Pieczony prosiak

1. Data: 2003-06-25 06:52:02

Temat: Pieczony prosiak
Od: "Fidel" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,
prosze o pomoc. Czy ktos wie jak
upiec prosiaka na ognisku? Chodzi mi o to, jak go wczesniej przygotowac. Z
gory dziekuje za pomoc.

1. Data: 2003-06-25 06:58:42

Temat: Re: Pieczony prosiak
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Fidel napisal(a):

>prosze o pomoc. Czy ktos wie jak
>upiec prosiaka na ognisku? Chodzi mi o to, jak go wczesniej przygotowac.

Na pewno na wstepie takiego prosiaka trzeba zarżnąć. ..;--)

MSPANC.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-06-27 08:57:54

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-25 08:52, Użytkownik Fidel napisał :

> Szanowni Grupowicze,
> prosze o pomoc. Czy ktos wie jak
> upiec prosiaka na ognisku? Chodzi mi o to, jak go wczesniej przygotowac. Z
> gory dziekuje za pomoc.

Najlepiej kup prosiaka juz "oprawionego" i udaj sie do malej lokalnej
piekarni... Tam w piecu na chlebek za drobna oplata opieka Ci
wstepnie... Potem mozesz "zaszpanowac" przygotowujac jakis "prymitywny"
rozen (przed przybyciem gosci) i nadzianego prosiaka umiescic nad
ogniskiem... Dobrze byloby, by bylo juz sporo popiolu (dla efektu, ze
niby juz od rana pieczesz ;-)... potem polac troche tluszczykiem i...
jesc... Docenia to... Oj docenia ;-)

--
Maciej Lewczuk
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)

[P] nadziewane cukinie
Dieta -potrzebne przepisy
moj dzem
Dla Danki!!!