Re: Pić czy jeść? Rzecz o anoreksji i nadwadze ;)

From: "Katarzyna " <h...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pić czy jeść? Rzecz o anoreksji i nadwadze ;)
Date: Tue, 8 May 2007 16:48:43 +0000 (UTC)

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> Panie! Daj choć pół bułki! Głodny jestem!
> - A dam Ci i całą, tylko to wiadro wody wypij!
> Żebrak pije, pije... wypił pół wiadra...
> - Panie wielmożny! Nie mogę!
> - Pij, pij! Bo nic nie dostaniesz.
> Żebrak wypił całe wiadro.
> - Naści! Teraz jedz!
> - Nie mogę :(
> - A widzisz! Ty wcale głodny nie byłeś. Tobie się pić chciało!
>

> ---
> Jedzenie zupy lekiem na nadwagę?
> Naukowcy amerykańscy twierdzą, że jedzenie zupy może być prostym sposobem
na
> [...]
m.html

ja jako amatorka diet moge powiedziec ze jedzenie niskokalorycznych zupek i
picie masy wody do tego oczywiscie cwiczenia pomagaja w odchudzaniu.

niestety ja zup nie lubie, zamiast wody wlewam w siebie kawe (przeciez wode
tez zawiera :D ) i do tego nie cierpie zadnego wysilku wiec moja karta
czlonkostwa na silownie lezy gdzies pogrzebana w torbie. wniosek?
anorektyczka to ja sie nigdy nie stane:)