Piekarnik z programu Pascal gotuje

1. Data: 2007-01-08 12:52:09

Temat: Piekarnik z programu Pascal gotuje
Od: d...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

piekarnik z programu Pascal -gotuj Może ktoś wie jaki to jest
sprzet, którego uzywa Pascal w programie
pascal - po prostu gotuj. Wszystkie potrawy wkładane sa od dołu i
wsuwane do piekarnika na jakichś teleskopach. Idealne urządzenie jak
sie ma mało miejsca w kuchni.

2. Data: 2007-01-08 13:44:26

Temat: Re: Piekarnik z programu Pascal gotuje
Od: "pax" <c...@r...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>piekarnik z programu Pascal -gotuj Może ktoś wie jaki to jest
sprzet,

Jest to piekarnik z windą firmy Siemens.

tu masz więcej info.
http://www.luxlux.pl/artykul/1569/piekarnik_z_winda
http://www.siemens-agd.pl/

--
pax

3. Data: 2007-01-08 14:16:56

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@o...eu napisał(a):
> [...]
> pascal - po prostu gotuj. Wszystkie potrawy wkładane sa od dołu i
> wsuwane do piekarnika na jakichś teleskopach. Idealne urządzenie jak

Ty chyba tak mimochodem i całkiem przypadkowo o to pytasz?
;-)
pozdr. Jerzy
--
Czytaj czasopisma, tam są reklamy, nie oglądaj telewizji bo jak widac
ogłupia i kradnie Ci czas.

4. Data: 2007-01-08 14:56:40

Od: btc-1430 <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pax wrote:

> sprzet,
> Jest to piekarnik z windą firmy Siemens.
> http://www.luxlux.pl/artykul/1569/piekarnik_z_winda
cosik droga ta cena prawie 10k z tego co pamietam to mozna go juz chyba w
okolicach 7,5-8k kupic ale to i tak kosmos ;)
--

Odpowiadajac usuń _nospam_ z adresu ;)

5. Data: 2007-01-08 15:22:34

Od: d...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):

> [...]
> pozdr. Jerzy
> --
> Czytaj czasopisma, tam są reklamy, nie oglądaj telewizji bo jak widac

Przeczytałem wszystkie twoje posty !!! O rety jaki ty jesteś
upierdliwy dla każdego
A tak mimochodem, pytanie było "Może ktoś wie jaki to jest
sprzęt..................? "
a nie co ja lubię robić

6. Data: 2007-01-08 21:37:16

Od: "AgMa" <butonierka@_beztego_butonierka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@o...eu> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

A tak apropo's Paskala, to wypróbowałam przepis Okrasy ;-) pierogi ze
szpragami w sosie truflowym,co prawda nie dysponowałam oliwą truflową ale
wyszły po prostu boskie... polecam. Danie świetnie nadaje się na jakąś
okazję co prawda pierogi są trochę pracochłonne... ale smakuje mmmm palce
lizać. Jak tylko będę miał kiedyś wolne popołudnie to napewno się jeszcze
skuszę.

Agnieszka Malinowska / AgMa
Zapraszamy na nasze aukcje:
9001

7. Data: 2007-01-09 16:35:15

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pax napisał(a):

> Jest to piekarnik z windą firmy Siemens.
>
> tu masz więcej info.
> http://www.luxlux.pl/artykul/1569/piekarnik_z_winda
> http://www.siemens-agd.pl/

Ja ostatnio nabyłam i przyznam szczerze, ze jestem nim niezmienie
zachwycona. Wózek, to jeden z najlepszych Imo wynalazków w kuchni;-)

--

Gosia

8. Data: 2007-01-09 16:36:49

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

btc-1430 napisał(a):
> cosik droga ta cena prawie 10k z tego co pamietam to mozna go juz chyba w
> okolicach 7,5-8k kupic ale to i tak kosmos ;)

Ja mam Siemensa z wózkiem, cena w sklepie netowym ok 3600. Fakt, wózek
to nie winda;-)

--

Gosia

9. Data: 2007-01-10 03:22:29

Od: "Killer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak tylko będę miał kiedyś wolne popołudnie to napewno się jeszcze
> skuszę.

> --
> Pozdrawiam
> Agnieszka Malinowska / AgMa

Czegoś tu nie rozumiem....
- Jesteś TRANS ??? :)

Pzdr
Jacek

10. Data: 2007-01-10 09:24:26

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@o...eu napisał(a):

> Przeczytałem wszystkie twoje posty !!!

Współczuję Ci.
;-)

> O rety jaki ty jesteśupierdliwy dla każdego

Nie dla każdego tylko dla takich co kryptoreklamę uprawiają.

> A tak mimochodem, pytanie było "Może ktoś wie jaki to jest
> sprzęt..................? "

Jeśli nie jesteś "jednorazówką" to przepraszam, ale nie widziałem żebyś
wcześniej się tu udzielał [lub gdziekolwiek indziej].
Dziwnym trafem jakoś tak się składa, ze za każdym razem gdy ktoś pyta o
coś związanego z tym programem to robi to raz i znika.
Życzę miłego pobytu na grupie.

> a nie co ja lubię robić

???
pozdr. Jerzy