Pieczenie języka i wysypka na dziąsłach POMOCY!

1. Data: 2005-03-08 21:24:30

Temat: Pieczenie języka i wysypka na dziąsłach POMOCY!
Od: "Marek Tajewski" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam od dłuższego czasu problem z jamą ustną. Parę lat temu pojawiły mi się
na wardze górnej białe kropki, które do tej pory opanowały całą górną wargę
i kąciki ust (są zgrupowania i pojedyncze). Te pęcherzyki czasami swędzą,
kąciki ust raczej nie pękają. Byłem już dawno u lalkarza rodzinnego i
zasugerowałem, że może to być opryszczka ( podobne objawy wyczytałem w
necie). Lekarz oczywiście przytaknął i zaczęła się kuracja. Od maści różnego
typu na opryszczkę po silne tabletki, które powinny konia wyleczyć. Niestety
po tych zabiegach jedynie bardziej się rozprzestrzeniły pęcherzyki.
Poszedłem do dermatologa, że nie mogę wyleczyć tej opryszczki. On mi również
nie oglądając za bardzo zapisał następne tabletki. Sytuacja się powtórzyła.
Kolejne tabletki i maści. Jak to nic nie pomogło, dostałem skierowanie do
innego dermatologa do szpitala, który leczył znacznie poważniejsze
przypadłości. On stwierdził kategorycznie, że to nie może być opryszczka,
tylko zajady. Podobno nie są zaraźliwe. Dostałem maść, która niestety mi się
skończyła. Nic nie pomogła, bo nie używałem jej regularnie. Jestem przez
cały dzień poza domem i z maścią na ustach nie bardzo mi się uśmiechało
chodzić. Dałem sobie spokój, wiedząc, że to nie jest zaraźliwe. Teraz używam
LORINDEN C, ale też nie regularnie. Po prostu zwątpiłem po tym czasie, że
coś mi pomoże.

Teraz pojawił mi się na języku jakiś biały nalot ( z plamami bez nalotu),
który mnie czasami piecze. Zaczynam się obawiać, czy ta choroba nie
postępuje i czy nie jest powiązana ze sobą. Czytałem o białym nalocie na
grupie, ale wole się od Was dowiedzieć co to może być. Do lekarza rodzinnego
nie idę, straciłem zaufanie zupełnie. Wybiorę się do dermatologa, ale jednak
chciałbym poznać Wasze opinię. Czy to jest zaraźliwe? I jak długo się to
leczy? I co to właściwie jest? Naprawdę, trące nadzieje, że tego się
pozbędę.

2. Data: 2005-03-08 22:25:57

Od: "Marek Tajewski" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Tajewski" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam od dłuższego czasu problem z jamą ustną. Parę lat temu pojawiły mi się
> na wardze górnej białe kropki, które do tej pory opanowały całą górną
> wargę

Ech, pomyłka w temacie, chodziło mi oczywiście o wysypkę na wargach.

3. Data: 2005-03-09 09:51:37

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj pójść jeszcze raz do dermatologa...
Ale jakiegoś innego. Najlepiej w większej przychodni specjalistycznej albo w
klinikach.

Zasugeruj mu, żeby zrobił posiew.
To może być grzybica.

--