Petycja ...

11. Data: 2000-09-17 22:34:37

Temat: Odp: Petycja ...
Od: "Andrzej Wjtowicz" <w...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pan premier może nas "olać" (nie ma obowiązku ustosunkować się do
> petycji). I po to zakładamy stowarzyszenie, aby i tych sprawach
> monitować do różnych instytucji (w tym i też MŁ, TP S.A.),
> a stwarzyszenie jako organizacja ON zarejestrowana w sądzie musi
> dostać odpowiedź.
>
> Dlatego petycja trzech osób jest to walenie głową o mur i tracenie sił.
> Lepiej by było gdyby pod takim tekstem podpisało się kilka
> zarejestrowanych organizacji ON. Wtedy przyniosłoby to rezultat w formie
> oficjalnego ustosunkowanie się Premiera RP, a tak przejdzie to

Mysle ze to jest bez problemu do wykonania, tylko trzebaby ta petycje
doszlifowac (wystarczy uwzglednic pojawiajace sei w tej dyskusji sugestie)

> Może lepszym rozwiązaniem byłby list otwarty umieszzczon na łamach kilku
> gazet. Byłoby głośniej, Premier msiałby odpowiedzieć bo wyszedłby na
> ignoranta co przed wyborami nie byłoby dla AWS dobre.

Dla pewnosci mozna zrobic i jedno i drugie.

> A propos treści to mam jedną uwagę:

> A tutaj zgodzę się z Wójkiem :-)

Wujkiem.

- nie lepiej byłoby napisać tylko
> o osobach ze znacznym stpopniem inwalidztwa, nie wymieniając schorzeń.
> Dlaczego sercowcy, jąkający, głuchomieni, niewidomi i tak dalej mają być
> gorsi. Bo coś to mi zaczyna przypominać "Folwark zwierzęcy" z "rownymi i
> równiejszymi". A to nie tędy droga. Jest to tylko jeszcze jeden argument
> że ON nie są jednością w walce o swoje.

Tylko w jednosci sila!!!! A co z tymi umiarkowanymi a tym bardziej z lekkimi
(czy oni maja az tak super, a moze nie sa niepelnosprawni). Proponuje
ogolnie o niepelnosprawnych, ONI i tak sami nas podziela na takich, czy
takich, po co mamy im w tym pomagac i wprowadzac wsrod samych siebie jakies
podzialy - nie sluzy to jednosci.

Wujek

12. Data: 2000-09-17 23:31:27

Temat: Re: Petycja ...
Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

....>
> [...]
> zarejestrowanych organizacji ON. Wtedy przyniosłoby to rezultat w formie
> oficjalnego ustosunkowanie się Premiera RP, a tak przejdzie to

30 wrzesnia zbiera sie OGÓLNOPOLSKA FEDERACJA ORGANIZACJI OSÓB NIESPRAWNYCH
RUCHOWO

http://www.idn.org.pl/lublin/ofoonr

Wydaje mi sie, ze to bylaby dobra reprezentacja osob niesprawnych ruchowo,
do tego PZG i PZN.

Krzysztof Markiewicz

13. Data: 2000-09-18 06:14:56

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Markiewicz wrote:

> [...]
>
> http://www.idn.org.pl/lublin/ofoonr
>
> Wydaje mi sie, ze to bylaby dobra reprezentacja osob niesprawnych ruchowo,

Tak to by była bardzo dobra reprezentacja, i tutaj Premier musiałby coś
odpowiedzieć. Tylko czy ktoś na grupie jedzie tam?

Jacek

14. Data: 2000-09-18 08:41:30

Od: "Andrzej Wjtowicz" <w...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Markiewicz <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8q3k9a$3fn$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
>
> http://www.idn.org.pl/lublin/ofoonr
>
> Wydaje mi sie, ze to bylaby dobra reprezentacja osob niesprawnych ruchowo,

A czy inne organizacje nie moga wlaczyc sie o walke o lepszy dostep do
internetu dla ON?!
Konkretnie mam tu na mysli PZJ, a moze by i wlaczyc KRON, a moze jeszzce
innych.
Proponuje umiescic tresc tej petycji (tylko prosze by bylo to ogolnie o ON)
umiescic gdzies w pliku i organizacja ktora bedzie chciala ja podpisac,
sciagnie sobie ten plik, druknie, podpisze i przesle pod ustalony adres, do
osoby ktora bedzie ta sprawe pilotowac.

