Petycja ...

21. Data: 2000-09-19 19:48:01

Temat: Re: Petycja ...
Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Abraszewski" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
news:39C75D9D.CCF9EF2@clan.pl...
> Witam !

> I dla ustalenia faktow zapytam :
>
> Mam rozmiec ze bylo to Rozporzadzenie Krzysztofa Markiewicza a nie
> Ministra
> Lacznosci ? :->

Coz - kazdy rozumie jak umie.
Podalem adres strony - wczytaj sie, bedziesz wiedzial kto jest czego
autorem.

Reszte pomijam, bo nie zasluguje na odpowiedz.
Zreszta kazdy widzi poziom tych wywodow.

K.Markiewicz

22. Data: 2000-09-21 10:02:07

Od: Leszek Kraskowski <L...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek ma absolutna slusznosc. Petycja jest OK, ale bylaby "medialna", gdyby - jak
napisal Jacek - podpisalo sie pod nia kilka organizacji ON. A tak nie jest.
Przejdzie niezauwazona.
Leszek K.

23. Data: 2000-09-21 22:27:50

Temat: Odp: Petycja ...
Od: "Andrzej Wjtowicz" <w...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@c...pl...

Obrazasz mnie kilkakrotnie w swoim liscie:
- Taki trudny byl ten przyklad ?
- glupio rozumujesz
- manipulujesz tekstem
- Przemysl sens tego tekstu a napewno zrozumiesz ...
- nie bredz
- cosik Ci sie pokrecilo
- Czytaj uwazniej
- staraj sie je choc zrozumiec gdy podejmujesz sie ich powaznej analizy
- Niechlujstwo
- Czemus brachu nie przeczytal ...
- czytajacy nie rozumie tekstu i nadinterpretuje go
- nie rozumie sedna sprawy
- bije sie piane
- Znowu nie doczytales

Te teksty w uzytych w tekscie sformilowaniach obrazaja mnie. Traktujesz
mnie jak ograniczinego debila. Chcialbym z Toba podyskutowac, bo nie we
wszsyskim masz racje, ale na tej liscie kazdy kto ma inne zdanie niz wielki
A.A. to kretyn. Zjadles wszelkie rozumy wiec przyznaje Ci racje z godnei z
zasada:
1. A.A. ma zawsze racje.
2. Jeli nie ma racji patrz pkt. 1

Przykro mi ale przesadziles, nie bede z Toba na tym poziomie dyskutowal.
Licze ze spojrzysz na sprawe spokojniej i zreflektujesz sie i taka sytuacja
sie nie powtorzy.

Oczekuje przeprosin, a do tego czasy bede Cie ignorowal.

Wujek

> [...]
moze
> dopiero gdy zaspokoi ZYWOTNE potrzeby tych ktorym naprawde jest ciezko
> komunikowac sie z reszta spoleczenstwa . :->
> To daje Ci pod rozwage bos zbladzil w analizie mojego tekstu i dokonal
blednej
> analizy intencji i potrzeb dochodzac do wnioskow (ponizej) typowych dla
> polskiego piekielka w ktorym jesli ktos sie wychyli (nawet gdy jest to
> uzasdnione i wazne spolecznie) to trzeba go w dol pociagnac, ba nawet
przytopic
> bo jak ma byc rowno to niech bedzie a najlepiej jak z tego g... bedzie.
Dziwi
> [...]
>
> " My, internetowa społeczność osób niepełnosprawnych zgromadzona wokół
> Usetnet'owej grupy dyskusyjnej pl.soc.inwalidzi, czując się
> dyskryminowani ze wszech miar, zwracamy się do Pana o pomoc,
> sygnalizując tym samym swoje wielkie zaniepokojenie o nasza przyszłość,
> o nasz los. "
>
> Nie ma slowa CALA spolecznosc ...a jedynie MY internetowa spolecznosc.
> Przemysl sens tego tekstu a napewno zrozumiesz ze niepotrzebnie sie
czepiasz.
> Przeczytaj o czym W TYM fragmencie jest mowa i nie bredz ze pisze sie tu
TYLKO o
> [...]
zwracasz
> sie o pomoc - to Twoja sprawa, nie chcesz w ten sposob sygnalizowac
swojego
> zaniepokojenia i nasza oprzyszlosc i o nasz los - to Twoja sprawa. Ja
tylko
> nadmienie ze nie pisalismy tego tekstu patrzac na swoj czubek nosa a
"jedynie"
> widzac nieprawidlowosci z ktorymi , w swoim ciezkim zyciu napotykamy,
chcielismy
> glosniej zawolac - a nuz nas ktos uslyszy

> Dobrze ze powyzej zacytowalem bo od razu widac ze cosik Ci sie pokrecilo.
Czytaj
> uwazniej WAZNE teksty i staraj sie je choc zrozumiec gdy podejmujesz sie
ich
> powaznej analizy. Niechlujstwo w takich sytuacjach nie jest wskazane .
Masz

========

=========

> ... mam prawo przypuszcza ze takowa jest skoro pisze sie ze to USLUGA i ze
> docierac moze do naszych domow i ze kazdy moze z niej korzystac to ...
jest ona

