Piekarnik Bosch, dziecko stanęło na drzwiczkach - koniec story

1. Data: 2008-05-20 16:33:14

Temat: Piekarnik Bosch, dziecko stanęło na drzwiczkach - koniec story
Od: "Bob" <alibaba@u_duck.pl> szukaj wiadomości tego autora

W nawiązniu do wcześniejszego wątku (na końcu) informuję jaka jest dalsza
kolej rzeczy.
Za wstępne rozeznanie "serwisant" wziął 100 PLN w gotówce. Mjiał się zgosić
za dwa tygodnie
Po czterech tygodniach na nasza interwencję został znowu umowony serwisant,
którego stawka to coś koło 160 PLN za godzinę. Pracował 15 min. Razem z
częścią (zawisem) wziął 270 PLN.
Bilans 370 PLN, taniocha :(((
Czas całkowity - ponad 6 tygodni.

Pozdrawiam

Robert

stary wątek:
"Moje dziecko ma ostatnio parcie na wchodzenie (krzesła, stołki, kanapę,
tata
...) no i postanowiło wejść na drzwi piekarnika. Oczywiście wcześniej sobie
je otworzyło. 15kg jak widać trochę za dużo dla konstrukcji marki Bosch no i
Obecnie drzwi się nie domykają, mogę je dopchnąć do końca ale po puszczeniu
odchylają się s powrotem o około 3 cm. Piekarnika nie używam często, ale
chciałbym mieć go jednak sprawnego. Nie wiecie czy można domowym sposobem
takie coś naprawić?
Jeśli serwis ile to może kosztować?"