RE: Pieczeń ze wściekłych chomików

21. Data: 2001-01-25 03:31:16

Temat: Re: Pieczen ze wscieklych chomikow
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Dubaj napisał(a):

> sa calkiem smaczne!!!

Wściekłe chomiki? ;-)

Kaja

22. Data: 2001-01-26 22:52:58

Od: d...@p...pl (Piotr Gogolewski) szukaj wiadomości tego autora

Wskutek reakcji <3...@f...pl>
z molekułą Kaja <f...@f...pl> powstało:

> Koszmar!...Ile tych biednych zwierzątek trzeba zabić dla takiego
> futra........

Pewnie podobną ilość co grubych bab na średni płaszcz łonowy (zdaje się
że circa 800). W zasadzie obowiązkowo powinno dodawać do takiego futra
jednego żywego chomika - jak tylko ktoś nałoży, to gryzoń cabas siekaczami
w tentnicę szyjną. A później: `kto następny chętny do przymierzania?' `tymi
czerwonymi plamami proszę się nie przejmować, poprzedni klient miał wypadek
podczas przymierzania, napewno zejdą w praniu...'. ;->

--
Piotr Gogolewski -{ Serwis "Docent OnLine" http://www.chemia.px.pl }-
-{ klucz PGP & Geek Code: mail d...@p...net,pl -s"get pgp" }-

23. Data: 2001-01-27 08:11:50

Od: "Scarab" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wypadek
> podczas przymierzania, napewno zejdą w praniu...'. ;->

Świetny pomysł, popieram, a do futer z norki dokładać żywą norkę, z lamparta
żywego lamparta a do biżuterii z kości słoniowej - żywego, prłnego energii
i słonia. :->

Scarab

24. Data: 2001-01-27 16:33:53

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czerwonymi plamami proszę się nie przejmować, poprzedni klient miał wypadek
> podczas przymierzania, napewno zejdą w praniu...'. ;->

Do każdego prawdziwego futra powinno się dodawać jakieś malutkie zwierzątko-
"anioła stróża"...
Tak btw. Bardzo fajnie to napisałeś! :-)

Pozdrawiam

Kaja

25. Data: 2001-01-27 17:11:53

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

26. Data: 2001-01-29 19:19:22

Od: Krystian Eitner <d...@m...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Jan 2001, Scarab wrote:

> Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

a z iloma bogatymi zwierzaczkami trzeba to zrobic aby sobie na takie futro
pozwolic hehehehe

pozdrowka

K.

gromkowiec - tradzik