Re: Pieczone pierogi z grzybami

From: i...@m...koszalin.pl (IHAR o/BONIN)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Pieczone pierogi z grzybami
Date: 26 Jul 2000 13:35:42 +0200
Sender: r...@m...newsgate.pl

Witaj Wiesiu i inni grzybiarze

> Ja ostatnio bylam na grzybach w Rosnowie,

Wlasnie wczoraj jechalam kolejka do Koszalina i ku mojemu zdziwieniu pelny
pociag byl grzybiarzy z pelnymi wiadrami grzybow. Ciekawa jestem jak wyglada
sprawa grzybow w innych czesciach kraju. Pewnie sporo jest tez na Slasku.

> A jezeli mieszkasz w Boninie ...

Mieszkam tu od prawie trzech lat, za oknem mam kilka drzew - jest ladnie
zielono, ale to nie las.
Prawde mowiac nie bylam jeszcze w tych rejonach na grzybach.
Boniniacy wyjezdzaja do Rosnowa, Cewlina i na jakas Hajke.

> Ciesze sie, ze tu sie znalazlas bedziemy z Koszalina juz dwie.

Tez sie ciesze, tymbardziej, ze wiekszosc tutejszych grupowiczow reprezentuje
stolice (tak mysle).
Pozdrawiam
Ania