Utrata dziewictwa jako gwałt konieczny.

1. Data: 2018-01-28 07:45:44

Temat: Utrata dziewictwa jako gwałt konieczny.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakkolwiek by na ten akt nie spojrzeć, inicjacja seksualna, niezależnie
od płci, wiąże się z utratą (albo pozbyciem się) dziewictwa. Inicjacja
to ,,pierwszy raz", z którym związane sa: niepewność psychiczna, strach
przed bólem fizycznym, wstyd. Inicjacja to obrzęd, którego celem jest
wprowadzenie nowicjusza w arkana sztuki a inicjacja seksualna pełni role
szczególną gdyż wprowadza nowicjusza w świat ludzi dorosłych i
samodzielnych. Jest więc inicjacja swego rodzaju gwałtem na nowicjuszu,
którego celem jest wyrwanie go z nieświadomości, i jak każdy gwałt
prowadzi do odrzucenia ,,gwałciciela" przez inicjowanego. Jak już kiedyś
pisałem, fakt defloracji u dziewczyny wiąże się potencjalnie z bólem
fizycznym, którego dziewczyna się nie spodziewała co spowoduje, że
odrzuci ona psychicznie swego pierwszego partnera. Podobnie jest z
chłopcem, u którego dominuje strach (ból psychiczny) przed tym czy
sprawdzi się jako mężczyzna. Odrzuci więc pierwszą swoją partnerkę,
która była świadkiem jego rozterek. W myśl tego co napisałem nie jest
prawdą, że dziewictwo jest gwarancją trwałości związku dwojga ludzi.
Jest wręcz przeciwnie a przekonanie o rzekomo wyjątkowej trwałości
takiego związku jest wytworem kultury matriarchalnej, w której ,,wianek"
dziewczyny ma rzekomo świadczyć o jej uczciwości i wysokiej moralności.
Rzeczywisty, podświadomy stosunek młodzieży do ,,pierwszego razu" jest
taki, że chcą się pozbyć dziewictwa zanim stworzą rodzinę. Idealnymi
więc seksualnymi inicjatorami są dla młodych ludzi ich rodzice, których,
po inicjacji, dzieci porzucą zgodnie z tym co zostało napisane w Biblii.
Jedyną osobą, której dziecko jest w stanie wybaczyć ,,gwałt" seksualnej
inicjacji jest jego rodzic-wychowawca, który w akcie inicjacji dostarczy
dziecku wiedzy o życiu niczym wiedzy w pigułce oraz wskaże na własnym
rodzinnym przykładzie jakiego partnera dziecko ma w życiu poszukiwać.
,,Gwałt" inicjacji seksualnej w rodzinie jest więc zerwaniem ostatniej
nitki pępowiny łączącej, a właściwie uzależniającej, dziecko od rodziców
i zerwanie jej jest zadekretowaniem wolności dziecka od wszelkich
negatywnych uzależnień emocjonalnych, z których te z rodzicami są
najniebezpieczniejszymi dla przyszłego życia dziecka i jego rodziny.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

2. Data: 2018-01-28 10:22:33

Temat: Re: Utrata dziewictwa jako gwałt konieczny.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 stycznia 2018 07:45:47 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> [...]
> fizycznym, którego dziewczyna się nie spodziewała co spowoduje, że
> odrzuci ona psychicznie swego pierwszego partnera.

Chyba, że się spodziewała i "wliczy w koszta" - dzisiaj dziewczęta
są uświadomione ;)

3. Data: 2018-01-28 11:08:25

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.01.2018 o 10:22, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Chyba, że się spodziewała i "wliczy w koszta" - dzisiaj dziewczęta
> są uświadomione ;)

Od samego początku popełniasz Jakubie jeden zasadniczy błąd gdy
zakładasz, że w edukacji treść przekazywana ustnie ma większe znaczenie
od doświadczenia podczas gdy my uczymy się życia przez doświadczanie.
Dlatego tak ważnym jest pierwsze doświadczenie tworzące w naszej
świadomości trwały wzorzec, który później bardzo trudno jest zmienić
nawet przez wiele doświadczeń, które można by nazwać wzorcowymi.

