[Perfumy] Polo zielone

1. Data: 2004-12-21 18:19:02

Temat: [Perfumy] Polo zielone
Od: "oczy-pelne-lez" <d...@c...he> szukaj wiadomości tego autora

nie orientuje sie ktos gdzie moge nabyc w promieniu 100 km od warszawy polo
zielone? allegro oczywiscie nie wchodzi w gre

1. Data: 2004-12-21 19:00:20

Temat: Re: [Perfumy] Polo zielone
Od: "Alveaenerle" <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oczy-pelne-lez" <d...@c...he> napisał w wiadomości
> nie orientuje sie ktos gdzie moge nabyc w promieniu 100 km od warszawy
polo
> zielone? allegro oczywiscie nie wchodzi w gre

a to oczywiscie dlaczego?:)

m.

1. Data: 2004-12-21 19:39:45

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alveaenerle" <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com>
napisał w wiadomości news:cq9sf2

> a to oczywiscie dlaczego?:)

to nie wiesz?bo sprzedaja tam same podrobuy;), i w ogole jest"bee" ;).
zeby nie bylo offtopicznie,to todam- ze CI sprzedawcy ,ktorzy maja to Polo
zielone sa z Wawy,wiec mozna sie umowic na odbior osobisty.

1. Data: 2004-12-21 21:15:09

Od: "Alveaenerle" <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> to nie wiesz?bo sprzedaja tam same podrobuy;), i w ogole jest"bee" ;).
> zeby nie bylo offtopicznie,to todam- ze CI sprzedawcy ,ktorzy maja to Polo
> zielone sa z Wawy,wiec mozna sie umowic na odbior osobisty.

to nie wiesz ;) nie wszyscy ! ( tylko ciiiii bo to tajemnica wagi krajowej)

pozdrawiam:))
moni

1. Data: 2004-12-22 00:09:21

Od: "oczy-pelne-lez" <d...@c...he> szukaj wiadomości tego autora

> to nie wiesz?bo sprzedaja tam same podrobuy;), i w ogole jest"bee" ;).

rozmawiajmy na temat, proponuje ewentualnie zalozyc nowy watek o tym gdzie
najlepiej kupowac perfumy

> zeby nie bylo offtopicznie,to todam- ze CI sprzedawcy ,ktorzy maja to Polo
> zielone sa z Wawy,wiec mozna sie umowic na odbior osobisty.

to troche tak jakby kupowac radio na bazarze, nie chce, tak samo jak nie
chce pic piwa w spelunie ani tankowac oleju opalowego

jesli ktos widzial gdzies najlepiej na terenie warszywy lub ewentualnie
lublina to prosze pisac, z gory dziekuje

P.S. nie lubie dawac zarobic jakims pieprzonym cwaniaczka, ktorzy uwazaja
sie za "handlowcow" wystawiajac na allegro (... kolejny OT niepotrzebny) -
ot taki moj kaprys - nie zarobia na mnie ani 1 grosza, wole juz sie
przejecha chociazby i do krakowa, mam prawo miec swoje kaprysy tym bardziej
ze nie sa grozne dla innych

1. Data: 2004-12-22 00:09:21

Od: "oczy-pelne-lez" <d...@c...he> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-12-22 00:09:21

Od: "oczy-pelne-lez" <d...@c...he> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-12-22 00:13:14

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ot taki moj kaprys - nie zarobia na mnie ani 1 grosza, wole juz sie
> przejecha chociazby i do krakowa, mam prawo miec swoje kaprysy tym

masz prawo.
bedzie offtopicznie,aczkolwiek odnosnie Tego co napisales..
"pieprzonym cwaniaczkom"?. Kazdy kto wystawia na allegro jest pieprzonym
cwaniaczkiem,czy tez to dopiero od jakiegos momentu sie kwalifikuje na to
fajne okreslenie. Gdybym sprowadzala cos niedostepnego w Polsce,albo
drozszego tutaj dwa razy,to tez bym byla pieprzonym cwaniaczkiem?. Tego
konkretnie podejscia nie rozumiem, przyznaje tylko,ze kazdy moze robic co mu
sie podoba itp itd,wiec zmuszac do okreslonego zakupu nie mam zamiaru
przeciez:).

1. Data: 2004-12-22 00:15:23

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to troche tak jakby kupowac radio na bazarze, nie chce, tak samo jak nie
> chce pic piwa w spelunie ani tankowac oleju opalowego

jeszcze jedno.to chyba nie do konca tak:).Przeciez na allegro wystawia wielu
producentow. Kupujac od nich,umawiajac sie na odbior osobisty...nie mozna
tego porownywac do kupowaani radia na bazarze:).Imo.

1. Data: 2004-12-22 00:25:50

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret wrote:
> Gdybym sprowadzala cos
> niedostepnego w Polsce,albo drozszego tutaj dwa razy,to tez bym byla
> pieprzonym cwaniaczkiem?

A nawet gorzej - wrednym spekulantem pasącym się na robotniczej krwawicy. I
musiałabyś się ukrywać przed nisko latającymi kwantyfikatorami.

(Nieno, oczycośtam - przesadziłoś. Ja na allegro perfum nie kupuję, ale
dlatego, że nie ma nic, co by mnie interesowało, a czego nie można kupić w
sklepach i jestem za leniwa na badanie reputacji sprzedającego, ale gdyby
było coś specjalnego, to czemu nie?)

JoP

usta
cold cream
Zapach dloni a rekawiczki?
H&M (Kraków, M1)
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-12-20)