24. Data: 2000-09-22 05:50:08

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

O co w tej sprawie idzie ? Czy tylko o to, ze jednemu sie niepodoba petycja
? Czytam ten temat i ostatnio juz sie zaczynam wkur.....c. Co jest nie tak ?
Jak komus petycja nie pasuje, to niech pisze swoja - a nie traci czas i
zasmieca grupe swoimi watpliwosciami. Czytam w jednym z e-maili ze jedni
kulawi sa wazniejsi od drugich, cholera, a gdzie idea zapalki. To co juz
zaczynac licytacje ? Razem mozemy wiecej, ale jak ktos bedzie nas sklucal to
nic nikomu nie bedzie sie chcialo i bedziemy kolejna grupa dyskusyjna na
ktorej bedziemy mowic "ze tego boli to.., tamtego boli tamto, a w ogole to
dzieje nam sie zle".

to na tyle.
Algraf

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-soc-inwalidzi
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-soc-inwalidzi/

25. Data: 2000-09-22 11:03:35

Temat: Re: Odp: Petycja ...
Od: Agata Jurkiewicz <a...@t...ch.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Sep 2000, Andrzej Wjtowicz wrote:

> Użytkownik Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@c...pl...
>
> Obrazasz mnie kilkakrotnie w swoim liscie:

[ciach]

> Licze ze spojrzysz na sprawe spokojniej i zreflektujesz sie i taka sytuacja
> sie nie powtorzy.
>
> Oczekuje przeprosin, a do tego czasy bede Cie ignorowal.
>
> Wujek

Przepraszam, ze Ci to powiem, ale widac, ze na tej grupie jestes od
niedawna :-)))) Taka sama sytuacja powtarza sie za kazdym razem, kiedy na
grupie pojawia sie ktos nowy i osmiela sie miec wlasne zdanie. I jeszcze
nie widzialam, zeby ze strony 'goro' tej grupy ktos przeczytal
jakiekolwiek przeprosiny za obrazanie innych.

Agata.

26. Data: 2000-09-22 14:55:14

Od: "Leszek Marażewki" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

LUDZIE ZRÓBCIE WRESZCIE COŚ, A NIE
"GADAJCIE".
Pozdrawiam Grupę, ale już znowu nie wytrzymałem.
Załózcie wreszcie Stowarzyszenie - i skończcie biadolić.
Nikt Wam nic nie poda na tacy.
Była na Grupie informacja o konkursie zorganizowanym
przez Fundację im. St. Batorego : Internet dla niepełno-
sprawnych; który z Grupowiczów wystartował?
A narzekać i żądać - zwłaszcza od PFRON - u -to
wielu potrafi. Są w PFRON - ie srodki na internet
dla ON, ale trzeba byłoby zaproponować coś kon-
kretnego..... Czekam - kto sie zgłosi - poza A.A.?
Leszek Marażewski
l...@c...pl
h.uj.edu.pl...

27. Data: 2000-09-22 17:15:55

Od: "Leszek Konopa" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Leszek Marażewki napisał(a) w wiadomości:
<8qfrvo$brs$1@news.ipartners.pl>...

> Czekam - kto sie zgłosi - poza A.A.?

Proszę mnie też uwzględnić.

Na dowód tego że ..., przesyłam ten tekścik: "W związku z zakończeniem
Pańskiej pracy na stanowisku
Pełnomocnika ds. Osób Niepełnosprawnych proszę przyjąć serdeczne
podziękowania za Jego zaangażowanie na rzecz ciechanowskiego środowiska
osób niepełnosprawnych.
Wyrażam uznanie dla Pana inicjatyw i dokonań, które w znaczący sposób
wpłynęły na poprawę statusu społecznego tego środowiska w społeczności
miejskiej.
Pragnę podkreślić, że nieprzedłużenie z Panem umowy o pracę wynika nie z
oceny Jego kwalifikacji i zawodowych dokonań
lecz z przyjętej koncepcji organizacyjnej Urzędu.
Wyrażam przekonanie, że swym doświadczeniem i znajomością problematyki
osób niepełnosprawnych zechce Pan jeszcze niejednokrotnie włączyć się w
działania podejmowane dla dobra wszystkich mieszkańców miasta."

Podpisał: Z up. Prezydenta Miasta Mirosław Szymańczyk Wiceprezydent
Miasta

Pozdrawiam,
LESZEK

28. Data: 2000-09-22 22:37:50

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Jurkiewicz napisał(a):

ciach

> [...]

I jeszcze
> nie widzialam, zeby ze strony 'goro' tej grupy ktos przeczytal
> jakiekolwiek przeprosiny za obrazanie innych.

