Perfumy-pytanie

1. Data: 2003-05-02 20:37:46

Temat: Perfumy-pytanie
Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
niedlugo bede miala okazje zakupic sobie perfumy w strefie bezclowej, i
tutaj mam pytanie: czy lepiej to zrobic wylatujac z Polski-na Okeciu, czy
może wracajac- na Schipolu. I czy jest jakas ograniczona ilosc jaka mozna
zakupic- i nie chodzi mi tutaj o jakies duze ilosci tylko o 3,4 rodzaje
perfum. Moze ktos z Szanownych Grupowiczow wie cos na ten tenat i moze
podzielic sie ta wiedza. Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam, Kasia S.

1. Data: 2003-05-02 23:01:01

Temat: Re: Perfumy-pytanie
Od: "Adam" <agro(wredna.baba)op.pl@jebac.spamerow.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia S." <k...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> niedlugo bede miala okazje zakupic sobie perfumy w strefie bezclowej, i
> tutaj mam pytanie: czy lepiej to zrobic wylatujac z Polski-na Okeciu, czy

Im blizej celu, tym wiekszy sens zakupow. Ceny bardzo zblizone -
Okecie/samolot/frankfurty i inne czorty. Sadze, ze nawet 5 mozesz sobie
smialo kupic. A najlepsza jest Finlandia... ;)

1. Data: 2003-05-03 07:02:37

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> perfum. Moze ktos z Szanownych Grupowiczow wie cos na ten tenat i moze
> podzielic sie ta wiedza. Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
Zapytaj na pl.rec.turystyka.zorganizowane, chyba beda lepiej zorientowani.
:)

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-05-03 07:22:32

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ceny sa wszedzie podobne, z tym, ze za granica widzialam promocje, czyli od
tej nizszej ceny np. jeszcze ze 30 % mniej. no ale tych promocyjnych
zapachow wybor ograniczony.

sztuk perfum mozesz kupic ile chcesz. to chyba alkohol jest limitowany.
tylkomozesz sie przeliczyc na tym, ze w polsce jest dosc dobra strefa
bezclowa, a gdzie indziej moze byc gorsza - np. w paryzu jest tragiczna, w
co trudno uwierzyc:)

1. Data: 2003-05-04 22:36:53

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do ilości prefum, to możesz ich kupić cały kontener.
Limitowany jest alkohol i papierosy.

Na Okęciu zakupów kosmetyczno - perfumeryjnych nie polecam. Żadnych
okazji cenowych, wybór kiepski.
Największe okazje trafiają się w Azji . W Europie nieźle jest we
Frankfurcie.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego lotu,
Kasia

1. Data: 2003-05-05 08:14:59

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@B...onet.pl> napisał(a):

> Co do ilości prefum, to możesz ich kupić cały kontener.
> Limitowany jest alkohol i papierosy.

Nie masz racji. PERFUMY limitowane sa do 50 ml.
Ale zakladam, ze pytajaca miala na mysli raczej jakies EdP czy EdT, w tym
wypadku nie slyszalam o zadnych przepisach.
Chyba zeby podciagnac to pod ogolna wartosc przywiezionych zakupow, z EU np.
mozna wwiezc rzeczy za (o ile sie nie myle) 175 euro, ale jeszcze nigdy nie
slyszalam, zeby ktokolwiek sie czepial.

Swoja droga, kiedys wczytalam sie w przepisy celne EU i mnostwo rzeczy jest
limitowanych: herbata, rosliny doniczkowe i inne takie. Mnie ostatnio
sprawdzali herbate ;)

Dunia

1. Data: 2003-05-05 10:23:35

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 May 2003 08:14:59 +0000 (UTC), Dunia wrote:

> [...]
> mozna wwiezc rzeczy za (o ile sie nie myle) 175 euro, ale jeszcze nigdy nie

Za wiele pewnie nie wniosę w tej sprawie, ale chcę poradzić, żeby się
jednak dokładnie o te przepisy dowiedzieć, bo mój znajomy wracając z
Emiratów Arabskich, kupił mi perfumy, nie pamiętam na jakim lotnisku, a w
Warszawie chcieli go oclić za to ;] A były to perfumy Dune, mały flakonik i
woda perfumowana Dune, 100 ml.

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-05 10:34:43

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: > Nie masz racji. PERFUMY limitowane sa do 50 ml.

Możliwe Duniu że tak jest. Nie znam się na przepisach celnych, pisałam o
własnym doświadczeniu. Jakoś nigdy nie miałam problemów z przywozem np.
6 opakowań EDP czy EDT.

Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-05-05 11:12:07

Od: "Dunia" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@B...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Możliwe Duniu że tak jest. Nie znam się na przepisach celnych, pisałam o
> własnym doświadczeniu. Jakoś nigdy nie miałam problemów z przywozem np.

Ani ja. Ale przyznasz: jest roznica pomiedzy pefumami a EdP czy EdT.

Dunia

1. Data: 2003-05-05 11:40:40

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Kasia <k...@B...onet.pl> napisał(a):
>
> Ani ja. Ale przyznasz: jest roznica pomiedzy pefumami a EdP czy EdT.

co znaczą te skróty?

Asia

Bierne palenie a cera
Bierne palenie a cera