Pieknie

31. Data: 2007-09-30 16:24:39

Temat: Re: Pieknie
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Co do Romana to przyznam, ze podobalo mi sie jego wystapienie jak
> osmieszyl notorycznego klamce Kurskiego.
> Tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=zkHoCk-jEy4

w tym sęk, że nie ma w tym wystąpieniu zbyt wiele prawdy :)

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

32. Data: 2007-09-30 16:25:20

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Niesiolowski?

ano

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

33. Data: 2007-09-30 16:36:38

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> [...]
> sprawy sadowe. To jest sprzeczne z ideałami PIS
> 6. W-ce minister sprawiedliwości nie ścigał i nie osadzał w wiezieniu
> działaczy opozycji w latach 70
> 7. Wybudujemy trzy miliony mieszkań.
> 8. Wprowadzimy szybko niższe podatki.
> 9. Wycofamy wojsko polskie z Iraku.
> 10. Prawie 200 km autostrad w 2006, to nasza zasługa.
> 11. Tylko 6 km autostrad w 2007, to wina SLD.
> 12. Marcinkiewicz, to premier na całą kadencje.
> 13. Pomożemy Stoczni (UE chce zwrotu 4 mld).
> 14. Zredukujemy administrację państwową
> 15. W rządzie nie będzie byłych członków PZPR.

przynajmniej kilku rzeczy nie udowodnisz - taki spam dostawałem pocztą
kilkanaście razy, ciekawa rzecz, żadnych źródeł. że to wiadomo
powszechnie? wiadomo powszechnie, że przesyłanie dalej nie sprawdzonych
informacji to plotkowanie.
przynajmniej kilka z nich można by ocenić po całej kadencji.

a część jest oczywiście obietnicami na wyrost i mataczeniem :)

w końcu jakoś tzreba zdobyć sobie społeczeństwo, nespa?

no ciekawe jest, czemu PIS, który nie ma najlepszej prasy, ma najlepsze
sondaże :)
bo naród jest ciemny?
ha, uwaga narodzie!

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

34. Data: 2007-09-30 18:22:56

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości
> A wiesz ze wczoraj mialem gotowy tekst na grupe o wyborach i partiach, w
> ktorym rowniez wskazalem ten tuskowy brak charyzmy i to, ze przydalby sie
> tej partii inny szef. Dla mnie idealny jest Sikorski.

PO też nie do końca mi się podoba. Nie podoba mi się ich negatywna kampania,
ich strategia "odpowiedzi" na posunięcia PIS.
Brak silnego przywódcy owszem, da się niestety zauważyć. Wałęsa zdaje się
zapowiada powrót do polityki na wypadek zwycięstwa PIS. I dobrze.

U Jarosława K. nie podoba mi się więcej niz u PO, i to bardziej zasadniczych
rzeczy:
przede wszystkim:
1. metody działania - osiąganie celów może i skutecznie, ale "po trupach",
swoisty machiavelizm,
przy czym nie odmawiam mu geniuszu politycznego - aferę z o. rydzykiem
obrażającym prezydentową zręcznie zatuszował, na przeciwnika w debacie
wybrał najpierw kwaśniewskiego, co ma "pomniejszyć" znaczenie tuska, itd,
itp.
2. zawziętość w tych metodach działania - stworzenie podziału Polaków, różne
ich kategorie, komuchy, wykształciuchy, niewierzący, geje, (ostatnio celuje
w grupę "bogatych") - przy czym wszystkie te kategorie ludzi traktowane sa
jako niebezpieczni przeciwnicy, z którymi należy walczyć i które
przeszkadzają w realizacji narodowych celów. Ta jego zawziętość przenosi się
błyskawicznie na innych - od polityków do np. księdza, o którym pisałam i
który sugerował, że mam się spowiadac za czytanie GW. :)) Do tego jest
zadziwiająca dwulicowość JK, niespełnione obietnice, zaprzeczanie samemu
sobie.
3. ślepe przekonanie o własnej słuszności, nieumiejętność przyznania się do
jakiegokolwiek, najmniejszego nawet błędu, podejrzliwość, nieufność wobec
tego co inne, nowe, odmienne. Długo możnaby pisać.
4. polityka pseudo socjalna.

A do tego wszystkiego, facet ma charyzmę. I to jest tu niebezpieczne. Wierzą
mu tłumy.
Przyszło mi do głowy skojarzenie z Adolfem H i Jozefem S. (mam nadzieję ze
mocno na wyrost) - pewnie dlatego, że byłam właśnie na filmie Katyń.
Polecam. Świetny popis aktorstwa, nawet w epizodach. (Jan Englert -
genialny).

pozdr
o.

35. Data: 2007-09-30 18:26:40

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> A Jarek P. (cyborg)?

Cholera - nie kojarzę.

> Co do Romana to przyznam, ze podobalo mi sie jego wystapienie jak
> osmieszyl notorycznego klamce Kurskiego.
> Tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=zkHoCk-jEy4

To było dobre. Romuś przyplusował u mnie jeszcze wcześniej. W kropce nad i,
któregoś dnia zrobił idiotkę z Monisi Olejnik. Nie pamiętam jak to się
stało, ale Monisia miała wtedy minę mniej więcej jak Kurski, zapomniała
języka w gębie, a jak sobie przypomniała jak się mówi - zaczęła zmieniać
temat poprzez niskich lotów wycieczki osobiste.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

36. Data: 2007-09-30 18:29:13

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> w tym sęk, że nie ma w tym wystąpieniu zbyt wiele prawdy :)

A kąkretnie ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

37. Data: 2007-09-30 18:33:15

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tobie się dębska zawsze wysokie dziady podobali

Sęk w tym, że nie ma w powyższym zbyt wiele prawdy ;P

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

38. Data: 2007-09-30 18:55:14

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Cholera - nie kojarzę.

Kurwa, mial byc Waldek.
Waldek P.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

39. Data: 2007-09-30 21:59:23

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> A kąkretnie ?

nie chce mi się, ale dla ciebie trochę sie postaram
ale trochę
roman przytaczał wyniki "głosowań pośrednich" a nie ostatecznych.

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

40. Data: 2007-09-30 22:00:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Kurwa, mial byc Waldek.
> Waldek P.

napisałeś jarek - tez nic nie skojarzyłem
ale było że cyborg - wiec skleiłem że waldek :)

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz