co robicie z trawa?

1. Data: 2000-07-24 08:23:25

Temat: co robicie z trawa?
Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wlasnie spotkalam sie z problemem - nie mam gdzie dawac scietej trawy.
Kompostownik do ktorego zrzucam trawe, niestety juz sie wypelnil (tego tez
bym sie pozbyla...). Co dalej??? Co z ta trawa robic?
pozdrawiam
aska

2. Data: 2000-07-24 08:59:03

Temat: Re: co robicie z trawa?
Od: "grogreg#news.tpnet.pl" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam,
>Wlasnie spotkalam sie z problemem - nie mam gdzie dawac scietej trawy.
>Kompostownik do ktorego zrzucam trawe, niestety juz sie wypelnil (tego tez
>bym sie pozbyla

ususzyc, posiekac, do bibulki, skrecic, przypalic i rozmyslac o sensie
bytu.

a tak powaznie mam swinki morskie, zalatwiaja sprawe. czesc nawet z
pominieciem kosiarki.

grogreg

3. Data: 2000-07-24 09:37:19

Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

grogreg#news.tpnet.pl wrote in message <3...@n...inet.com.pl>...

>ususzyc, posiekac, do bibulki, skrecic, przypalic i rozmyslac o sensie
>bytu.
>
>a tak powaznie mam swinki morskie, zalatwiaja sprawe. czesc nawet z
>pominieciem kosiarki.

no tak, ale ja na krowe to mam za malo (podobno potrzeba hektar), a na
swinki morskie to mam za duzo - jakies 1,5m*1,5m*0,8m nieubitej trawy co 2
tygodnie. nie bede zakladac hodowli...

aska
p.s. kozy tez nie chce...

4. Data: 2000-07-24 09:50:58

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroliki?

--
Maciej Szmit Ph.D., CNA
http://www.leto.com.pl/Mszmit

5. Data: 2000-07-24 10:40:17

Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Szmit wrote in message <3...@m...iw.lodz.pl>...
>kroliki?

jak masz to Ci moge zapewnic stala dostawe trawy za darmo (transport na Twoj
koszt... ) ;)))))
aska

6. Data: 2000-07-24 10:59:57

Od: "grogreg#news.tpnet.pl" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>no tak, ale ja na krowe to mam za malo (podobno potrzeba hektar), a na
>swinki morskie to mam za duzo - jakies 1,5m*1,5m*0,8m nieubitej trawy co 2
>tygodnie. nie bede zakladac hodowli...

No to zostaje Ci sens bytu.

grogreg

7. Data: 2000-07-24 11:03:36

Temat: Odp: co robicie z trawa?
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brzydko sie przyznac, ale wywoze do lasu. Zastanawiam sie czy jest to
zasmiecanie (zatrawianie?) lasu czy jedynie uzyznianie sciolki w lesie.
Jesli zlapie mnie na tym lesniczy, czy wybronie sie przed kolegium
twierdzac, ze przeciez nie wywoze smieci do lasu a jedynie organiczny nawoz.
Pozdrawiam po dluzszej nieobecnosci Jurek

8. Data: 2000-07-24 11:07:17

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Bałuszek <J...@C...Pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8lgtu3$ag3$...@o...comarch.pl...
> Kompostownik do ktorego zrzucam trawe, niestety juz sie wypelnil (tego tez
> bym sie pozbyla...). Co dalej??? Co z ta trawa robic?

Ja kompostuję.
Mam trawnika może 1,5 ara, więc wszystko daj się kompostować.
Aby proces kompostowania odbywał się szybciej dodaję środków
przyspieszających ten proces.
Pryzma wtedy szybko robi się mniejsza.
Jak masz tak duże ilości skoszonej trawy, to może dokupisz dżdżownice
i będziesz produkować humus w celach handlowych.
Życzę powodzenia Krystyna.

9. Data: 2000-07-25 08:41:30

Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Jak masz tak duże ilości skoszonej trawy, to może dokupisz dżdżownice
>i będziesz produkować humus w celach handlowych.

niestety jestem z centrum miasta i nie mam lasu obok, a jesli chodzi o
kompostownik to juz teraz jest za duzy i najchetniej bym sie go pozbyla.
tak mysle ze chyba poszukam jakichs ogrodkow dzialkowych (moze ktos bedzie
chcial na nawoz?)
aska

10. Data: 2000-07-25 16:46:15

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam. Jednego. Siano kupuje w supermarkecie kolo pracy. A ostatnio jak skosilem
swoje podworko to wywiozlem cztery taczki trawy (do sasiada, on ma kozy)

--
Maciej Szmit Ph.D., CNA
http://www.leto.com.pl/Mszmit

jak zwalczyc kreta