Piekarnik - Electrolux czy Teka?

11. Data: 2008-10-16 12:34:31

Temat: Re: Piekarnik - Electrolux czy Teka?
Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sparrov pisze:

> Też jestem na kupnie płyty, z tym że indukcyjnej. Waham się pomiędzy
> Electroluxem EHD60020P a Tekami GKST 60I4 i GKST 60I4B. Skłaniam się ku
> Electroluxowi ale tak do końca nie wiem co wybrać :)

ja z plyta elektroluxa nie moge sie dogadac, jezeli chodzi o sensory
"przyciskow"
raz sie bez problemu wlacza, raz ni hu hu, czy lekko, czy mocno, czy
mokrym palcem czy suchym

teka niezaleznie od warunkow sie wlacza bezproblemowo

a roznica pomiedzy i4 w i4B jest.. jak sam wiesz, niewielka (wlasciwie
to kwestia jednej funkcji)

posiadam i4b od roku i nie mam zadnych zastrzezen (tak nawiasem, to juz
lepszy bosh niz elektrolux ;) )

12. Data: 2008-10-16 15:57:13

Od: "Sparrov " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał(a):

> ja z plyta elektroluxa nie moge sie dogadac, jezeli chodzi o sensory
> "przyciskow"
> raz sie bez problemu wlacza, raz ni hu hu, czy lekko, czy mocno, czy
> mokrym palcem czy suchym

Często występuje u Ciebie to "zawieszanie" się sensorów? To już któraś z kolei
informacja że występuje w tej płycie problem ze sterowaniem. To właśnie trochę
mnie niepokoi jeśli chodzi o tego Electroluxa.

Co to teki 60i4B to głównie ją brałem pod uwagę ze względu na większą moc. O
tym że była na drugim miejscu po Electrolxie zadecydowało parę szczegółów.
Może właśnie te szczegóły nie są tak istotne więc jeśli możesz to rozjaśnij mi
parę rzeczy.
1. Sterowanie zintegrowane - czy nie jest nieporęczne pod względem ustawiania
i późniejszej zmiany mocy grzewczej na poszczególnych polach?
2. Brak funkcji Power. Można się bez niej obyć? Jak z zagotowywaniem np dużej
ilości wody? Jak wyczytałem w instrukcji jest tylko funkcja "przyspieszenia
początkowego gotowania" na stopniu największym czyli 9 ale ona nie powoduje
czasowego zwiększenia mocy danego pola grzewczego.
3. Jest w tej płycie jakaś sygnalizacja rozpoznania nadającego się do indukcji
garnka?
4. Jak jest z timerem? Wiem że można ustawić go dla każdego pola, ale czy
można ustawić dla np 3 pól jednocześnie?

13. Data: 2008-10-16 16:26:58

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sparrov pisze:

> Często występuje u Ciebie to "zawieszanie" się sensorów? To już któraś z kolei
> informacja że występuje w tej płycie problem ze sterowaniem. To właśnie trochę
> mnie niepokoi jeśli chodzi o tego Electroluxa.

nie wiem czy to jest zawieszanie sie, czy poprostu nieumiejetnosc
rozpoznawania nacisku
wkurza czesto i gesto
przy kazdym uzywaniu plyty, mozna powiedziec ze 50/50, no moze 40/60

> [...]
> 1. Sterowanie zintegrowane - czy nie jest nieporęczne pod względem ustawiania
> i późniejszej zmiany mocy grzewczej na poszczególnych polach?

nie ma problemu, nawet z ustawieniem timera osobno dla kazdego pola

> [...]
> początkowego gotowania" na stopniu największym czyli 9 ale ona nie powoduje
> czasowego zwiększenia mocy danego pola grzewczego.

9 i tak daje caly czas grzanie, tak wiec nie czaje po co jeszcze power
ma byc... nie jest mi smutno z nieobecnosci tej funkcji

> 3. Jest w tej płycie jakaś sygnalizacja rozpoznania nadającego się do indukcji
> garnka?

tak, jak sie nie nadaje, to nie wlaczysz ;) ale to wszystkie plyty maja
i jak zdejmiesz garnek to jest "ikonka" ze nie ma garnka

> 4. Jak jest z timerem? Wiem że można ustawić go dla każdego pola, ale czy
> można ustawić dla np 3 pól jednocześnie?

tak, jednoczesnie na rozne czasy i temperatury na roznych palnikach

14. Data: 2008-10-16 16:42:07

Od: "Sparrov " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dawno kupowałeś tą płytę Electroluxa? Może widząc jakie są problemy coś
zmienili w sterowaniu?

> 9 i tak daje caly czas grzanie, tak wiec nie czaje po co jeszcze power
> ma byc... nie jest mi smutno z nieobecnosci tej funkcji

Funkcja power np w electroluxie powoduje czasowe podniesienie mocy grzewczej
pola ponad maksymalny 9 stopień przy ciągłej pracy pola, kosztem mocy drugiego
w parze pola. Po prostu szybciej się zagotowuje duża ilość wody.

15. Data: 2008-10-16 18:23:13

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sparrov pisze:
> [...]
> pola ponad maksymalny 9 stopień przy ciągłej pracy pola, kosztem mocy drugiego
> w parze pola. Po prostu szybciej się zagotowuje duża ilość wody.

no tak, ale wystarczy sobie powiedziec ile razy/jak czesto potrzebujesz
te 2-3 minuty szybciej zagotowac duza ilosc wody i wiadomo, czy jest to
przydatne.

Lodówki Sharp z serii SJ-F - ma ktoś?
Grube nity do kółek ?
odliczenie vatu na okna --- usluga wymiany okna
Kuchenki Panasonic Inverter
PARKIET + KAFELKI: w jakiej kolejnosci klasc?