Pieczenie w prodiżu

1. Data: 2002-08-10 16:17:36

Temat: Pieczenie w prodiżu
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupić prodiż, głównie do pieczenia ciasta. W związku z tym
pytanie: czy ktoś ma takie ustrojstwo i jak to sie sprawdza? Które ciasta
można w tym piec, jak wychodzą, itp.
Z góry dzięki.

1. Data: 2002-08-12 13:32:03

Temat: Re: Pieczenie w prodiżu
Od: "Kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar kupić prodiż, głównie do pieczenia ciasta. W związku z tym
> pytanie: czy ktoś ma takie ustrojstwo i jak to sie sprawdza? Które ciasta
> można w tym piec, jak wychodzą, itp.
> Z góry dzięki.

Jak nie miałem mieszkania (25 lat temu) to piekłem w prodiżu i wszystko
wychodziło OK, szczególnie biszkopt, ale teraz nie stotosuje, .....już od 25
lat :-))

--
pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

1. Data: 2002-08-12 14:26:54

Od: "Mattik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sprawdzic? Wlaczyc do kontaktu i sprawfdzic, czy pokrywka sie nagrzewa.
To chwile trwa ale powinna byc coraz bardziej goraca. Jak grzeje to wszystko
OK. A poza tym sprawdz mocowanie raczek - czy sie nie ruszaja, czy dobrze
przynitowane ewentualnie przysrubowane.
Ciasta wychodza przerozne ale najlepiej chyba biszkopt. Wiem, ze sieostra
piekla w tym murzynka, babke, jakies drozdzowe jeszcze, no i biszkopty
wszelakiej masci :)

A i moja rada - mysle, ze dobra. Jak bedziesz cos piekla (np. kuraka -
wysmienity jest) to przy otwieraniu pokrywki UWAZAJ NA PARE. Najlepiej
zakladac rekawice takie dluugie - jak do piecykow i ZAWSZE OTWIERAC OD
SIEBIE. Potrafi buchnac bardzo goraca para i mozna sie pieknie poparzyc - a
tego to ja nikomu nie zycze.

Jak bedziesz uwazala na siebie to gwarantuje Ci, ze pieczyste i wypieki
wyjda super :)

Uzytkownik prodiza

--
Mattik

P.S. A micha od prodiza wysmienicie sie nadaje do smazenia dzemow, konfitur
itp. :)

witam :)
Ogorki Malosolne jak robic ? jakie macie sprawdzone przepisy
Pomocy!!! Obiecalam i...
rajskie jabłuszka...prosze o przepis...
no i upiekłam kaczke