Uuuu z calym szacunkiem ale tu sie mylisz lub tez malo widzialas ze tak
sobie pozwole to okreslic
--
3mka Apik
a...@c...pl

29. Data: 2000-09-22 22:42:29

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Konopa napisał(a):

> [...]
> Pełnomocnika ds. Osób Niepełnosprawnych proszę przyjąć serdeczne
> podziękowania za Jego zaangażowanie na rzecz ciechanowskiego środowiska

I mnie tez jesli laska:)
A co do teksciku chmmm najpierw kopa a potem cacy-cacy?
No takie odnioslem wrazenie, a swoja droga to dosc ciekawa musi byc ta
"koncepcja" urzedu

--
3mka Apik
a...@c...pl

30. Data: 2000-09-23 09:30:45

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Leszek Kraskowski wrote:

> Jacek ma absolutna slusznosc. Petycja jest OK, ale bylaby "medialna", gdyby - jak
> napisal Jacek - podpisalo sie pod nia kilka organizacji ON.

Jak pisalem nie bylo na to czasu. Wszystko stalo sie z dnia na dzien.
Widzac jak potoczyl sie ten watek na Grupie mam pewnosc ze zbieranie
podpisow i poprawki jakie kazda z tych organizacji chciala by wniesc
doprowadzily by do tego ze petycji by nie bylo. Czy Ty, Leszku nie
widzisz obstrukcyzmu, tumiwisizmu, malkontectwa wsrod naszej
spolecznosci ? Jedynie dzialania niesformalizowane, czeste "puszczanie"
petycji, przy KAZDEJ nadazajacej sie okazji, przez ludzi, ktorym wcale
nie zalezy na tym by go media pokazaly, a przez tych, ktorzy po prostu
cos chca dla CALEJ naszej spolecznosci "wyszarpnac", jest metoda by
nasze srodowisko bylo zauwazane. Pewnie, ze idealy sa piekne ale jak
wiemy nierealne. Na dzis dzien ta Grupa (jako calosc, jako ISON) nie
jest w stanie NICZEGO takiego wygenerowac. Bo sa tacy Wujkowie, Agatki
(i kilkoro jeszcze) - obrazalscy, ktorzy potrafia tylko dodawac
prze(y)cinki do cudzej, ciezkiej pracy samemu jak na razie niczego
istotnego, poza biadoleniem czy medzeniem, nie generujacy. To dobitny
dowod ze na takich ludzi nie mozemy liczyc i im pod konsultacje, takich
petycji dawac nie mozna bo ZNISZCZA wszystko w zarodku. Podpisywanie sie
per "My, ISON ..." , mimo iz sa oni ISON nie musi wcale oznaczac (i nie
oznaczalo) ze wystepujemy (inicjatorzy i autorzy petycji) takze w ich
imieniu. Zawsze sa czarne owce, zawsze znajdzie sie malkontent, zawsze
znajda sie jakies dziewuszki ktorym mocne slowa (wcale nie wulgarne) sie
nie spodobaja bo je mamusia kindersztuby (i zycia) nie nauczyla. Znamy
to : "psy szczekaja, karawana idzie dalej" . Tylko w ten sposob (czyli
robiac cokolwiek nie patrzac na malkontentow) mozemy cos w tym naszym
bagienku zrobic. Nie ma wsrod nas ani solidarnosci ani pedu do WSPOLNEJ
walki o swoje . To udalo mi sie zaobserwowac po trzech (prawie) latach
funkcjonowania na tej Grupie i na priva . Popatrzmy ilu z nas podjelo
inicjatywe (przeciez nie glupia i bardziej istotna niz taka tam petycja
;-) ) ? Ilu z nas zaangazowalo sie w prace nad utworzeniem
Stowarzyszenia Internetowej Spolecznosci Osob Niepelnosprawynych
"SamiSobie" ? To sa dowody ze mimo racji jakie macie , i Jacek i Ty nie
macie racji, ze nie da sie (jak na razie) hurmem, wraz, "pojsc" i o
NASZE powalczyc. I wcale nie jest temu winien jakis tam A.A. bo grzechu
zaniechania nie ma - i miec nie bedzie ! :)

> A tak nie jest.
> Przejdzie niezauwazona.

Moze nie bedzie tak zle choc ... nie trafila do Premiera (trafila do
innych ktorzy niech choc ja tylko przeczytaja to juz bedzie cos, jesli
zas cokolwiek z tego co tam bylo napisane to bedzie sukces . Niestety
Premiera nie bylo w Grybowie (do ktorego jechalem na leb na szyje
glownie dlatego by Mu osobiscie te Petycje wreczyc) . Tam bylo radio i
TV i byloby medialnie . Niestety jak sie jest "popapranym" i do tego
nieruchawcem to nie takie proste by dotrzec do tych z ktorymi by sie
chcialo pogadac. A ze uczestnicy konferencji nie chcieli "widziec" tych
dla ktorych efekty ich prac mialy sluzyc to petac sie nie bylo co, bo i
po co ?

> Leszek K.

A.A.

PS Przepraszam, za moze zbytnia, surowosc ocen ale ... inaczej nie
potrafie, podobnie surowo oceniam swoje postepki . Czy byly az takie
surowe, skoro nawet LM sie wkurzyl na to co dzieje sie na tej Grupie ? A
moze jak zwykle ;-) A.A. ma racje :)

Szukam wozka OTTOBOCK
Hobby na stronie SamiSobie
PIECZYWO BEZGLUTENOWE
Wózki inwalidzkie z napędedem elektrycznym
Praca w Katowicach