Permanentnie obnizona temperatura ciala

1. Data: 2006-10-04 15:50:54

Temat: Permanentnie obnizona temperatura ciala
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moja mama ma stale obnizona temperature ciala. Od lat jej przecietna
temperatura wynosi w okolicach 35.5-36 st. C, a niekiedy (przy znacznym
wyczerpaniu np. po pracy na nocnej zmianie) potrafi sie obnizyc do 34.5
st. C. Niestety lekarze do ktorych sie zwracala nie potrafili
odpowiedziec co jest przyczyna tego stanu rzeczy. Czy ktos moze spotkal
sie z podobnymi przypadkami trwale obnizonej temperatury? Mam obawy, ze
to moze byc objaw jakiejs ukrytej choroby.

Pozdrowienia,
Tajemniczy Kot Makawity

2. Data: 2006-10-04 19:29:46

Temat: Re: Permanentnie obnizona temperatura ciala
Od: "kinky" <w...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moja mama ma często obniżoną temperaturę ciała. Ma teraz 71 lat.
Zwykle związane jest to także ze zmęczeniem. Także w okresie
rekonwalescencji po operacji miała długo obniżoną temperaturę w
granicach od 35.7 do 36.4 'C.

Zauważyłem także, że ma gęstą krew i problemy z krążeniem. Gdy
była młodsza zawsze była "gorąca" i b. rzadko było jej zimno. Dwa
lata temu, gdy zaczęły się problemy z arytmią serca a w końcu
przeszła lekki udar mózgu, od tamtej pory jest jej ciągle zimno. Ma
także zimne ręce i nogi i zwykle temperatura ok. 36.2 'C.

Pozdr
Wojciech

3. Data: 2006-10-05 09:56:28

Od: "Grażyna Ł." <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!! Ja rownież mam obniżona temperaturę ciała w granicach 35,1 do 35,8
C. Mam 53 lata, równiez jest mi od lat ciągle gorąco. Nie czuję sie słaba
ani zmęczona. Równiez ciekawa jestem dlaczego tak się dzieje, może to
faktycznie jest objawem jakiejś choroby, lekarz rodzinnego nigdy nie pytałam
o to.

Pozdrawiam
Grażyna

ps.com...

4. Data: 2006-10-05 16:12:37

Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4 Oct 2006 08:50:54 -0700, a...@g...com napisał(a):

> [...]
> sie z podobnymi przypadkami trwale obnizonej temperatury? Mam obawy, ze
> to moze byc objaw jakiejs ukrytej choroby.

Baterie ci siadają ;-))
a tak poważnie - zmęczenie - o czym już pisano może też ogólne
osłabienie organizmu. Niedobór ... węgla ....;-))
C.R.E.E.D.

5. Data: 2006-10-05 16:42:56

Od: "Arkadiusz Koziel" <a...@i...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Proponuję poprosić o skierowanie do endokrynologa...
To co należy sprawdzić to czy nie ma NIEDOCZYNNOŚCI TARCZYCY .Za
termoregulację odpowiada właśnie tarczyca.
(sprawdzić m.in poziom TSH i przeciwciała przeciwtarczycowe...np
antyTPO....etc a tak zrobić USG).

pozdrawiam,

6. Data: 2006-10-05 19:09:53

Od: "Grażyna Ł." <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziękuję za rade,jestem pod stała opieką endokrynologa,ponieważ
jestem po operacji tarczycy już 12 lat,wszystkie wyniki mam w normie.

Pozdrawiam
Grazyna

Użytkownik "Arkadiusz Koziel" <a...@i...onet.pl> napisał w
wiadomości news:eg3ck4$hui$1@news.onet.pl...

7. Data: 2006-10-06 08:50:15

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Oct 2006 11:56:28 +0200, Grażyna Ł. napisał(a):

> Ja rownież mam obniżona temperaturę ciała w granicach 35,1 do 35,8
> C. Mam 53 lata, równiez jest mi od lat ciągle gorąco.

Hm :) Ja znowu jestem straszny zmarźluch, czasami jest to dość dokuczliwe.
Z czasem zauważyłam że mam od pewnego czasu stale lekko podwyższoną
temperaturę, tak pod 37. Te dwie sprawy chyba mogą się wiązać?

Ale tu jak spada prawie do 35, wydaje mi się to bardzo mało.. znaczy bardzo
duży spadek..

--
Sabina

8. Data: 2006-10-10 19:44:36

Od: "kinky" <w...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

kinky napisał(a):
> [...]
> Zwykle związane jest to także ze zmęczeniem. Także w okresie
> rekonwalescencji po operacji miała długo obniżoną temperaturę w

Witam ponownie,

Chciałbym dopisać, że moja mama przeszła w 2004 operację
całkowitego usunięcia tarczycy. Od dwóch lat bierze lek Eltroxin
75ug a TSH oraz wskażniki T3 i T4 utrzymują się w normie.
Ponadto wcześniej w 2000 roku miała usuniety guz jelita i
przyjmowała chemię. Teraz wszystko jest dobrze i pod kontorla Centrum
Onkologii.
Nie wiem czy przebyte choroby i operacje moga mieć wpływ na trwałe
obniżenie temperatury ciała.

Z moich osobistych doświadczeń, gdy w styczniu br. miałem usunięty
laparoskopowo pęcherzyk żółciowy, początkowo gorączkowałem a
później przez kilka dni temperatra wahała się w granicach 36,1 do
36,4 az siły zaczęły wracać.

Pozdrawiam
Wojciech

uczulenie
Wewnątrzwątrobowa cholestaza ciężarnych?
nowa strona - gabinet ginekologiczny Magdalena Pisarska - Poznań
"grudka" w pachwinie - do jakiego lekarza?
TK i MR