Wujek

15. Data: 2000-09-18 09:23:42

Od: Agata Jurkiewicz <a...@t...ch.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Sep 2000, Andrzej Abraszewski wrote:

> Niewidomi-niedowidzacy i glusi-niedoslyszacy . Takze "nieruchawce" ale jedynie w
> Ideii mogac miec obizony do polowy abonament.

Male sprostowanie na temat nieslyszacych:
Era GSM interpretuje wspomniane rozporzadzenie tak, ze znizke moga dostac
tylko osoby nie(do)slyszace _posiadajace I grupe inwalidzka_. A na sluch
przyznawana jest III, w rzadkich wypadkach II grupa. Czyli w praktyce Era
nie respektuje tego przepisu w odniesieniu do osob z uszkodzeniami sluchu.

> Nie masz racji. Wykupujac dostep do SDI mozesz miec, jako niewidomy
> (niedoslyszac ?), obnizony o polowe oplate za dostep do interka czyli bedziesz
> placic "jedynie" 80 zl za calodobowy dostep do Interka !!!

Drugie sprostowanie.
Dowiadywalam sie w Warszawie w TPSA - twierdza oni, ze HISa ta znizka nie
obejmuje. Cos metnie tlumaczyli ze jest to usluga cyfrowa a nie
analogowa. Oczywiscie w rozporzadzeniu nie ma nic o tym, ze obejmuje ono
tylko uslugi analogowe i w zasadzie nalezaloby sie wyklocic... Podobnie
zreszta jak w Erze. Ale na to trzeba miec czas.
W kazdym razie - doprawdy nie wyglada na to, zeby nie(do)slyszacy byli
jakos uprzywilejowani, przynajmniej w praktyce. To, co mowia ustawy, ma
jak widac znaczenie drugorzedne (w Polsce to sie nazywa 'prawo
powielaczowe')
Natomiast zgadzam sie, ze bezsensem jest, aby te znizki nie obejmowaly
osob z uszkodzeniem narzadu ruchu. Wiem przeciez, ze im komunikacja na
odleglosc jest potrzebna co najmniej tak jak mnie.

pozdrawiam -
Agata.

16. Data: 2000-09-18 10:59:58

Temat: Re: Re: Petycja ...
Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Wjtowicz wrote:

> [...]
> internetu dla ON?!

> Konkretnie mam tu na mysli PZJ, a moze by i wlaczyc KRON, a moze jeszzce

Czym więcej tym lepiej,

> [...]
> sciagnie sobie ten plik, druknie, podpisze i przesle pod ustalony adres, do

Jast to najlepsze rozwiązanie, gdyż czy szersza gama organizacji ty cała
ta
sprawa staje się sprawą całego środowiska ON.

Jacek

17. Data: 2000-09-18 23:01:47

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Wjtowicz wrote:

> Nazywam sie Wójtowicz, ale nie wiem czemu pomimo , ze mam wpisane poprawnie
> dane,

"Cuś" klamiesz ;-)

> tylko na tej liscie tak mnie wyswietla. Moze ktos moze mi pomoc w tej
> kwestii.

Zapewne nie zaptaszkowales ze i w naglowkach listow ma akceptowac "ogonki" .
A dokladnie to odptaszkuj w Narzedzia->Opcje->zakladka Wysylanie->przycisk
Ustawienia miedzynarodowe - przy odpowiadaniu na wiadomosci ZAWSZE uzywaj
angielskich naglowkow lub ... zamiast "ó" wpisz "o" (polecam to rozwiazanie)

:)

> Jesli tak, to powinniscie zlozyc petycje w imieniu samoskrobiacych rzepke
> :))))

Swietny pomysl . Choc akurat Petycje "wprodukowalismy" sami sobie ;-)

> Przypominam ze na poczatku jest napisane ze petycja pisana jest w imieniu
> ON a nie "nieruchawcow".

