Piec dwyfunkcyjny - czy to normalne ?

1. Data: 2003-02-26 18:56:59

Temat: Piec dwyfunkcyjny - czy to normalne ?
Od: "Sylwia" <s...@w...pl.usun> szukaj wiadomości tego autora

Mam piec dwyfunkcujny Saunier Duval EUROMINI i pytanie czy to normalne, że
jezeli piec grzeje wodę do CO to wskażnik ciśnienia wody jest po środku
niebieskiej/poprawnej/ lini a gdy przestaje grzać to strzalka opada i
pozostaje na skali na środku czerwnonej /niepoprawnej/ świadczącej, z tego
co wiem o niskim cisnieniu wody ?
Martwi mnie to i nie wiem czy powinnam wzywać serwis ?
Sylwia

1. Data: 2003-03-02 04:52:53

Temat: Re: Piec dwyfunkcyjny - czy to normalne ?
Od: "Darek" <d...@n...bart.nl> szukaj wiadomości tego autora

to zupelnie normalne zjawisko, nie masz sie czym martwic.
Moj piec tez dwu funkcyjny, tez tak dziala kiedy grzeje dochodzi do
czerwonej kreski a kiedy nie grzeje spada do minimum. Jezeli zadbasz o to ze
twoje kaloryfery sa odpowietrzone [...] i cisnienie nie spadnie ponizej
minimym to nie ma sie czym martwic. Moj piec (Valiant) jezeli go cos boli
albo mu woda nie smakuje to pokaze to na wyswietlaczu prezentujac jakas
cyfre od 1 do 9 ktora odpowida jakies sytuacji opisanej w instrukcji.

Pozdrawiam Darek

1. Data: 2003-03-04 11:57:45

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> albo mu woda nie smakuje to pokaze to na wyswietlaczu prezentujac jakas
> cyfre od 1 do 9 ktora odpowida jakies sytuacji opisanej w instrukcji.

Czy do transportu ciepła (kaloryfery, podłogówka) używa się zwykłej wody ???

Czy stosujecie jakieś magnetyzery itp ?
Znajomy ma podłogówkę zrobioną z jakiś rur plastikowych .... chyba gdzies
ucieka mu woda bo czesto ma za małe ciśnienie ... ??wody?? i otwiera taki
magiczny zawór

Tomasz

1. Data: 2003-03-04 21:30:50

Od: "Darek" <d...@n...bart.nl> szukaj wiadomości tego autora

niestety nic nie wiem o podlogowkach... sorry...
Darek

1. Data: 2003-03-29 16:52:11

Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darek <d...@n...bart.nl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@h...kabelfoon.nl...
> niestety nic nie wiem o podlogowkach... sorry...
> Darek
>
> <w...@p...onet.pl> wrote in message

> ???

Podejrzewam że w kaloryferach jest podobnie .... :)

Kuchnia gazowa
zakup mieszkania
zakup przez internet
pomocy !!!
Re: Jaka podloga do mieszkania ? (moze panele)