Petycja

1. Data: 2006-08-06 04:35:21

Temat: Petycja
Od: " " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Petycja w sprawie likwidacji grupy dyskusyjnej pl.soc.polityka.

l: http://plsocpolityka.blog.onet.pl

Prosilbym wszystkich uzytkownikow Usenetu o poparcie przy ewentualnym wniosku
o rozwiazanie pl.soc.polityka. Mysle, ze naszym wspolnym obowiazkiem jest
obrona dobrego imienia polskiego Usenetu i walka z przejawami nienawisci w
sieci. Zwlaszcza dzis, gdy nienawisc do ludzi narodowosci zydowskiej znowu
staje sie czyms powszechnym i przeto niebezpiecznym. Wkrotce na pl.news.admin
i pl.news-nowe-grupy zostanie wyslana prosba o zlikwidowanie pl.soc.polityka.
Liczymy na Panstwa glosy.

Serdecznie przepraszam za off-topic, ale wydaje mi sie, ze ta sprawa dotyczy
nas wszystkich.

Michal L.

2. Data: 2006-08-06 06:20:26

Temat: Re: Petycja
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> Petycja w sprawie likwidacji grupy dyskusyjnej pl.soc.polityka.
>
> l: http://plsocpolityka.blog.onet.pl
(...)

Konstytucja RP:
Art. 14.
Rzeczpospolita Polska zapewnia wolność prasy i innych środków
społecznego przekazu.
Art. 54.
Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania
i rozpowszechniania informacji.
Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie
prasy są zakazane.

PWZ

3. Data: 2006-08-06 06:36:32

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal napisał:

[ciach]

A co Ci przeszkadza, że sobie ktoś tam pisze i że się kłócą? Może lubią? Do
pedałów nikt się nie miesza i do łóżka im nie zagląda, bo to ich sprawa, że
lubią inaczej. Niech dotyczy to wszystkich. Jak się lubią kłócić, niech się
kłócą i obrażają. Nie podoba Ci się, to nie czytaj.

Przemek

4. Data: 2006-08-06 09:01:53

Temat: [OT] Re: Petycja [OT]
Od: Kuba_A <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zawadzki napisał(a):

> [...]
> i rozpowszechniania informacji.
> Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie

Byłeś kiedyś na pl.soc.polityka? To co tam się dzieje (i to regularnie)
wykracza daleko poza wolność słowa. Byłbym skłonny się podpisać pod taką
petycją, ale nie ze względu na obrażanie się wzajemne ludzi którzy tam
przesiadują (fakt, może lubią) ani "dobre imię usenetu" ale ze względu
na kompletną dysfunkcję tej grupy. Tam się nie da porozmawiać o polityce
w normalny sposób.

--
''~`` Kuba Adamczyk
( * * ) g...@t...pl

5. Data: 2006-08-06 09:11:23

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Madoniowie napisał(a):
> [...]
> lubią inaczej. Niech dotyczy to wszystkich. Jak się lubią kłócić, niech się
> kłócą i obrażają. Nie podoba Ci się, to nie czytaj.
Też tak uważam. Ja nie zaglądam na pl.soc.polityka, pod sklepem też
nie stoję i nie wyrzekam na rząd, ani też nie oczekuję, że zamkną
ww grupę oraz wszystkie babcie i dziadziusiów tudzież inne
niezadowolone osoby , co pod sklepem sobie narzekają :-)

6. Data: 2006-08-06 09:25:45

Temat: NTG! Re: Petycja
Od: "Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

>gdy nienawisc do ludzi narodowosci zydowskiej znowu
> staje sie czyms powszechnym i przeto niebezpiecznym.

a co może niesłusznie i naród wybrany jest pokrzywdzony?

niebezpieczni to są żydzi bo wywołują wszystkie współczesne wojny

7. Data: 2006-08-06 10:07:56

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

p...@g...pl napisał(a):
> Petycja w sprawie likwidacji grupy dyskusyjnej pl.soc.polityka.
>
> l: http://plsocpolityka.blog.onet.pl

nie zartuj prosze
polski usenet nalezy do Tomka Surmacza, i nie sadze, aby jakis oszolom
przekonal go do rozpoczecia glosowania nad zlikwidowaniem grupy psp
Rozumiem, ze chcesz sobie pianie pobic, bo szansy to to nie ma zadnej,
juz nie mowiac o zupelnym braku podstaw. Na tej samej zasadzie mozna
by rozwiazac sejm - tam to dopiero jest nienawisc i podkladanie swin

Sierp

8. Data: 2006-08-06 11:21:13

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Petycja w sprawie likwidacji grupy dyskusyjnej pl.soc.polityka.
>
> l: http://plsocpolityka.blog.onet.pl
>
> Prosilbym wszystkich uzytkownikow Usenetu o poparcie przy ewentualnym
> wniosku
(...)

w zyciu sie pod tym nie podpisze, chociaz podpisywalem pod roznymi
petycjami. Chodzi o to, ze jesli ktos lamie prawo to od tego sa odpowiednie
organa, zeby tego dopilnowac. Likwidacja grupy nie jest rozwiazaniem!! bo w
ten sposb mozna by zlikwidowac polowe grup dyskusyjnych, bo np. ktos uzywa
niecenzuralnych slow. Internet od dawna nie jest juz anonimowy i jesli sie
chce to mozna dojsc do osob lamiacych prawo. Problem polega tylko na tym
zeby chciec i zeby ktos tego pilnowal.

Tomek

9. Data: 2006-08-06 11:23:24

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sun, 06 Aug 2006 08:20:26 +0200, name: Piotr Zawadzki:

> Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie
> prasy są zakazane.

Bardzo tego żałuję odwiedzając np kieleckie forum wyborczej.
Nie da się tego czytać bo zawsze pełno zakompleksionych
oszołomów zalewa forum swoimi wypocinami lub wyzwiskami.

Do demokracji i braku cenzury trzeba dorosnąć.
Nam jeszcze daleko.

Sytuacja jest podobna jak w polskim prawie. Bandyci mają
znacznie większe prawa niż pokrzywdzeni. Dlaczego nie mam prawa
poczytać spokojnie kulturalnych wypowiedzi osób z mojego regionu
bo jeden lub dwóch głupoli chce się popisać? Dlaczego oni mają
wieksze prawa niż ja?

Pozdrawiam
Miroo

10. Data: 2006-08-06 11:45:05

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sun, 6 Aug 2006 13:21:13 +0200, name: Tomasz:

> [...]
> chce to mozna dojsc do osob lamiacych prawo. Problem polega tylko na tym

Dotrzesz do nich no i co? I nic. Nic im nie zrobisz.
W tym problem. Za łamanie reguł usenetu się nie siedzi.
Jeszcze trochę i usenet zmieni nazwę na useless :(

Nie znaczy to, że zamykanie grup rozwiąże problem.
Absolutnie. Cale bydło wyżywające się na pl.soc.polityka
przeniesie się wtedy na inne grupy, a tego nikt nie chce.

Miroo (http://miroo.ovh.org)

kostkarka twistowa w lodówce LG
Jaki materac: Estrella Lux, Exclusive czy Alergik
deska do prasowania
Lodówka Sharp SJ 47 NBE 2
pozbycie się starej farby