Przypominam ze o nieruchawcach jest jeden z punktow co , gdyby to rozpatrywac w
teorii zbiorow (a jeszcze lepiej grup) to j byloby to w calkowitej zgodzie tak
z logika jak i zdroworozsadkowym sposobem analizy tekstu.. Przypominam rowniez
ze Ustawa o Lacznosci a wlasciwie stosowne (i cytowane) rozporzadzenie ML
dotyczy przede wszystkim ON o znacznym stopniu niepelnopsprawnosci (czyt I gr
inwalidztwa) a to tej napewno da sie zaliczyc gros "nieruchawcow" w
przeciwienstwie do chorych na grype, majacych lupiez, czy inne swedzonki ;-)
ktorym napewno panstwo powinno zafundowac DARMOWY dostep do internetu ale moze
dopiero gdy zaspokoi ZYWOTNE potrzeby tych ktorym naprawde jest ciezko
komunikowac sie z reszta spoleczenstwa . :->
To daje Ci pod rozwage bos zbladzil w analizie mojego tekstu i dokonal blednej
analizy intencji i potrzeb dochodzac do wnioskow (ponizej) typowych dla
polskiego piekielka w ktorym jesli ktos sie wychyli (nawet gdy jest to
uzasdnione i wazne spolecznie) to trzeba go w dol pociagnac, ba nawet przytopic
bo jak ma byc rowno to niech bedzie a najlepiej jak z tego g... bedzie. Dziwi
mnie zes nie zrozumial przykladu o SM i dystrofikach ktorzy nie rzucili sie by
"przytopic" SM'owcow a wlasnie wsparli ich dzialania by powstal precedens na
ktory i w oni w przyszlosci mogli sie powolac. Taki trudny byl ten przyklad ?

> Nie mam nic przciwko inicjatywom poszczegolnych rodzajow niepelnosprawnosci,

Moze przeciwko nie masz ale glupio rozumujesz . Teorie rownosci, ze albo wszyscy
albo nikt pozostaw sobie na czasy gdy wroci komuna na dzis pozwol ze KAZDE
srodowisko bedzie artykulowalo swoje potrzeby tak jak chce a nie jak sie komus
wydaje. Poza tym manipulujesz tekstem . W oryginale bylo napisane :

" My, internetowa społeczność osób niepełnosprawnych zgromadzona wokół
Usetnet'owej grupy dyskusyjnej pl.soc.inwalidzi, czujšc się
dyskryminowani ze wszech miar, zwracamy się do Pana o pomoc,
sygnalizujšc tym samym swoje wielkie zaniepokojenie o nasza przyszłość,
o nasz los. "

Nie ma slowa CALA spolecznosc ...a jedynie MY internetowa spolecznosc.
Przemysl sens tego tekstu a napewno zrozumiesz ze niepotrzebnie sie czepiasz.
Przeczytaj o czym W TYM fragmencie jest mowa i nie bredz ze pisze sie tu TYLKO o
nieruchawcach. Nie czujesz sie dyskryminowanym - to Twoja sprawa , nie zwracasz
sie o pomoc - to Twoja sprawa, nie chcesz w ten sposob sygnalizowac swojego
zaniepokojenia i nasza oprzyszlosc i o nasz los - to Twoja sprawa. Ja tylko
nadmienie ze nie pisalismy tego tekstu patrzac na swoj czubek nosa a "jedynie"
widzac nieprawidlowosci z ktorymi , w swoim ciezkim zyciu napotykamy, chcielismy
glosniej zawolac - a nuz nas ktos uslyszy

> ale niech sie to bedzie napisane na poczatku, a nie robienie partyzantki -
> wystepowanie w imieniu "nieruchawcow" pod haslem ON. jest to moze drobny
> niuans ale wedlug mnie istotny.

