Pić czy jeść? Rzecz o anoreksji i nadwadze ;)

1. Data: 2007-05-08 12:14:40

Temat: Pić czy jeść? Rzecz o anoreksji i nadwadze ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie! Daj choć pół bułki! Głodny jestem!
- A dam Ci i całą, tylko to wiadro wody wypij!
Żebrak pije, pije... wypił pół wiadra...
- Panie wielmożny! Nie mogę!
- Pij, pij! Bo nic nie dostaniesz.
Żebrak wypił całe wiadro.
- Naści! Teraz jedz!
- Nie mogę :(
- A widzisz! Ty wcale głodny nie byłeś. Tobie się pić chciało!

---
Jedzenie zupy lekiem na nadwagę?
Naukowcy amerykańscy twierdzą, że jedzenie zupy może być prostym sposobem na
walkę z nadwagą.
Badacze z uniwersytetu stanowego w Pensylwanii odkryli, że osoby, które
rozpoczynają obiad od zupy, łącznie przyjmują o 20% mniej kalorii w posiłku,
niż osoby, które rezygnują z niskokalorycznego dania, jakim jest zupa.

Autorzy badania ostrzegają, że korzystny wpływ zupy można stwierdzić jedynie
w przypadku diety opierającej się na zupach niskokalorycznych na bazie
rosołu, podczas gdy gęste zupy o konsystencji kremu są z reguły bardziej
kaloryczne i mogą wręcz zwiększać dzienną dawkę spożywanych kalorii.

http://wiadomosci.onet.pl/1530913,69,1,0,120,686,ite
m.html

2. Data: 2007-05-08 16:48:43

Temat: Re: Pić czy jeść? Rzecz o anoreksji i nadwadze ;)
Od: "Katarzyna " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> rosołu, podczas gdy gęste zupy o konsystencji kremu są z reguły bardziej
> kaloryczne i mogą wręcz zwiększać dzienną dawkę spożywanych kalorii.

ja jako amatorka diet moge powiedziec ze jedzenie niskokalorycznych zupek i
picie masy wody do tego oczywiscie cwiczenia pomagaja w odchudzaniu.

niestety ja zup nie lubie, zamiast wody wlewam w siebie kawe (przeciez wode
tez zawiera :D ) i do tego nie cierpie zadnego wysilku wiec moja karta
czlonkostwa na silownie lezy gdzies pogrzebana w torbie. wniosek?
anorektyczka to ja sie nigdy nie stane:)

3. Data: 2007-05-08 17:21:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna " <h...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> czlonkostwa na silownie lezy gdzies pogrzebana w torbie. wniosek?
> anorektyczka to ja sie nigdy nie stane:)

Jesteś tą samą czy też kolejną XL?

4. Data: 2007-05-08 18:03:01

Od: "Katarzyna " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> "Katarzyna " <h...@N...gazeta.pl> wrote in message

> sposobem

m.html

> wode
>
> Jesteś tą samą czy też kolejną XL?

:)
co kolwiek nie napisze i tak nie bedzie to mialo zadnego znaczenia, bo tak
naprawde cie nie interesuje, a mam na tyle samoakceptacij ze nie boje sie
powiedziec jak bardzo kocham jesc i jak bardzo nie lubie cwiczyc (chociaz
codziennie jestem zmuszona do wykonywania 20 min. marszu :) )

5. Data: 2007-05-08 18:16:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiedziec jak bardzo kocham jesc i jak bardzo nie lubie cwiczyc (chociaz
> codziennie jestem zmuszona do wykonywania 20 min. marszu :) )

2 km per pedes

6. Data: 2007-05-08 21:13:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Katarzyna " <h...@N...gazeta.pl> wrote in message

> które
> zupa.

> bazie

> zupek

raczej kolejną eteryczną himerą... ;)
Wyobraź sobie XLkę w jej ludycznym otoczeniu z kartą na siłownię [w
TOREBCE]! ;P

> 2 km per pedes

Do przystanku w drodze do pracy 10 minut
i spowrotem popoludniu drugie 10 ;)))

7. Data: 2007-05-08 21:28:51

Od: "Himera" <H...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

wychodzi za jednym zamachem z 20 min, jak nie dluzej.

8. Data: 2007-05-08 22:40:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <H...@a...org> napisał w
wiadomości news:f1qq2k$9j7$2@inews.gazeta.pl...
> wychodzi za jednym zamachem z 20 min, jak nie dluzej.

W drugą stronę pozwalasz się odwozić pod drwi domu? ;)

9. Data: 2007-05-09 15:22:34

Od: "Himera" <H...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f1qu9q$lng$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Himera" <H...@a...org> napisał w
> wiadomości news:f1qq2k$9j7$2@inews.gazeta.pl...
>
> W drugą stronę pozwalasz się odwozić pod drwi domu? ;)

dobrze by bylo, aczkolwiek nie powiem ze nie mialam ofert :)

--
"It's hopeless, abandon ship!"

10. Data: 2007-05-09 17:30:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <H...@a...org> napisał w
wiadomości news:f1sovs$oac$2@inews.gazeta.pl...

> dobrze by bylo, aczkolwiek nie powiem ze nie mialam ofert :)

...lepszych niż ta z której aktualnie kożystasz... ;)))

teorie nieśmiałośći?
Czesc nauczycieli chce kar cielesnych
Czy istnieje zbrodniarz szczesliwy?
PYTANKO