Picie mleka, czy rzeczywiscie tak zdrowe???

1. Data: 2003-04-04 10:38:50

Temat: Picie mleka, czy rzeczywiscie tak zdrowe???
Od: "Wasiuk" <w...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow!!!

W tej chwili mam 24 lata i od dziecinstwa zawsze rano pije cieple mleko z
miodem, w zasadzie mozna powiedziec, ze codziennie, nie liczac swiat, jakis
wyjazdow, itp. Czy to dobrze wplywa na moj organizm czy lepiej troche
pohamowac lub calkowicie zaprzestac. Czesto tez na kolacje jadam twarog ze
smietana i tak mnie jakos ostatnio wzielo, ze moze za mocno przeginam z tym
nabialem :(. Prosze o wszelkie opinie...

Wasiuk

(Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
w...@2...pl

2. Data: 2003-04-04 10:48:02

Temat: Re: Picie mleka, czy rzeczywiscie tak zdrowe???
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <b6jn8r$942$1@atlantis.news.tpi.pl> Wasiuk napisał(a):
> [...]
> smietana i tak mnie jakos ostatnio wzielo, ze moze za mocno przeginam z tym
> nabialem :(. Prosze o wszelkie opinie...

Pij dużo płynów i będzie OK ;) Kulturyści wp* 10x tyle białka i jakoś
żyją ;)
--
Samotnik
Rejs w długi weekend majowy w Chorwacji - www.zagle.org.pl - sprawdź!

3. Data: 2003-04-04 10:52:07

Od: "Wasiuk" <w...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pij dużo płynów i będzie OK ;) Kulturyści wp* 10x tyle białka i jakoś
> żyją ;)

A czy bialka w tej postaci moga powodowac ospalosc organizmu?

Wasiuk

(Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
w...@2...pl

4. Data: 2003-04-04 11:25:03

Od: "wh" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wg badań z USA piwo jest zdrowsze :)

Koty które piją mleko, żyją 2x krócej :(

5. Data: 2003-04-04 15:03:06

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koty które piją mleko, żyją 2x krócej :(
Wskazowki dietetyczne dotyczace kotow _niekoniecznie_ stosuja sie do ludzi. Jak
nie wierzysz, jedzy myszy w futrze.

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

6. Data: 2003-04-04 20:22:21

Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tym
> nabialem :(. Prosze o wszelkie opinie...

LOL :)
Ja pije dwa litry mleka dziennie i zjadam 500g chudego sera bialego od
dawien dawna i zyje. Malo tego, nigdy niczego sobie nie zlamalem (a uprawiam
bardzo aktywny tryb zycia), a najwyzej stluklem (klania sie wapń), a
wszystkie badania okresowe wychodza, jak to mowia lekarze, podrecznikowo.
Jedyne, czego mozesz sie obawiac w zwiazku z przetworami mlecznymi, to
otluszczenie od nadmiaru laktozy, badz tluszczu (wyrzuc smietane i pij chude
mleko), no i ewentualne rewelacje ze strony przewodu pokarmowego, jesli
jestes wrazliwy na nadmiar bialka.

http://www.onkologia.pl/aktualnosci/index.php?menu=1
&id=167&action=opis
http://www.zdrowie.com.pl/modules.php?name=News&file
=print&sid=433
http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=14454&forum_id=
10&Topic_Title=&forum_ti
tle=Od%BFywianie

/havelock

7. Data: 2003-04-07 11:58:41

Od: "wh" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chude
> mleko), no i ewentualne rewelacje ze strony przewodu pokarmowego, jesli

Ostatnie zdanie:
"Co ciekawe, dowiedziono, że picie mleka przez kobiety w dorosłym wieku może
negatywnie wpływać na ich zdrowie i sprzyjać rozwojowi raka piersi. "
tutuł artykułu : "Picie mleka zmniejsza ryzyko rozwoju raka piersi "

> http://www.zdrowie.com.pl/modules.php?name=News&file
=print&sid=433

ten artykuł też kończy się enigmatycznie:

"Wydaje się mało prawdopodobne, aby picie mleka było ryzykowne ale mog? być
różne powody, żeby tak wła?nie my?leć"

WH

Matka i corka...
<allegro> skalpel medyczny