Piekarnik z bajerami

1. Data: 2003-07-16 15:12:40

Temat: [Help]Wykałaczki kupię-było-Re: Piekarnik z bajerami
Od: "Tracy" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bf3psm$kt1$1@atlantis.news.tpi.pl...
Dzis widziałam w sklepie "wszystko za 5 złotych" wykałaczki. Było ich dużo.
Czy warto kupić?
Tracy

1. Data: 2003-07-16 15:15:04

Temat: Piekarnik z bajerami
Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jako że we wrzeńsniu robię generalny remont kuchni, wymieniam piekarnik i
całą resztę pytam na co zwrócić uwagę podczas zakupu. Piekarnik elektryczny
z gazową płytą. Raczej Bosch. Które bajery są potrzebne, a które
nieużyteczne. Czym się kierować w wyborze (cena nie jest najważniejsza)?
Gotuję raczej sporo (co dziennie obiady), piekę rzadziej. Bardziej stawiam
na funkcjonalność i ergonomię niż na wygląd.
Pomożecie?

ps. trole proszone są o ignorowanie tego wątku.
_______________________
Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2003-07-16 15:46:24

Temat: Re: Piekarnik z bajerami
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stawiam
> na funkcjonalność i ergonomię niż na wygląd.

My mamy od kilku miesiecy kuchenke Gorenje K 7708 E
(http://www.gorenje.pl/index.php?dz=kuchnie).
Sprawuje sie bardzo dobrze. Jedna z zalet, jak sie duzo gotuje i w duzych
ilosciach, jest podwojny palnik.
Uklad palnikow jest troszke inny niz w standardowych kuchenkach (maly palnik
jest z tylu), ale juz sie przyzwyczailismy.
Co do piekarnika elektrycznego to jak na razie nie narzekamy, czysci sie go
w bardzo mily sposob. Wyprobowalismy wszystkie opcje, ale najczesciej
wykorzystujemy termoobieg oraz grill.

Valentine
http://valentine.wezyr.net.pl/

1. Data: 2003-07-16 16:46:16

Od: "RaV" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Użytkownik "Tracy" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
wiadomości
> Dzis widziałam w sklepie "wszystko za 5 złotych" wykałaczki. Było ich

prosiłem "myślących powoli" aby nie odpowiadali

*PLONK*

1. Data: 2003-07-16 18:52:43

Od: "drakun" <d...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

> Co do piekarnika elektrycznego to jak na razie nie narzekamy, czysci sie
go
> w bardzo mily sposob. Wyprobowalismy wszystkie opcje, ale najczesciej
> wykorzystujemy termoobieg oraz grill.
czy grill w piekarniku bardzo wysusza mieso ??

1. Data: 2003-07-17 05:00:37

Od: Halka <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał Wylociński" wrote:Witam.Jako że we wrzeńsniu robię generalny remont
> [...]

> Gotuję raczej sporo (co dziennie obiady), piekę rzadziej. Bardziej stawiam
> na funkcjonalność i ergonomię niż na wygląd.Pomożecie?

Jestem w podobnej sytuacji. Jestem prawie zdecydowana na plyte ceramiczne. Czy
kupie zalezy od Waszej opinii.
Pozwolcie wiec ze przy okazji zapytam: sa jakies przeciwwskazania zdrowotne w
stosunku do "palnikow" / plyt witroceramicznych?
Mam na mysli cos w rodzaju: nie kupuj kuchenki mikrofalowej bo .....itd.
Slyszal ktos cos podobnego o tych plytach?
Cieplutko pozdrawiam.

1. Data: 2003-07-17 07:35:38

Od: "maciejka" <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

O zadnych przeciwskazaniach nie slyszalem i watpie by cos takiego bylo, ale
jedno moge Ci powiedziec z czego przy zakupie kuchni ceramicznej nie
zdawalem sobie sprawy, a co naprawde ulatwia zycie. Plyte ceramiczna czysci
sie fantastycznie. Prosto i szybko. Najpierw sie skrobie zaschniete resztki
(specjalna skrobaczka), pozniej troche plynu (rowniez specjalnego do plyt
ceramicznych :)) kilka rochow recznikiem papierowym i wszystko lsni -
calosc zajmuje kilka minut. Dla mnie to naprawde duza zaleta. Poza tym duzym
atutem dla mnie sa podswietlane guziczki (Amica linia prestige). Pamietam
jak kilka razy w poprzedniej elektrycznej zdazalo mi sie zostawic po
gotowaniu wlaczone palniki. Teraz dzieki tym diodkom to mi sie nie zdarza.

Mam ta kuchnie juz ponad miesiac i nie narzekam. Nie wiem jednak ciagle co
daje termoobieg i kiedy tego cudenka uzywac - troche porazka tego nie
wiedziec :) . Moze ktos udzieli jednoznacznej odpowiedzi co to za
cholerstwo, kiedy tego uzywac i dlaczego jest takie super.

pozdr
Maciek

1. Data: 2003-07-17 08:06:15

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "drakun" <d...@m...net> napisał w wiadomości
> go
> czy grill w piekarniku bardzo wysusza mieso ??

Ja nie zauwazylam by wysuszal :)

Valentine

1. Data: 2003-07-17 08:24:00

Od: "Artur Z" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem w podobnej sytuacji. Jestem prawie zdecydowana na plyte ceramiczne.
Czy
> kupie zalezy od Waszej opinii.

Za: http://www.bze.com.pl/klient/poradnik/zaletyk.shtml lub
http://www.muratordom.pl/6A98587DB9C94B99B44B4D8C958
6D1C0_8BF44DA86F12447297
8F27EAC12D42C2.htm
Przeciw to z mojej obserwacji troche utrudnione ustawianie temperatury(mnie
to czasem strasznie wkurza) i trzeba sie nauczyc zeby trzymac rece z
daleka,bo po wylaczeniu dalej jest ciepla.Moja tesciowa ma starsza kuchnie i
jej zre mnostwo pradu,a poza tym wymieniala juz 2 grzalki (whirlpool).

tort bostoński
Mięso mielone - pytanie [OT]
gorące, wekowane sosy
co to za kasza kus kus?
a taka tam sobie salata, ale smaczna [P]