Dobrze ze powyzej zacytowalem bo od razu widac ze cosik Ci sie pokrecilo. Czytaj
uwazniej WAZNE teksty i staraj sie je choc zrozumiec gdy podejmujesz sie ich
powaznej analizy. Niechlujstwo w takich sytuacjach nie jest wskazane . Masz
zyczenie to kazdy Twoj tekst podobnie moge przeredagowac, tylko powiedz czemu
mialo by to sluzyc. Czemu Tobie taka analiza miala sluzyc , trudno mi zrozumiec
Mam nadzieje ze to jedynie wypadek przy pracy i ze miales dobre checi

> Jak sie sklada petycje by internet byl bardziej dostepny dla ON

Jeslibys zapoznal sie z moimi pogladami na inwalidztwo, choc liznal wiedzy o
lansowanej przez mnie koncepcji Czlowieka w Niemocy to bys wiedzial ze nie
moglem nawet tak pomyslec a coz dopiero w petycji tak uogolniac.

Dziwi mnie zes nie zrozumial tego zdania, gdym pisal o naszej trosce o srodki
ktore w naszym kraju przeznacza sie na wsparcie dla nas :

" tak by wszelkie działania miały właściwe umocowanie, by
często skromne środki – środki, które przeznacza się na
potrzeby naszego środowiska były rozdzielane mšdrze i
by trafiały one tam, gdzie pojawia się NIEMOC, potrzeba."

Tu nie mowi sie o WSZYSTKICH ON ale o tych (o ludziach) w NIEMOCY !!! I wlasnie
dlatego w pierwszej kolejnosci ustawilem (po tych dwoch dla ktorch cos tam
uczyniono) ludzi na wozkach, nieporadnych ze wzgledu na narzady RUCHU bo u nich,
a wiem to z autopsji, NIEMOC jest wielka, niemoc w komunikowaniu sie z
otoczeniem, z "byciem WSROD" zamiast poza . I chetnie sie z Toba policytuje komu
trudniej czy Tobie, jakajacemu sie czy mnie komunikowac sie z otoczeniem - mimo
szacunku dla Twojego inwalidztwa i Twojej NIEMOCY. Tylko dzieki wprowadzeniu
pojecia niemocy mozemy roznicowac potrzeby KAZDEGO z ON . Nazywjac ich jedynie
czy to osobami nieopelnosprawnymi, czy inwalidami, czy tez sprawnymi inaczej itd
itp mozemy jedynie bic piane, topic sie we wlasnej zawisci, niczego madrego nie
czyniac - co zreszta sie czyni od zawsze

> i by inne rzeczy np. urzedy byly dla nas dostepne
> poprzez internet, to dokladanie tam ze "nieruchawce" maja ciezko i mniej
> porzywilejow niz niewidomi i glusi jest nie na miejscu.

Czemus brachu nie przeczytal o czym jest Rozporzadzenie ML i komu dawac moze
jakiekoilwiek przywilije i jakie przyswiecaly temu intencje ustawodawcow
?.Czemus sie nie zapoznal co w tym temacie na grupie mowilismy ? Czemus nie
przeczytal tekstu z Ustronia ? No bo mi nie powiesz zes przeczytal skoro
pierdoly wypisujesz.?

> To maci obraz
> glownej sprawy czyli interka a takze obrazuje ze petycja tak na prawde nie
> jest pisana w imieniu ON a "nieruchawcow", bo jesli by byla pisana w imieniu
> ON to nie byloby tam poruszanych szczegolowych spraw (zwlaszcza wypominanie
> przywilejow) a ogolne dotyczace wszystkich.
> Sprobujcie postwaic sie po stronie czytajacego.

