Piekarnik elektryczny z pomiarem temperatury

1. Data: 2007-12-19 17:58:17

Temat: Piekarnik elektryczny z pomiarem temperatury
Od: "KaliArek" <a...@p...nie.czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów mógłby polecić piekarnik elektryczny do
zabudowy (najlepiej niezintegrowany z płytą-znaczy by nie miał pokręteł do
palników) posiadający pomiar temperatury.
Chodzi o to by nie tylko ustawiać temperature lecz odczytywać jaka jest
bieżąca.
Obecnie posiadamy kuchnię Amiki z elektronicznym ustawieniem temperatury i
jej pomiarem. Jest to model z przed ok. 10 lat i miał taką funkcję. Żona się
przyzwyczaiła- ponoć wkłada ciasto gdy jest jakaś tam temperatura ono sobie
jeszcze rośnie potem się piecze itp. (Zresztą nie o technologi gotowania czy
pieczenia miał być ;).
Wg sprzedawców tylko drogie modele pow 3-4tys posiadają te funkcje.
Niestety nic nie zaproponowali a internet i porównywarki są w tym temacie
głuche.
Oglądałem kilka modeli, gdzie sprzedawcy twierdzili iż mierzą jednak pomiar
polegał na wskazaniu czy już została osiągnięta ta temperatura.
Rozważam również urządzenie zintegrowane z mikrofalą ale te również
(przynajmniej prezentowane przez sprzedawców nie posiadają takiej funkcji.
A może to fanaberia :)))
Może ktoś ma używa i może polecić model.
Ewentualnie jak i gdzie szukać.
Pozdrawiam
KaliArek

2. Data: 2007-12-19 18:13:51

Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o to by nie tylko ustawiać temperature lecz odczytywać jaka jest
> bieżąca.

W naszym mozna odczytac temperature biezaca, ale tylko podczas nagrzewania,
czyli do czasu az osagnie temperature zadana. Potem nie ma sensu, bo
przynajmniej teoretycznie jaet taka jaka sie nastwilo. Mogla by byc jeszcze
mozliwosc odczytania temperatury pozostalej po wylaczeniu, ale nie ma. Tzm.
mozna sprawdzic, wlaczajac ponownie na chwilke i sprawdzajac... :-)
Temperature pozostala po wylaczeniu grzania pokazuje tylko poprzez wskaznik
kreskowy (3 kreski - full, 0 krsek - zimny).
Piekarnik - Electrolux EOB 65100 X
A odnosnie pokretel - ma wlasne, ale za to chowane :-)

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
Aktualnie 10 444 zdjęc z 18 krajów.

3. Data: 2007-12-19 18:35:00

Od: "KaliArek" <a...@p...nie.czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wskaznik kreskowy (3 kreski - full, 0 krsek - zimny).
> Piekarnik - Electrolux EOB 65100 X
> A odnosnie pokretel - ma wlasne, ale za to chowane :-)
dzięki, odnośnie pokręteł to jest ok (chodziło mi o pokrętła do płyty).
może jeszcze jakieś modele z ww funkcją pomiaru temp.
Pozdrawiam
KaliArek

4. Data: 2007-12-28 08:38:49

Od: "Mariusz Wolek" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaliArek" <a...@p...nie.czta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:fkbmeq$eih$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> palników) posiadający pomiar temperatury.
> Chodzi o to by nie tylko ustawiać temperature lecz odczytywać jaka jest

po prostu kup termometr do piekarnika i z głowy

MaW

panele podlogowe - problem
Okap kominowy 50 cm
grzejniki atlantic, programator