak ślicznie pachniały:))

Z koliberkiem to własnie Vanilla Fields.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

6. Data: 2006-04-14 16:20:32

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 13 kwietnia 2006 22:21
użytkownik Blue, sącząc kawkę, wyklepał:

> Czy może któraś z Was drogie Panie spotkała perfumy bądz wody o zapachu
> czysto waniliowym?

Yves Rocher ma wodę waniliową z serii Pleasures coś tam coś tam. Nic nie
wiem na temat trwałości, ale pachnie czystą wanilią :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

7. Data: 2006-04-14 17:40:42

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blue" <b...@o...pl> napisał
> szukam perfum o zapachu waniliowym...
> Czy może któraś z Was drogie Panie spotkała perfumy bądz wody o zapachu
> czysto waniliowym?

Yves Rocher ma wanilie w serii Les Plaisirs Nature. O takie cos
http://www.yves-rocher.fr/shop_app/app_FR/dynamic/da
ta/product/img/fr/r79341ib.jpg

8. Data: 2006-04-18 15:06:49

Od: "icegirl" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Blue napisał(a):
> Witam,
> mam do was małą prośbę:
> szukam perfum o zapachu waniliowym...

Oprócz wspomnianych YR, które pachną wanilią bez innych nut,
polecałabym jeszcze Dior Addict.
Zależy, jaką kwotę możesz na to poświęcić... I jak bardzo
zależy Ci na czystej wanilii :-)

Opis Dior Addict:
http://www.osmoz.com/encyclo/marques/parfums_fiche.a
sp?ID=1698&CATEGORIE=PARFUM&LANGUE=en

Pozdrawiam,
i.

9. Data: 2006-04-19 04:42:28

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 18 kwietnia 2006 17:06 użytkownik
icegirl, sącząc kawkę, wyklepał:

> Oprócz wspomnianych YR, które pachną wanilią bez innych nut,
> polecałabym jeszcze Dior Addict.

O, a mocną waniliową nutę mają też Burberry Brit i Dior Poison Hypnotic (czy
coś w ten deseń). W obu przypadkach jest to wanilia plus coś tam, a nie
czysta wanilia.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

10. Data: 2006-04-22 19:08:49

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e24f3k$q4q$1@inews.gazeta.pl>
Kruszyzna <k...@g...pl> pisze:

> O, a mocną waniliową nutę mają też Burberry Brit

Powiedziałabym, że raczej mocną migdałową.
Wanilia to tam gdzieś sobie z boczku siedzi ;-)

--
Nixe

Jak osiągnąć taki blond?!
Sprzedam preparat Tight!: spalacz tluszczu
farbowanie a wypadanie wlosow
dla fanów naturalnych futer
Peeling enzymatyczny SERIA BIOALGA LINE XXI APIS