Re: Zły cug w kominie wentylacyjnym

1. Data: 2008-10-14 17:08:29

Temat: Re: Zły cug w kominie wentylacyjnym
Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Koteczek" <n...@s...org> wrote in message
news:gd2bul$ncr$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Witam
>
> Domek 2 rodzinny, kominy ceglane - wentylacyjne, 2 obok siebie, oddzielone
> polowa cegly.
>
> 2 pietra, komin zaczyna sie w piwnicy i tak przez 2 pietra, strych i na dachu
> wylot.
>
> Na obu pietrach mieszkaja rodziny, na dole do lewego komina podpiety jest okap
> z wiatrakiem elektrycznym z kuchni a w prawym kominie jest podpiety
> wiatraczek/kratka wentylacyjna. A wiec rodzina A ma oba kominy zajete.
>
> Rodzina B na pietrze ma na odwrot - lewy komin kratka wentylacyjna, prawy
> [...]

Dla mnie jako amatora który jakiś czas temu spierał się ze SM o okap wygląda na
to że w sytuacji ja na rysunku nie ma prawa być podłączone do przewodów
cokolwiek poza wentylacją grawitacyjną.
Żadnych okapów czy wentylatorów.
Budynek chyba nienajnowszy bo od paru lat juz tak budować nie można.
Poszukaj w Google czegoś o 'instalacja z przykanalikami', 'Rozporządzenie
ministra infrastruktury', 'wymagania jakie muszą spełniąć budynki'.
To tak z pamięci.

TomekD