Pieczone pierogi z grzybami

1. Data: 2000-07-24 16:55:39

Temat: Pieczone pierogi z grzybami
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Skoro grzyby sie pokazaly, podam ukochana zakaske moich chlopcow:

Ciasto
150 gr maki (troche mniej niz szklanka)
100 gr masla
2 lyzki smietany
szczypta soli

Posiekac maslo z maka, gdy drobne, dodac smietane i szybko czubkami
palcow zarobic w kule. Schlodzic 20 min. Rozwalkowac, albo miedzy dwoma
arkuszami pergaminu, albo podsypujac maka, na grubosc 3 mm, jak na
pierogi. Schlodzic. Wycinac kola szklanka, nadziac nadzieniem, zlepic
brzegi pierogow palcami, bez wody czy bialka. Jak najmniej dotykac
palcami, bo cieplo rak uczyni ciasto za lepkie. Piec w goracym piecu na
nieposmarowanej blasze 230C/450F 10 minut, posmarowac rozbitym jajkiem,
piec nastepne 10 min. az brazowe.

Nadzienie:
1 szklanka ugotowanego ryzu
1 lyzka masla
1 szklanka drobno posiekanych, usmazonych grzybow
1 jajko
sol, pieprz, estragon
Ryz podsmazyc na patelni na masle, dodac przyprawy i grzyby, wymieszac
dokladnie. Odstawic i gdy chwile przestygnie, domieszac jajko.

Te pierogi mozna zrobic dzien wczesniej i w ostatniej chwili wstawic do
pieca na 5 minut, wiec jest to dobra zakaska do zabrania ze soba, gdy
idzie sie na skladkowe party.

Magdalena Bassett

2. Data: 2000-07-24 16:56:26

Temat: Re: Pieczone pierogi z grzybami
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Skoro grzyby sie pokazaly,

Przepraszam, nie ta grupa.

3. Data: 2000-07-24 17:52:21

Temat: Odp: Pieczone pierogi z grzybami
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale za to wydalo sie, ze caly czas jestes z nami :-)

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

4. Data: 2000-07-25 06:03:35

Od: i...@m...koszalin.pl (IHAR o/BONIN) szukaj wiadomości tego autora

Hej.
Bardzo dziekuje za przepis. Moze wreszcie dzieki niemu i marzeniach o
pierogach w niedalekiej przyszlosci uda mi sie namowic meza na wyprawe do
lasu na grzyby, ktorych ostatnio podobno nie brakuje.
Pozdrawiam.
Ania

5. Data: 2000-07-25 08:34:39

Od: "Lilla" <l...@e...flt.krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Te pierogi mozna zrobic dzien wczesniej i w ostatniej chwili wstawic do
> pieca na 5 minut, wiec jest to dobra zakaska do zabrania ze soba, gdy

Tak myslalam, ze to bedzie cos co nawiazuje do planowanego spotkania
grupowiczow w Powsinie ;-)

Lilla

6. Data: 2000-07-25 14:03:59

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

U nas takie pieczone pierogi robi sie z kiszonej kapusty z grzybami
......PYCHOTA !!!
Nabralam na nie ochoty i jutro jade na grzyby do Puszczy Bolimowskiej (:-))

Pozdrawiam - Jagoda

7. Data: 2000-07-26 04:22:20

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Aniu
Ja ostatnio bylam na grzybach w Rosnowie, udalo sie nam uzbierac sporo
prawdziwkow i oczywiscie podgrzybki i kurki.
A jezeli mieszkasz w Boninie ( a moze tylko tam pracujesz) to przeciez
las widac z Twoich okien, nie musisz daleko chodzic, chyba, ze jezdzicie w
sobie tylko znane miejsca.
Ciesze sie, ze tu sie znalazlas bedziemy z Koszalina juz dwie.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

8. Data: 2000-07-26 11:35:42

Od: i...@m...koszalin.pl (IHAR o/BONIN) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Wiesiu i inni grzybiarze

> Ja ostatnio bylam na grzybach w Rosnowie,

Wlasnie wczoraj jechalam kolejka do Koszalina i ku mojemu zdziwieniu pelny
pociag byl grzybiarzy z pelnymi wiadrami grzybow. Ciekawa jestem jak wyglada
sprawa grzybow w innych czesciach kraju. Pewnie sporo jest tez na Slasku.

> A jezeli mieszkasz w Boninie ...

Mieszkam tu od prawie trzech lat, za oknem mam kilka drzew - jest ladnie
zielono, ale to nie las.
Prawde mowiac nie bylam jeszcze w tych rejonach na grzybach.
Boniniacy wyjezdzaja do Rosnowa, Cewlina i na jakas Hajke.

> Ciesze sie, ze tu sie znalazlas bedziemy z Koszalina juz dwie.

Tez sie ciesze, tymbardziej, ze wiekszosc tutejszych grupowiczow reprezentuje
stolice (tak mysle).
Pozdrawiam
Ania

Skorki
gril
jak sie pozbyc z dzialki gryzoni za 97 zl+22%VAT
Gartenshau koło Grazu
co robicie z trawa?