PiS miażdży!

11. Data: 2018-01-28 13:51:21

Temat: Re: PiS miażdży!
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, że międzypartyjna. Popatrz, kto zasiada w Sejmie, Senacie, Parlamencie.

Cóż, 8 lat POwskiego matriksu to dużo, więc głupki POmyślały, że Tusk (osoba! - nie?)
jest wieczny...
Teraz MOJA partia rządzi. No nie bądź taki sobek :->
LOL

12. Data: 2018-01-28 13:58:29

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Teraz MOJA partia rządzi.

O to-to, to jest właśnie ta kibolska mentalność wyborcy pisu, nic dodać nic
ująć.

13. Data: 2018-01-28 14:31:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-28 o 13:44, i...@g...pl pisze:
> Histeryku, jeszcze dwa lata mają, więc spoko,

Czyli nadal nie rozumiesz i nadal będziesz sobie gębę wycierać patriotyzmem.
Ale spoko, w poprzednich reżimach ludzie też potrzebowali czasu.
A ty pewnie należysz do tych, co po wszystkim najgłośniej krzyczą. Nie
bez powodu twoim idolem jest Piotrowicz.

> takich jak ty ,,mondrych" też ,,kupią", ,,omotają" czy co tam chcesz.

Gdybyś uczyła się historii, to wiedziałabyś, że nie wszystkich da się
omotać. Ale po co się uczyć, nie?

> Taka (jak twoja) histeria

Typowe dla takich oszołomów jak ty. Brakuje ci argumentów i jedyne co
potrafisz, to nazwać to histerią. Żałosne.
Tak samo jak faszyzm i nacjonalizm nazywasz patriotyzmem. Wielu przed
tobą próbowało odwracać znaczenie pojęć. Ale skąd ty to możesz wiedzieć?

> im w tym tylko pomoże, bo i ją przewidzieli.

Nic nie przewidzieli. To jest ich cel żeby zdobyć 100% władzy. Nie oni
pierwsi i nie oni ostatni.
Oni doskonale wiedzą, że to się prędzej czy później skończy. To nie są
idioci, znają historię. Tylko tobie się wydaje, że można ludzi gnoić w
nieskończoność. Sprawili, żebyś w to uwierzyła zamiast samodzielnie
pomyśleć.
Nadal nie rozumiesz, że dla takich ludzi liczy się tylko władza. Również
nad tobą. Oni mają w dupie twoje samopoczucie. Oni nie cieszą się z
tego, że możesz sobie bezkarnie popluć na pedałów, kobiety czy ludzi o
innym kolorze skóry. Oni się cieszą z tego, że dałaś im władzę nad
pedałami, kobietami i ludźmi o innym kolorze skóry.
Przeciętny pislamista nic na tym nie zyskał. Oprócz chorej satysfakcji,
że inni mają gorzej niż oni. Dowiaduje się co stracił dopiero w
zderzeniu z władzą. Czasami w sensie dosłownym, gdy wjedzie w niego
limuzyna z ministrem.

> I będzie 100 % poparcia. Zobaczysz.

Być może. Gdybyś znała historię, to nie byłabyś taka zdziwiona.

> LOL

LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2018-01-28 23:28:11

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No. I tego się trzymaj, Spirytusik, skoro trafiło.

15. Data: 2018-01-29 05:17:40

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

o czym wy rozprawiacie kochani?
PIS jest trzy razy lepszy od PO.
wy jestescie trzy razy lepsi od pisu.
tak trudno to wam wszystkim ogarnac:)

pozdrawiam,
jacek

16. Data: 2018-01-29 05:34:32

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 stycznia 2018 13:24:21 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> W czym są dobrzy? W zdobywaniu władzy?
> To co wypisujesz to skrajna głupota.
> Jedyne w czym są dobrzy, to w zdobywaniu poparcia wśród głupków.

jednak zlodziejom i sprzedawxzykom troche ukrocili rece, nieprawdaz:)

> A tych,
> jak widać na twoim przykładzie w żadnych czasach nie brakowało.

wez swoj przyklag; bedzie bardziej adekwatniej:)

> Komuniści zdobyli władzę bo byli dobrzy? Faszyści zdobyli władzę bo byli
> dobrzy? Nie, nie byli. Po prostu wykorzystują takich bezmyślnych
> kretynów jak ty do zdobycia władzy. I do jej utrzymywania. Wam się tylko
> wydaje, że oni realizują "wasze interesy".

Kwiatuszku, glupi jestes, jesli uwazasz, ze korporacje jakakolwiek
wolnosc zagwarantuja; one to zniewolenie i w sensie cielesnym
tylko o to im teraz chodzi.

jacek

17. Data: 2018-01-29 07:27:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-29 o 05:34, j...@o...pl pisze:

> jednak zlodziejom i sprzedawxzykom troche ukrocili rece, nieprawdaz:)

Nieprawdaż.

> Kwiatuszku, glupi jestes, jesli uwazasz, ze korporacje jakakolwiek
> wolnosc zagwarantuja;

Powinieneś zacząć jakoś kontrolować swoją gonitwę myśli, bo dyskutujesz
sam ze sobą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2018-01-29 08:01:39

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 07:40:03 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Nieprawdaż.

> Powinieneś zacząć jakoś kontrolować swoją gonitwę myśli, bo dyskutujesz
> sam ze sobą.

dyskutuje z Toba, Piotrze.
bo z Ikselka Ty dyskutowac nie umniesz.
i wiedz,ze nawet identyczne poglady na wszystko.
nie sa tozsame z identycznym postepowaniem.

jacek

19. Data: 2018-01-29 13:11:37

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Zrozum, że to nie dlatego, że są tacy dobrzy, tylko że to opozycja puka w dno
> od spodu.

"Wiążę wielkość swojego sukcesu z ograniczeniami sukcesów innych"
https://youtu.be/TG4ZAGnlPOY?t=1h15m40s

20. Data: 2018-01-29 17:41:51

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Otóż to!