Piec gazowy na ogrzewanie mieszkania i CW - opinie?

11. Data: 2009-07-05 07:35:31

Temat: Re: Piec gazowy na ogrzewanie mieszkania i CW - opinie?
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DFpawel wrote:

> Już pytałem o to, powiedzieli że to wymagałoby zmian w projekcie,
> zgody - ogólnie to za dużo problemów i koszta by wzrosły dla mnie.
>
> Pogodziłem się już z tym, kupię indukcję i mam nadzieję że będę
> zadowolony.
> PS. Zawsze można kupić butle z gazem (tak jak na wsi) i co jakiś czas
> uzupełniać :D

możliwe że prościej będzie to przeprowadzić już po objęciu lokalu w
posiadanie. Wtedy ty będziesz musiał przeprowadzić wszelkie formalności i
koszty.

12. Data: 2009-07-06 11:29:03

Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Zawsze można kupić butle z gazem (tak jak na wsi) i co jakiś czas
> uzupełniać :D

Nie wolno eksploatować butli gazowych w lokalu w którym czynna jest
instalacja gazowa zasilana z sieci gazowniczej...
--
Jackare

13. Data: 2009-07-06 19:24:15

Od: DFpawel <0...@S...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare pisze:

> Nie wolno eksploatować butli gazowych w lokalu w którym czynna jest
> instalacja gazowa zasilana z sieci gazowniczej...

Tego to nie wiedziałem, ale dziękuję za informację. Zresztą nie pisałem
tego na poważnie bo to wyglądałoby dosyć komicznie w dobie 21 wieku.

Pozdrawiam
Paweł

14. Data: 2009-07-09 15:48:29

Od: "aliali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DFpawel <0...@S...gazeta.pl> napisał(a):

> Czy robił już ktoś wyliczenia ile faktycznie się oszczędza na płycie
> indukcyjnej po przejściu z pieca gazowego? Bo szukanie coś mi nie
> wychodzi na wyszukiwarce. Gaz moim zdaniem mimo wszystko tańszy w
> eksploatacji.
>

> Pozdrawiam
> Paweł

Takie wyliczenia robi się dla stołówek lub gastronomii w większej skali. W
skali domu stosuje się to co jest wygodniejsze lub bardziej się podoba. Nawet
jak paliwo jest dwa razy droższe to i tak jest to różnica pomiędzy 5 a 10 zł
miesięcznie, więc nawet szkoda czasu na obliczenia.

młynek teka 50.1
zmywarka - problem i prosba o rade
Lodówka Side by Side
[POZ] - szyba w kuchni na ścianie zamiast kafelek
Korzyści z małej jednobudynkowej nieruchomości w spółdzielni mieszkaniowej