Piekarnik elektryczny

1. Data: 2006-06-10 13:49:09

Temat: Piekarnik elektryczny
Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze mi wytlumaczyc czym to jest spowodowane? Mianowicie,
rozgladalem sie od kilku miesiecy za piekarnikiem, spodobal sie siemensa hb
330550 (dodatkowo chcialem teleskopowe prowadnice ale trzeba doplacic) no i
fajnie ale teraz nagle pojawia sie model HB43T540E, ktory posiada je w
standardzie i kosztuje jakies 500zl mniej, funkcje chyba podobne, gdzie jest
haczyk?

Druga sprawa, polecano mi piekarnik Teka, mowiac ze teka robi dla siemensa
mikrofale wiec jakosc jest porownywalna, co o tym sadzicie, moze znajdzie
sie "czlowiek z wewnatrz" ktory potwierdzi lub zaprzeczy

pozdr

2. Data: 2006-06-10 15:43:52

Temat: Re: Piekarnik elektryczny
Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Macias <a...@b...cc> napisał(a):

> [...]
> fajnie ale teraz nagle pojawia sie model HB43T540E, ktory posiada je w
> standardzie i kosztuje jakies 500zl mniej, funkcje chyba podobne, gdzie

To może być tureckie Beko :D Takie teraz ku..a mamy czasy :D

3. Data: 2006-06-10 16:33:08

Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer napisał(a):

> To może być tureckie Beko :D Takie teraz ku..a mamy czasy :D

Eeee tam, cicho byydź :)

Ja jeżdżę turecką Toyotą i bardzo sobie chwalę :)

--
spp

4. Data: 2006-06-11 08:47:06

Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> To może być tureckie Beko :D Takie teraz ku..a mamy czasy :D

tzn na tabliczce znamionowej bedzie made in turkey?

5. Data: 2006-06-11 14:43:27

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Macias <a...@b...cc> napisał(a):
> tzn na tabliczce znamionowej bedzie made in turkey?

Wydaje Ci się, że w BSH robią same debile? :D

Inteligentny dom
jaki garnek do gotowania na parze?
Ogrzewanie elektryczne
panele zabezpieczone przed woda