Piedestał pedalstwa - 1

31. Data: 2013-02-24 09:09:48

Temat: Re: Piedestał pedalstwa - 1
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Feb 2013 09:24:16 +0100, Ghost napisał(a):

> Tak myslalem.
To ty myslisz? Wątpię.

> A to akurat bardzo istotny "szczegol" w kazdej dyskusji a
> propos naturalnosci homoseksualizmu.

Tylko że akurat z tobą nie da się dyskutować. W żadnej rozmowie nie
zajmujesz merytorycznego stanowiska. Czysty trolling.
Zapewne nie pamiętasz skąd wiesz że 2x2=4? Może mama, może szkoła a może
jeszcze kto inny ci powiedział. Zatem nie masz prawa twierdzić że 2x2=4.
Tyle mniej więcej jest warta twoja krytyka.
--
Jacek

32. Data: 2013-02-24 09:30:25

Temat: Re: Glooooob, zostałem gejem...
Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-23 22:54, outside pisze:

> Przegraniec co wylewa żale na innych.

Widzisz, najistotniejsze jest to, że jak na dłoni masz uwidoczniony
mechanizm mojego _zbaczania_ w stronę homo. Mój przypadek wyklucza
działanie natury, wystarczy, że spotkasz odpowiedniego "człowieka" -dla
mnie to jest @Klin- i natychmiast zbaczasz, stajesz się gejem. Teraz już
rozumiesz, że homo to nie natura?

V.

33. Data: 2013-02-24 10:02:10

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

net...

> [...]
>jeszcze kto inny ci powiedział. Zatem nie masz prawa twierdzić że 2x2=4.
>Tyle mniej więcej jest warta twoja krytyka.

Może to być pierwszy raz, kiedy zgadzam się z tym debilem Ghostem.
Jacku, jesteś naprawdę zabawny...
Ale cóż, relatywista relatywistą.

34. Data: 2013-02-24 11:25:00

Od: Klin <""klin\"@wp.pl, ,"> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-24 01:10, outside pisze:

> Co ci się nie podoba, to że natura tam gdzie homo prześladują rodzi
> ich więcej, czy to że prześladowców natura wyklucza za pomocą
> zaburzenia psychicznego, bo są dla niej szkodliwi?

Nie podoba mi się, że homiki zbezcześciły przyjaźń, słowo przyjaciel
niegdyś piękne zalatuje dzięki Wam moczem i ekskrementami.

35. Data: 2013-02-24 11:54:21

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Feb 2013 11:02:10 +0100, Maciej Woźniak napisał(a):

> Może to być pierwszy raz, kiedy zgadzam się z tym debilem Ghostem.

Że źle że nie podparłem swojego twierdzenia wynikami badań socjologicznych?
Dla kogo innego bym się postarał ale nie dla Ghosta. Ten przypadek nie
rokuje nadziei na wymianę poglądów z tego samego powodu co przypadek krowy.
--
Jacek

36. Data: 2013-02-24 12:25:51

Od: Artur Kosmal <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 24 Feb 2013 01:01:48 +0100
Klin <""klin\"@wp.pl,

,"> wrote:

> Rzygać się chce, że też tyle tego pedalstwa,
> jak robali się tu nalęgło!

Pedał kochający bliźniego będzie zbawiony prędzej od ciebie, który ich nienawidzisz.

--
Katolicy wierzą, że można wafelek zamienić w mięsko.

37. Data: 2013-02-24 12:53:29

Od: Paweł <p...@n...ne> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.02.2013 12:25, Klin > pisze:

> Nie podoba mi się, że homiki zbezcześciły przyjaźń, słowo przyjaciel
> niegdyś piękne zalatuje dzięki Wam moczem i ekskrementami.

może jakaś terapia by ci pomogła?

--
paweł

38. Data: 2013-02-24 13:03:33

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 12:25, Klin <""klin
\"@wp.pl,

,">
wrote:

>    Nie podoba mi się, że homiki zbezcześciły przyjaźń, słowo przyjaciel
>    niegdyś piękne zalatuje dzięki Wam moczem i ekskrementami.

A mnie się nie podoba ,że srający z nienawiści katol, zamiast się
leczyć nawet nie rozumie że jest smrodem czepiającym się normalnych
ludzi..

http://m.sfora.pl/Homofobow-podnieca-gejowski-seks-a
33205

39. Data: 2013-02-24 13:06:29

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 10:30, V <f...@h...com> wrote:

> [...]
> mechanizm mojego _zbaczania_ w stronę homo. Mój przypadek wyklucza
> działanie natury, wystarczy, że spotkasz odpowiedniego "człowieka" -dla

Klin to chory syf, patologia. A homo oddawna norma , takie kliny to
kończą w kaftanie w psychiatryku więc czym się przejmujesz.?

40. Data: 2013-02-24 13:57:03

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-24 14:06, outside pisze:

> Klin to chory syf, patologia. A homo oddawna norma , takie kliny to
> kończą w kaftanie w psychiatryku więc czym się przejmujesz.?

szokuje mnie, ze osobniki te wierzą w swoją nieomylność. przecież
jedynie udział w szerokiej dyskusji -nie wiem dlaczego jej unikają- może
zbliżyć strony do wyznaczenia wypadkowej wszelkich napięć.

V.

Dość
Brud i smród
Szkoła
Antysemityzm jest karany
W czym macie trudności, jak ktoś się nie myje to usłyszy-pani z dupy śmierdzi.