4. Data: 2018-01-28 11:14:31

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.01.2018 o 11:08, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> tworzące w naszej świadomości trwały wzorzec, który później bardzo
> trudno jest zmienić nawet przez wiele doświadczeń, które można by

Pierwsze doświadczenie, które dokonało się w atmosferze niepewności,
pośpiechu, braku zaufania do partnera nie mówiąc już o zwyczajnym
wykorzystaniu nieświadomego/j nowicjusza/ki będzie się im odbijało
czkawką przez resztę życia. Tylko świadomi swego
edukacyjnego/wychowawczego obowiązku wychowawcy/rodzice mogą sprostać
temu zadaniu. Każdy inny układ będzie z definicji skazywał nowicjusza na
późniejsze niepowodzenie.

5. Data: 2018-01-28 11:32:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 stycznia 2018 11:08:28 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Od samego początku popełniasz Jakubie jeden zasadniczy błąd gdy
> zakładasz, że w edukacji treść przekazywana ustnie ma większe znaczenie
> od doświadczenia podczas gdy my uczymy się życia przez doświadczanie.

Mówię o treści przekazywanej poglądowo. A to dziewczęta nie mają internetu?
Poza tym, czy nie ma zawodowych defloratorów? Przynajmniej o takim jednym wiem,
który jeszcze do tego pokazuje niektóre swoje numerki w sieci. Wyjątkowo dobra
robota, nie da się ukryć.

6. Data: 2018-01-28 11:40:37

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.01.2018 o 11:32, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> o takim jednym wiem, który jeszcze do tego pokazuje niektóre swoje
> numerki w sieci. Wyjątkowo dobra robota, nie da się ukryć.

I ma pewnie wielką satysfakcję z tego, że jest taki dobry, że tak mu
dobrze idzie rozprawiczanie niczego nieświadomych dziewczyn. Nie
pomyślałeś, że on się leczy za ich pomocą z własnych błędnych relacji z
ojcem i jego matką? A może jeszcze powiesz, że jest bardzo szczęśliwy i
że ma szczęśliwą własną rodzinę oraz gromadkę dzieci, co? :)

7. Data: 2018-01-28 11:46:23

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 stycznia 2018 11:40:40 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> I ma pewnie wielką satysfakcję z tego, że jest taki dobry, że tak mu
> dobrze idzie rozprawiczanie niczego nieświadomych dziewczyn.

Przede wszystkim: źródło utrzymania.

8. Data: 2018-01-28 11:50:47

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.01.2018 o 11:46, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Przede wszystkim: źródło utrzymania.

A więc tak jak myślałem: męska prostytutka. Rzadki to przypadek ale
nijak nie obala mojej teorii.

9. Data: 2018-01-28 12:09:10

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.01.2018 o 11:50, LeoTar Gnostyk pisze:

> A więc tak jak myślałem: męska prostytutka. Rzadki to przypadek ale
> nijak nie obala mojej teorii.

Co więcej, to całkowicie potwierdza wnioski płynące z mojej teorii co do
skutków braku wychowania seksualnego dzieci w rodzinie. A tego faceta
matka musiała wyjątkowo perfidnie skrzywdzić - przygotowała go do roli
macho, podnóżka kobiety, który w nieskończoność będzie w chciał
zaspokoić niezdolną do nasycenia kobietę, która będzie się na nim
wy6łącznie onanizować ale tylko dla zaspokojenia jej własnej chuci.
Dlatego taki facet zbyt długo fizycznie nie pociągnie, gdyż kiedyś zda
sobie sprawę z tego, że jest wykorzystywany. I to go dobije...

10. Data: 2018-01-28 12:30:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 stycznia 2018 11:50:49 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> A więc tak jak myślałem: męska prostytutka.

A czy ja co innego mówiłem?

Dlaczego jestem przeciwnikiem aborcji.
Niemieckie nazistowskie obozy!
Dyby wracają w Niemczech!