Pieczone mięsa

1. Data: 2001-12-27 19:06:18

Temat: Pieczone mięsa
Od: "Iwonka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :-)
Dziekuję,zwłaszcza Joannie Duszczyńskiej oraz Sassanach
za przepisy na schab ze śliwkami. Wyszedł rewelacyjny tylko,
że moja rodzina wszystkie śliwki wydłubała.
Dlatego teraz chce upiec sam schab-bez śliwek-wyjdzie?
Jakie jeszcze mięso mogę upiec-proszę o przepisy.
Dziekuję i pozdrawiam cieplutko
Iwonka+Grześ+Raduś 12.07.00
Pamiętaj o głodnych dzieciach,
www.pajacyk.pl

1. Data: 2001-12-27 20:41:14

Temat: Re: Pieczone mięsa
Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz upiec karkówkę, po natarciu przyprawami i leżakowaniu, obsmazyć i
udusić w brytfance - jest super, bo soczysta i pachnąca

pozdrawiam Beata

netia.pl...

1. Data: 2001-12-27 20:52:21

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwonka <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...swietochlowice.dialu
p.inetia.pl...
> [...]
> Dlatego teraz chce upiec sam schab-bez śliwek-wyjdzie?
> Jakie jeszcze mięso mogę upiec-proszę o przepisy.

Ja w tym roku zrobiłam roladę z indyka i wyszła przepyszna.
Na szczęście, bo pierwszy raz ją robiłam, to by dopiero była klapa na
święta, gdyby mi się mięsko nie udało!

pierś indycza
dwie polędwiczki wieprzowe
ser żółty (gouda, natan)
sól, pieprz, papryka ostra
koperek świeży albo suszony
estragon, cząber
masło
olej Pierś z indyka rozkroić wzdłuż tak, aby powstał w miarę płaski
prostokąt. Lekko go posolić i popieprzyć, sowicie posypać koperkiem. Ułożyć
na indyku plastry sera, posypać je estragonem i szałwią (trochę mniej tych
ziół niż koperku), na to położyć dwie zrumienione na oleju polędwiczki
wieprzowe i dokładnie i ściśle zwinąć, formując grubą roladę. Mocno związać
nicią, żeby ser nie wypłynął. Jeszcze posolić i posypac papryką.
W garnku rozgrzać dwie łyżki masła, włożyć roladę i dokładnie obrumienić ze
wszystkich stron. Dolać dwie, trzy łyżki wody, przykryć pokrywą i dusić na
niedużym ogniu około 50 minut, obracając co jakiś czas mięsko i uważając,
żeby się nie przypaliło.

Rolada jest dobra na ciepło, a także na zimno z ćwikłą, chrzanem albo
sałatką warzywną.

Pozdrawiam
Wkn

1. Data: 2001-12-28 13:57:27

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dlatego teraz chce upiec sam schab-bez śliwek-wyjdzie?
> Jakie jeszcze mięso mogę upiec-proszę o przepisy.

Ja robiłam schab, ale z morelami - bo u mnie niektórzy też nie lubią śliwek.

Pozdrawiam - Ula

1. Data: 2001-12-30 09:59:22

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Dynowska" <u...@a...net> napisał w wiadomości

> Ja robiłam schab, ale z morelami - bo u mnie niektórzy też nie lubią
śliwek.

> Pozdrawiam - Ula

u mnie optrocz karkowki, boczku i szynki upoieklysmy z mama w foliowych
rekawach male peklowane golonki.
wyszly pyszne, piekne w kolorze.

Mechcia

1. Data: 2001-12-30 12:29:39

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
netia.pl...
> Witajcie :-)
> Dziekuję,zwłaszcza Joannie Duszczyńskiej oraz Sassanach

Dzięki za pochwały - miód na moje serce... :-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Moje ciasta swiateczne