A co zrobic gdy czytajacy nie rozumie tekstu i nadinterpretuje go ? Coz zrobic
jak nie rozumie sedna sprawy (ze np w ogole taka petycja powstala, ze komus sie
chcialo ja napisac i ruszyc dupe (upss) by ja dostarczyc) ?
Ja wiem ze latwo bije sie piane tylko po co ? Masz pomysl na GENIALNA petycje to
ja napisz, przeciez NIKT Ci nie zabrania. Rusz tylek i zawiez ja adresatowi.
Tylko przyklasne Twojemu dzialaniu i bede dumny ze to na naszej grupie ktos
pomyslal by o COKOLWIEK sie upomniec Podkreslam to "cokolwiek" Bo potrzeba nam
tysiecy PETYCJI a nie jednej jedynej NAJIDEALNIEJSZEJ z idealnych. I wybacz ale
nie zgadzam sie w zupelnosci w Twojej ocenie tej , jednej z niewielu ktore udalo
sie tu na grupie, w ciagu 3 lat jej istnienia, wyartykulowac i probowac
adresatom dostarczyc.

> To dobrze ze nieslyszacy maja swoja liste i chyba w ta strone trzeba
> zmierzac,

de gustibus non est disputandum

Ja akurat nie jestem za tym bysmy zamykali sie w swoich "chorobowych" gettach w
ktorych kisic mialbym sie we wlasnym sosie . Choc nie odbieram jedynej ich
zalety gdy jest potrzeba zmoblizowania WSPOLNYCH sil do walki o cos tam dla
swoich.

> ale powinna tez byc jedna ogolna lista, taka jak ta by poruszac na
> niej sprawy dotyczace nas wszystkich i ogolnych.

I jest . Ciekawostka jest ze jako chyba jedyna nie przerodzila sie li tylko w
slup ogloszeniowy a jest czesto kacikiem spotkan kumpli wcale nie gadajacych o
swoich dolegliwosciach a np piszacych o projektach przyszlych (ba wrecz
piszacych) petycji ktore obejmoaly by i ich waskie sprawy i sprawy calego
srodowiska. Prawda ze fajnie tosmy sobie wykoncypowali ? ;-)

> mozliwosci
> kilkakrotnie.
>
> To takie konkrety powinny sie znalezc w petycji!!!,

Znowu nie doczytales ? :( To po coz ja KONKRETNE Dz.U. podawalem ? By sie
popisac dostepem do nich ? Wedlug Ciebie to nie sa konkrety ?

Tobie zdaje sie chodzilo bym potraktowal Premiera jak durnia i jak krowie na
granicy tlumaczyl. Nie, nie - ja traktuje NASZEGO Premiera powaznie i wiem ze
bylby w stanie zrozumiec co tam bylo napisane. Poza tym Petycja niekoniecznie
musi zawierac konkrety . Moze np byc tylko sygnalem do rozmow, do wspolnej pracy
nad czyms, nie uwazasz?

> bo do czego ma sie ustosunkowac Premier????

Uwazasz ze gdy jest napisane :

"Zwracamy się do Pana Premiera o sprawdzenie
możliwości rozszerzenia o osoby z I gr i chorobami narzšdów ruchu ..."

... to nie ma sie do czego ustosunkowywac ?

Wybacz, ale nie rozumiem Cie :(

> Owszem stwierdzi, ze to co piszecie jest zluszne i on to popiera, ale to
> bedzie tylko papierek nic nie wnoszacy.

Tiaaa

> A tak by musial

Musial ? A kto by go zmusil ? My, Ty, Ja ?

> odniesc sie do konkretow.
> Czy moglbym otrzymac te konkrety na priv.

Nie ;-)

> jedynie w
>
> Prosze o szerszy material w tej sprawie na priv.

Poszukaj w archiwum grupy :-p

> Byc moze ale na pewno ustawodawca nie pisal o SDI czy czyms podobnych..

Bo ustawodawca musi miec wyobraznie i dlatego uogolnia a dopiero konkretne
Rozporzadzenia maja uszczegolawiac .

