Re: Picie wody podczas odchudzania

From: "Iwona Martyniuk" <i...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Picie wody podczas odchudzania
Date: Sat, 3 Mar 2007 18:54:53 +0000 (UTC)

Iwona Martyniuk <i...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Zależy mi na zrzuceniu znacznej ilości kilogramów, więc czytam różne
rzeczy
> na ten temat. Wszędzie, cokolwiek bym czytała piszą, że podczas
odchudzania
> należy pić znaczne ilości płynów, a dokładniej wody niegazowanej -
miniumum
> 2 litry dziennie (do niedawna piłam tylko 3 szklanki herbaty słodzonej
> cukrem). Zastanawiam się w jakim to właściwie jest celu, co ta woda w
> organiźmie powoduje??? Gdzieś też słyszałam, że najlepiej najwięcej wody
> [...]

Chudnę właśnie około 1kg miesięcznie i wydaje mi się, że to jest mało, bo
zjadam 1400kcal dziennie (a nie tak jak 3 miesiące tamu 3000-4000kcal, w tym
połowa to były niestety słodycze). Myślę, że to mały spadek, ale cóż
poradzić, cieszę się i z tego. Mam siedzącą pracę a jedynym ruchem to 30
minutowa jazda na rowerku dziennie(ok. 10km)
Dojrzałam w każdym razie do tego, że mam na stałe zmienić swoje nawyki
żywieniowe (dla wyglądu i zdrowia).
Wszystko uważnie czytam i wyciągam wnioski.
Pozdrawiam Iwona