Re: Piekarnik do zabudowy + płyta grzewcza

From: Sierp <s...@s...sierp.net>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Piekarnik do zabudowy + płyta grzewcza
Date: Mon, 18 Apr 2005 15:16:54 +0200

On Mon, 18 Apr 2005 12:14:18 GMT
"Shady" <s...@p...nospam.fm> wrote:

> Jestem na etapie zabudowy kuchni, i nadszedl czas na kupno piekarnika
> do zabudowy i płyty grzewczej.
> I tu prosze o rade!:)
> Jest taki wybór, tyle funkcji, taki ogromny przedział cenowy ze
> zgłupiałam kompletnie.
> Na CO zwracac uwagę? Jakie funkcję są najwazniejsze przy takim
> sprzęcie? Z jakiego materiału powinien być taki sprzęt?

na to pytanie raczej sam sobie musisz odpowiedziec
w piekarnikach jest tak, ze wyzsze modele zawieraja to co nizsze,
dlatego majac liste tego co chcesz - bardzo zawezasz liste
dostepnych.
Np. jezeli uznasz, ze prowadnice teleskopowe to wymog, to
pozostanie ci tylko wyzsza polka sprzetu. Jezeli uznasz,
ze chcesz aby mial prawdziwy termoobieg (grzalka wokol
wentylatora) to takze podobnie etc etc etc.

Ja moge ze swojej strony powiedziec, co mam i co byc moze by
sie jeszcze przydalo.
Mam Gorenje 7460 (o ile dobrze pamietam). To, co mi sie przydaje
a czego nie maja nizsze modele
- zdejmowane prowadnice dla kratek (te po bokach)
- termoobieg (a nie tylko wentylator)
- wyjmowane drzwi
- programowanie czasomierza aby wylaczyl piekarnik za ilestam minut.

Na poczatku chcialem kupic 3360, ale te kratki jakos tak mocno
wyrabialy boki (tam byly profilowane boki, w 7460 sa zdejmowane
metalowe prowadnice - banalne czyszczenie). I to w sumie mnie
przekonalo (+ jeszcze costam, ale nawet nie pamietam :-)

Co mogloby sie przydac:
- wyposazenie do rusztu (krecacego sie)
- prowadnice teleskopowe

Ale te bajery byly juz sporo drozsze, a ja i tak wydalem na
piekarnik wiecej niz zamierzalem :-)

Sierp