A skoro tak trudno Ci bylo sie dokopac na SaSo do opracowania nt Ustawa o
Lacznosci a ON to pozwole sobie cosik stamtad zacytowac :

" § 2. 1. Zapewnienie dostępu osobom niepełnosprawnym do świadczonych usług
telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym, z zastrzeżeniem ust. 2, polega w
szczególności
na:

1) stosowaniu 50% ulgi w opłacie za uzyskanie dostępu do sieci
telekomunikacyjnej,
wraz z zainstalowaniem telefonicznego urzšdzenia końcowego, oraz w
miesięcznej
opłacie abonamentowej, "

I dyskusyjnym moze byc jedynie czy SDI jest usluga o charakterze powszechnym a
nie czy w ogole podpada pod w/w paragraf.

Czytajac na stronie poswieconej SDI ze :

========
Szybki dostęp do Internetu

Telekomunikacja Polska uruchomiła nowš usługę Szybkiego
Dostępu do Internetu nazwanš SDI.

[...]

SDI nie ingeruje w usługi telefoniczne. Dotychczasowe
numery, telefony i okablowanie w domu pozostajš bez zmian.

i dalej :

SDI zapewnia szybkš transmisję i cišgły dostęp do zasobów
przy nie zakłóconej możliwości korzystania z telefonu. Jest to
szczególnie korzystne dla:

małych przedsiębiorstw
sklepów
osób pracujšcych lub uczšcych się w domu

=========

... mam prawo przypuszcza ze takowa jest skoro pisze sie ze to USLUGA i ze
docierac moze do naszych domow i ze kazdy moze z niej korzystac to ... jest ona
usluga powszechna. No chyba ze sie myle w swym rozumowaniu ;-) .

> Gdzie jest dostepne to posiedzenie.

U mnie w komputerze :) . Wpadlem do Sejmu, posiedzialem sobie, ponotwalem i mam
;-) A tak serio to na serwerze sejmowym do ktorego masz link ze strony
SamiSobie z dzialu Prawo (ten u gory ekranu po prawej stronie ;-) ) Jest to ok
30 wystapien, z ktorych najblizsza mojemu pogladowi (ktory zreszta kiedys w
polemice z ML przedstawielm) jest wypowiedz posla Dorna .

> Pozdrawiam.
>
> Wujek

ja tez :)

A.A.

18. Data: 2000-09-18 23:21:40

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie !

Ufff, ciekawie sie zrobilo - szkoda ze nie mozna szpady skrzyzowac z kims z
Rzadu ;-)

Krzysztof Markiewicz wrote:

m.in i w kontekscie tego fragmetu tekstu Petycji :

> W tej akurat sprawie mozna bylo zaczac dzialanie o wiele miesiecy wczesniej.

A jakze zaczynalismy. Nie wiem czy pamietasz watek : "100 powodow dla ktorych
..." (06 Sep 1999 16:01:39 +0200) ktory mial byc zaczynem do zorganizowanej
akcji gdzie a PS pisalem :

"PS Przewiduje sie podobne konkursy ale o tym (narazie) sza .
Zobaczmy co potrafimy Sami Sobie zalatwic. Czy potrafimmy
wyartykulowac swoje potrzeby. "

> Zachecalem do dyskusji nad propozycja Rozporzadzenia ML (jakie jest kazdy
> widzi).
> Tylko jakos chetnych nie bylo ...

bo tego Rozporzadzenia nie ma co dyskutowac. W koncu Ustawa o Lacznosci w :

"Art. 6.Podmiot świadczšcy usługę pocztowš lub telekomunikacyjnš o charakterze
powszechnym
zapewni osobom niepełnosprawnym dostęp do świadczonych usług co najmniej w
zakresie
określonym przez Ministra Łšczności w drodze rozporzšdzenia "

to CO NAJMNIEJ jak akcentowalem jest kluczowym ale i wystarczajacym by moc
chciec

> Wiele tu bylo o grzechu zaniechania ;^)

Cale szczescie ze mnie to nie dotyczy ;)
Powyzej cytowany konkurs (akcja) w ktora pewien niemadry czlowiek sie wmieszal i
kradnac pomysl namieszal, wyartykulowanie prosby by poslowie obecni w Ustroniu
(zjazd grupowiczow) wystosowali do ministra Lacznosci zapytanie poselskie
wlasnie w tej sprawie, w sprawie mozliwosci rozszerzenia delegacji tego
Rozporzadzenia, takze Petycja to chyba nie grzech zaniechania ze strony
grupowiczow ?

