Pieczone ziemniaki, frytki, chipsy...

1. Data: 2002-07-30 05:53:55

Temat: Pieczone ziemniaki, frytki, chipsy...
Od: "Lafnik" <j...@p...telan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Troszkę się przeraziłem, czytając ten artykuł..

http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=952181
&dzial=0115

Pozdrawiam
Jacek

j...@p...telan.pl
GG 1595470

1. Data: 2002-07-30 06:31:23

Temat: Re: Pieczone ziemniaki, frytki, chipsy...
Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Troszkę się przeraziłem, czytając ten artykuł..

Polecam nie czytać pierdół. Jest jak jest i tyle. Jeden(a) z nas dożyje 105
lat inny 60, a jeszcze inny zginie w wypadku w wieku 23 lat co nie ma żadnego
związku z chipsami... i po co się dręczyć wywodami jakichśtam naukowców.

*p*

1. Data: 2002-07-30 08:11:25

Temat: Odp: Pieczone ziemniaki, frytki, chipsy...
Od: "Jan Kowalski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lafnik <j...@p...telan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3d46293a$1...@n...vogel.pl...
> Witam
> Troszkę się przeraziłem, czytając ten artykuł..

> [...]
Nie masz racji, sprawa jest duzo bardziej powazna,
przejdz sie do szpitala i zobacz jak ciezko ludzie choruja,
na co ludzie choruja i popytaj co jadaja na codzien
To co w siebie wrzucisz to ma duze znaczenie
A sprawa dotyczy poteznych concernow ktore
zarabiaja na tym rocznie (sprawdz ile)
dlatego pewne rzeczy ukazuja sie z opuznieniem,
wielu odkryc naukowych nie podaja sie do publ. wiadomosci na calym swiecie -
jak znow nie wierzysz, to poszperaj
powodem sa jak zwykle, potezne lobby, firm o zasiegu globalnym i stojace za
tym - PIENIADZE, w innych przypadkach chodzi o interesy poszczegolnych nie
mniej poteznych krajow.

1. Data: 2002-07-30 09:08:08

Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz racji, sprawa jest duzo bardziej powazna,

Ludzie chorowali, chorują i będą chorowali, a dręczenie się tym co jem,
przeliczanie tego na choresterole, kalorie, wyliczanie szkodliwych dodatków
itp spowodować może tylko następne dolegliwości - dolegliwości bardziej
psychopatyczne.

> A sprawa dotyczy poteznych concernow ktore
> zarabiaja na tym rocznie (sprawdz ile)

Zgadzam się z Tobą - to jest jedna wielka mafia.

*p*

1. Data: 2002-07-30 11:48:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Jul 2002 11:08:08 +0200, <p...@s...pl> wrote:

>Ludzie chorowali, choruj? i b?d? chorowali, a dr?czenie si? tym co jem,
>przeliczanie tego na choresterole, kalorie, wyliczanie szkodliwych dodatków
>itp spowodowa? mo?e tylko nast?pne dolegliwo?ci - dolegliwo?ci bardziej
>psychopatyczne.

>Zgadzam si? z Tob? - to jest jedna wielka mafia.
>
>*p*

no to ja jestem jedna wielka psychopata bo wolowiny to sie boje
jesc od wielu lat ;)

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-31 06:11:46

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Jan Kowalski <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> przejdz sie do szpitala i zobacz jak ciezko ludzie choruja,
> na co ludzie choruja i popytaj co jadaja na codzien

Zwykle jadaja to samo co ludzie zdrowi, ktorych spotykasz na codzien.

> A sprawa dotyczy poteznych concernow ktore
> zarabiaja na tym rocznie (sprawdz ile)
> dlatego pewne rzeczy ukazuja sie z opuznieniem,

Jak bys przeczytal odnosny artykul z "GW", to wiedzialbys, ze rzecz
mialaby dotyczyC wszystkich smazonych ziemniakow, nie tylko tych
przemyslowo produkowanych, a ponadto wszelkich potraw zawierajacych duzo
weglowodanow i obrabianych w temperaturze pow. 120 stopni C.
Swoja droga, "GW" powoluje sie na artykul w najnowszym numerze "Journal
of Agriculture and Food Chemistry". Dla zainteresowanych spis tresci
tego numeru:
<http://pubs.acs.org/journals/jafcau/index.html>
W zaden sposob nie moglem znalezc tam tego artykulu.
Ludzie jedza smazoneziemniaki od kilkuset lat, pieczony chleb jeszcze
dluzej i jakos nie umieraja masowo na raka z tego powodu.

Wladyslaw

1. Data: 2002-07-31 13:28:02

Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie jedza smazoneziemniaki od kilkuset lat, pieczony chleb jeszcze
> dluzej i jakos nie umieraja masowo na raka z tego powodu.

skad wiesz z jakiego powodu?

1. Data: 2002-07-31 14:17:51

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> skad wiesz z jakiego powodu?

Tu znajdziesz odpowiedź:
http://www.kasa-chorych.lodz.pl/informator/sytuacja_
zdrowotna_2000.htm
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-08-01 07:26:50

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof <u...@k...net.pl> wrote:

> skad wiesz z jakiego powodu?

Bo w ogole nie umieraja masowo na raka.

Wladyslaw

1. Data: 2002-08-13 07:27:39

Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu znajdziesz odpowiedź:
> http://www.kasa-chorych.lodz.pl/informator/sytuacja_
zdrowotna_2000.htm
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak

nie znalazlem
wiem, ze spora grupa ludzi umiera na raka - ale ty probujesz odkrywac
Ameryke twierdzac, ze przyczyna choroby na pewno nie sa smazone ziemniaki

Przydałaby się pomoc ;) [cukinia i kabanos]
Re: Marcepanek - polecam
Re: co zrobic z arbuza?
Re: Ryz - jak gotowac
Re: Ryz - jak gotowac