Piekarnik do zabudowy + płyta grzewcza

1. Data: 2005-04-18 12:14:18

Temat: Piekarnik do zabudowy + płyta grzewcza
Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na etapie zabudowy kuchni, i nadszedl czas na kupno piekarnika do
zabudowy i płyty grzewczej.
I tu prosze o rade!:)
Jest taki wybór, tyle funkcji, taki ogromny przedział cenowy ze zgłupiałam
kompletnie.
Na CO zwracac uwagę? Jakie funkcję są najwazniejsze przy takim sprzęcie? Z
jakiego materiału powinien być taki sprzęt?
Poradzcie cokolwiek, bo naprawde mam w głowie mętlik.

2. Data: 2005-04-18 12:20:04

Temat: Re: Piekarnik do zabudowy + płyta grzewcza
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm plyty maja raczej wszystkie takie same funkcje :)) Wiec roznia sie tylko
cenami (mowie o zwyklych ceramicznych) Hmm piekarniki tez moim zdaniem sa
podobne Funkcje funkcjami (np inaczej sie nazywaja u roznych prod) ale
korzystasz glownie ze 4-5 wiec sama zdecyduj co ci sie np podoba :)) Ja
wybralem GORENJE

3. Data: 2005-04-18 12:46:00

Od: "Marcin M." <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do plyty, to ponoc te bezramkowe sa be, poniewaz lubia sie wykruszyc. Ja
akurat mam z ramka i nie narzekam. Bardzo za to sobie chwale sterowanie
sensorowe, bo jak cos wykipi to pod pokretla nie poleci, w zwiazku z czym
latwiej w czystosci utrzymac.
Co do piekarnika, jak dla mnie najwieksza zaleta jest, a raczej sa,
prowadnice teleskopowe, tego bylo brak w starych piekarnikach. Jak przypomne
sobie wysuwanie blachy, podtrzymywanie jej jedna reka, a druga reka polewanie
pieczeni i jeszcze wszystko w pozyji polsiedzacej...echh.

Pozdrawiam
Maju

4. Data: 2005-04-18 13:09:04

Od: "rd" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobny dylemat. W obecnej chwili zastanawiam się pomiędzy piekarnikiem
BOSCH HBN 43W 350 a Amicą EB 2804. Pierwszy z nich jest uboższy w funkcje
(np. brak funkcji: grzanie dolne + wentylator) za to jakością wykonania
wyprzedza Amikę.

5. Data: 2005-04-18 13:16:54

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Apr 2005 12:14:18 GMT
"Shady" <s...@p...nospam.fm> wrote:

> [...]
> Na CO zwracac uwagę? Jakie funkcję są najwazniejsze przy takim
> sprzęcie? Z jakiego materiału powinien być taki sprzęt?

na to pytanie raczej sam sobie musisz odpowiedziec
w piekarnikach jest tak, ze wyzsze modele zawieraja to co nizsze,
dlatego majac liste tego co chcesz - bardzo zawezasz liste
dostepnych.
Np. jezeli uznasz, ze prowadnice teleskopowe to wymog, to
pozostanie ci tylko wyzsza polka sprzetu. Jezeli uznasz,
ze chcesz aby mial prawdziwy termoobieg (grzalka wokol
wentylatora) to takze podobnie etc etc etc.

Ja moge ze swojej strony powiedziec, co mam i co byc moze by
sie jeszcze przydalo.
Mam Gorenje 7460 (o ile dobrze pamietam). To, co mi sie przydaje
a czego nie maja nizsze modele
- zdejmowane prowadnice dla kratek (te po bokach)
- termoobieg (a nie tylko wentylator)
- wyjmowane drzwi
- programowanie czasomierza aby wylaczyl piekarnik za ilestam minut.