Daj Boze by wszyscy tak grzeszyli, takze Ci co maja kontakt z roznymi VIP'ami ,
przy okazji swoich poszukiwan drog egzystencji i wsparcia dla swoich dzialan.

pozdrawiam

A.a.

19. Data: 2000-09-19 08:43:30

Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Abraszewski" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
> Witam ponownie !
[...]

> Krzysztof Markiewicz wrote:

[..]

> [...]
[...]

> bo tego Rozporzadzenia nie ma co dyskutowac. W koncu Ustawa o Lacznosci w
:

Ciekawa interpretacja. Ktos smazy propozycje Rozporzadzenia. Daje ja
zainteresowanym do wybrzydzania. A tu: "tego nie co dyskutowac".
Pewnie manna sama spadnie.

> "Art. 6.Podmiot świadczący usługę pocztową lub telekomunikacyjną o
charakterze
> powszechnym
> zapewni osobom niepełnosprawnym dostęp do świadczonych usług co najmniej
> zakresie
> określonym przez Ministra Łączności w drodze rozporządzenia "
>
> to CO NAJMNIEJ jak akcentowalem jest kluczowym ale i wystarczajacym by moc
> chciec

No wlasnie - w drodze Rozporzadzenia, ktorego propozycja byla wystawiona
zainteresowanym do dyskusji.

To tyle - dla ustalenia faktow :-)

KM

20. Data: 2000-09-19 12:35:41

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Krzysztof Markiewicz wrote:

> No wlasnie - w drodze Rozporzadzenia, ktorego propozycja byla wystawiona
> zainteresowanym do dyskusji.

> To tyle - dla ustalenia faktow :-)

I dla ustalenia faktow zapytam :

Mam rozmiec ze bylo to Rozporzadzenie Krzysztofa Markiewicza a nie
Ministra
Lacznosci ? :->

Jakos nie przemawia do mnie praktyka PISANIA MINISTROWI rozporzadzen
przez osoby
spoza resortu czy jego cial doradczych. Zawsze wydawalo mi sie ze po to
buduje sie
prawne struktury panstwa by moglo ono normalnie pracowac i by obywatele
mogli z
nich korzystac. Jesli dobrze pamietam to po to by pozasejmowa inicjatywa
obywatelska miala racje bytu musi sie pod nia podpisac 100 tys osob.
Jasne ze
jest to poza naszym zasiegiem.

Takze, zawsze wydawalo mi sie, ze jesli jako obywatel, ktory nie ma
wsparcia swojej
spolecznosci, poprzez poslow (niekoniecznie tych na ktorych glosowalem)
zglaszam
potrzebe zapytania poselskiego, w ktorym to swoje propozycje (pomysly,
kocepcje,
sugestie) przedstawie, to wowczas jest OK Widac mylilem sie nie
przewidujac ze
pan Krzysztof Markiewicz moze byc poza tym wszystkim i ze moze sobie w
tym
kraju porzadzic (czyt. poszarogesic sie)

Zdaje sie, iz kolega za bardzo zapatrzyl sie na wymyslone przez siebie
struktury i chce tworzyc panstwo w panstwie. Czy musze udowadniac ze nic
z tego
nie wyjdzie ? :->

OK. Od dzis bede wiedzial ze mozna pisac mnistrowi rozporzadzenia, ba
nawet je,
pod jego nieobecnosc dyskutowac :) . Dreczy mnie jednak pytanie : "Czemu
wiec
kolega tego rozporzadzenia sam sobie (w swym panstwie) nie zatwierdzi
?"

pozdrawiam
A.A.

Szukam wozka OTTOBOCK
Hobby na stronie SamiSobie
PIECZYWO BEZGLUTENOWE
Wózki inwalidzkie z napędedem elektrycznym
Praca w Katowicach