jak zwalczyć kreta

1. Data: 2000-07-23 21:21:40

Temat: jak zwalczyć kreta
Od: "tomasekk" <t...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam taki osobliwy problem, na moim ogrodzie dogascily z 5 rodzin krecich.
Nie musze opisywac co one robia z moim pielegnowanym trawnikiem. Wiadomo
kret jest w PL chroniony, ale.... (:-<<. Podpowiedzcie co najlepiej zwalczy
kreta.
PS swiece dymne, petardy, smierdzace sledzie nie pomogly.
Pomysly dajcie na priva
p...@p...onet.pl

2. Data: 2000-07-25 09:32:20

Temat: Re: jak zwalczyć kreta
Od: p...@b...com (Pawel [-kroolik-]) szukaj wiadomości tego autora

"tomasekk" <t...@f...internet.pl> wrote:

> [...]
> kreta.
> PS swiece dymne, petardy, smierdzace sledzie nie pomogly.

W sklepach jest pelno jakichs srodkow antykretowych, ale ja korzystam
z porady mojej babci - otoz obsadzilem strategiczne miejsca wokol
trawnika tzw. smierdzielami (fachowo to sie ponoc nazywa korona
cesarska, ale glowy nie dam) - krety tego nie znosza, a roslinka jest
nawet ladna...

powodzenia

--
Pawel <p...@b...com>
phone: +48 602 12 68 74

3. Data: 2000-07-25 11:54:10

Od: p...@b...com (Pawel [-kroolik-]) szukaj wiadomości tego autora

Polecam wszystkim majacym problemy z kretami

www.webmedia.pl/ogrod/ogrody/krety.htm :-))

--
Pawel <p...@b...com>
phone: +48 602 12 68 74

4. Data: 2000-07-25 19:51:57

Od: "Sebastian Golebiewski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno jest rowniez dobry sposob z zakopywaniem butelek.
W kilku miejscach zakopujemy pusta szklana butelke i wkladamy do niej dlugi
odpustowy wiatraczek na drucie. Ponoc wydaje nieprzyjemny dla wszelkich
zwierzaczkow podziemnych odglos spotegowany przez butelke. I jeszcze jeden
plus - przyciaga dzdzownice.

pozdrawiam
madcod

5. Data: 2000-07-28 05:34:27

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Pawel [-kroolik-]" <p...@b...com> napisal w wiadomosci
> "tomasekk" <t...@f...internet.pl> wrote:

(fachowo to sie ponoc nazywa korona
> cesarska, ale glowy nie dam)

Fachowo to sie nazywa szachownica cesarska a potocznie korona.
Chetnie przyjme potoczne nazewnictwo na strone
http://ogrod.to.jest.to/ogrody/takzwane.htm
na której figuruje juz kilkadziesiat takich nazw roslin.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

6. Data: 2000-07-28 05:34:28

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian Golebiewski" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:8lkq76$s5v$1@druid.ceti.com.pl...
> [...]
> zwierzaczkow podziemnych odglos spotegowany przez butelke. I jeszcze jeden

a gdzie dżdżownice mają uszy i dlaczego lubią odgłosy wiatraczka?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

7. Data: 2000-07-28 14:45:00

Temat: Odp: jak zwalczyć kreta
Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sebastian Golebiewski <m...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8lkq76$s5v$...@d...ceti.com.pl...
> Podobno jest rowniez dobry sposob z zakopywaniem butelek.
> W kilku miejscach zakopujemy pusta szklana butelke i wkladamy do niej
dlugi
> odpustowy wiatraczek na drucie.

Obok wiatraczka można postawić krasnoludka

Andrzej

8. Data: 2000-07-28 23:01:33

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Kronopio

9. Data: 2000-07-29 13:13:01

Od: "Sebastian Golebiewski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> wrote in message

> [...]
>
> a gdzie dżdżownice mają uszy i dlaczego lubią odgłosy wiatraczka?
>
> dzdzownice przyciagaja drgania wywolywane przez to "urzadzonko".

madcod

10. Data: 2000-07-29 13:14:27

Od: "Sebastian Golebiewski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio <c...@k...net.pl> wrote in message

> Użytkownik "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> --
> Kronopio

Smiej sie ale sam nie podajesz zadnego sposobu a ja ten juz wyprobowalem i
dziala.

madcod

co to za krzew?
oferuje drewnaine meble ogrodowe