Na poczatku chcialem kupic 3360, ale te kratki jakos tak mocno
wyrabialy boki (tam byly profilowane boki, w 7460 sa zdejmowane
metalowe prowadnice - banalne czyszczenie). I to w sumie mnie
przekonalo (+ jeszcze costam, ale nawet nie pamietam :-)

Co mogloby sie przydac:
- wyposazenie do rusztu (krecacego sie)
- prowadnice teleskopowe

Ale te bajery byly juz sporo drozsze, a ja i tak wydalem na
piekarnik wiecej niz zamierzalem :-)

Sierp

6. Data: 2005-04-18 15:39:48

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa miesiące wybieraliśmy z żoną co kupić i skończyło się na Gorenje.
http://www.gorenje.pl/index.php?dz=pininfarina tu jest piekarnik B50EP i
płyta. Płyta jak płyta, grzeje już trzeci rok bezawaryjnie, a piekarnik jest
naprawdę bajerancki. Osobiście żałuję starej kuchi gazowej, bo na płycie już
nie jest tak szybko, jak na gazie. Za to jest nowocześnie. Piekarnik ma
łatwo zdejmowane drzwi - przydatne przy czyszczeniu. Na wszystko 2 lata
gwarancji. Kupiliśmy w Hurtowni "Turbacz" - taniej niż na stronie www.

Odradzam wszelkie Indesity i inne Aristony ze względu na kiepską jakośc
wykończenia.

JAck

7. Data: 2005-04-18 19:23:20

Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:Xns963C956709C27marcinkoninlmpl@193.110.122.97,
niejaki(a): Marcin M. z adresu <m...@k...lm.pl> napisał(a):

> Co do plyty, to ponoc te bezramkowe sa be, poniewaz lubia sie
> wykruszyc.

mam ponad 2 lata i jakoś nic się nie kruszy - może starsze modele miały taką
przypadłość
nie zam nikogo, komu się coś ukruszyło

> Ja akurat mam z ramka i nie narzekam.

ale brud się w ramce i pod zbiera ... szczególnie jak się coś wyleje

ja mam płytę Amica i całkiem sobie chwalę
a piekarnik to .... Amica :) kupiony później, z oddzielnym sterowaniem,
pokrętłem wyboru funcji i prowadnicami do półek
No i też zdecydowanie polecam, szczególnie w cenach ok. 1500 i 2000
odpowiednio dla pierwszego i drugiego produktu

plusz (http://www.plusz.pl)

8. Data: 2005-04-18 20:56:25

Od: "BART" <b...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> łatwo zdejmowane drzwi - przydatne przy czyszczeniu. Na wszystko 2 lata
> gwarancji. Kupiliśmy w Hurtowni "Turbacz" - taniej niż na stronie www.

A możesz dać namiar na tą hutrownię?
dzięki
BART

9. Data: 2005-04-19 06:04:51

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rd" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> BOSCH HBN 43W 350 a Amicą EB 2804. Pierwszy z nich jest uboższy w funkcje
> (np. brak funkcji: grzanie dolne + wentylator) za to jakością wykonania

Jak to stwierdziles??

Wojtek

10. Data: 2005-04-19 06:09:24

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> jakiego materiału powinien być taki sprzęt?
> Poradzcie cokolwiek, bo naprawde mam w głowie mętlik.

Plyte mam gazowa - nie iwem czy taka cie interesuje.

Co do piekarnika (mam Amica BB0803) chwale sobie prowadnice teleskopowe,
"zimne" drzwi, termoobieg, pelne sterowanie czasowe - czyli moge ustawic
czas grzania, godzine kiedy ma sie wylaczyc lub jedno i drugie naraz (wazne
jak cos wzucasz do piekarnika przed wyjsciem do pracy i chcesz miec gotowe
jak wrocisz). Rozna i wkladow katalitycznych nie urzywalem jeszcze.
Dodatkowa grzalka tzw "grill" tez sie przydaje.

Wojtek

Czy ktoś pamięta jaki był vat na garaż przed 1 maja 2004 ?
piekarnik pod 230V
czy ktos bral kredyt w "kredyt partner" ?
Pralka, koszt części zamiennych
Budowa domu ile to kosztuje ?