Piekarnik i zmywarka

1. Data: 2005-06-12 15:02:10

Temat: Piekarnik i zmywarka
Od: "Szwedka" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem na etapie projektowania kuchni i w związku z tym mam kilka pytań.
Czy ktoś z Was spotkał się z piekarnikiem do zabudowy o szerokości 50 cm.
Ja szukam i szukam, ale bez skutku -wszystkie są sześćdziesiątki.
I druga sprawa: przeglądałam różne aranżacje kuchni, ale w żadnej nie
spotkałam się z umieszczeniem zmywarki na szafce (a nie na podłodze), tak
jak np. piekarnik. Czy są jakieś przeciwwskazania natury technicznej?
Wydaje mi się, że byłoby to wygodniejsze rozwiązanie - nie trzeba by się
schylać przy wkładaniu i wyjmowaniu naczyń.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdr,
Szwedka

2. Data: 2005-06-12 17:03:32

Temat: Re: Piekarnik i zmywarka
Od: "sli" <s...@p...gazeta.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wydaje mi się, że byłoby to wygodniejsze rozwiązanie - nie trzeba by się
> schylać przy wkładaniu i wyjmowaniu naczyń.

Przy poszukiwaniu zmywarki dla siebie widziałem w katalogach modele, w
których było zaznaczone, że można je instalować na wyższym poziomie (tak jak
piszesz - na poziomie piekarnika w słupku). Jednak nie pamiętam teraz które
to były, dopiszę tylko, że moje zainteresowanie skierowane było w kierunku
firm: AEG, BOSCH, ELECTROLUX, SIEMENS, więc coś tam powinnaś znaleźć.

pozdr
sli

3. Data: 2005-06-12 17:10:50

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I druga sprawa: przeglądałam różne aranżacje kuchni, ale w żadnej nie
> spotkałam się z umieszczeniem zmywarki na szafce (a nie na podłodze), tak
> jak np. piekarnik. Czy są jakieś przeciwwskazania natury technicznej?

zmywarka podczas pracy wytwarza duże drgania, poza tym sama sporo waży, a po
załadowaniu naczyniami i pobrani uwody waży jeszcze więcej

4. Data: 2005-06-12 18:04:13

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szwedka <d...@a...pl> napisał(a):

> spotkałam się z umieszczeniem zmywarki na szafce (a nie na podłodze), tak
> jak np. piekarnik. Czy są jakieś przeciwwskazania natury technicznej?

Nie ma żadnych. Tym co wypisuje Seba nie przejmuj się.
Należy jedynie zwrócić uwagę na odpływ. Wąż odpływowy nie może schodzić w
dół, bo by wyciągał wodę ze zmywarki.

5. Data: 2005-06-13 07:56:16

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <b...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d8hqah$a8t$1@inews.gazeta.pl...

> zmywarka podczas pracy wytwarza duże drgania,

No tak... taka masa naczyń w bębnie w trakcie odwirowywania... to musi
drgać ;-)))

J.

6. Data: 2005-06-13 08:58:43

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>[...] Nie ma żadnych. [...]

Tyle że jeśli zmywarka ma stać na "normalnej" szafce, to IMHO niewygodne
będzie. Proponuję tradycyjnie zastosowanie metody kartonowej :) - położyć na
blacie kawał sztywnej tektury udającej klapę i spróbować obmanewrować ją
dookoła tak, aby wstawić szklankę od góry do kosza, którego górna krawędź
znajduje się jakieś 1.5m nad ziemią. Dla ułatwienia - to jest mniej więcej
na wysokości twarzy kobiety o przeciętnym wzroście. Natomiast ustawienie na
niskiej (40cm?) szafce rzeczywiście wydaje się praktyczne i nie dam sie
zabić, ale taki obrazek chyba gdzieś widziałam.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

Elektryczna Kaśka
serwis wózków dziecięcych
update [bylo:Lodowka Bosch KGV 36640 - zarzaca sie zarowka]
Jaki TV 29" ?
klimatyzator do mieszkania - co wybrać ?