Re: Perfumy na mililitry ?

From: "Skakanka" <k...@N...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Perfumy na mililitry ?
Date: Tue, 12 Nov 2002 14:05:41 +0100

> Pierwszy raz sie z tym spotkalam. Co to w ogole jest? Mozesz mnie oswiecic
> nieco w tej dziedzinie?
> Krucha

To jest tak, ze te firmy sprzedaja "wody toaletowe" czy inne "perfumy" na
mililitry.
Owe cuda nazywaja sie "Angel", "Moments", "Dune" itp itd. Kosztuja jakies 10
zl za 10 mililitrow czy cos kolo tego.
Co uczciwsze firmy nazywaja swoje perfumy "a la Paloma Picasso" itp.
Sklepy wygladaja tak ze pani nalewa taka perfume z duzego pojemnika do
malego.
Te perfumki na poczatek pachna nawet podobnie do pierwowzoru, ale po
kilkunastu minutach zaczyna sie z tego robic zapach bazarowo-jarmarczny,
zapach takiej elegantki z remizy.
Makabra!
Ja ze wstydem przyznaje ze raz mnie skusila cena. Wydawalo mi sie ze beda
mniej trwale i tyle.
Jestem glupia i wiecej juz nie bede:)

Kaska