Re: Pielgrzymi...

1. Data: 2001-07-13 17:13:50

Temat: Re: Pielgrzymi...
Od: "*piotr'ek*" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje serdecznie za opisy. Wiem teraz troche wiecej, niz przedtem. A
> kto to finansuje? Czy kazda wies z wlasnej kieszeni te pielgrzymki
> karmi? Jedna po drugiej? Czy ludzie zostawiaja pieniadze pod serwetka,
> gdy odchodza?

Jak to kto??? Xiąc kazał, spróbuj nie dać. Zostaniesz wyklęta ze wsi.

*p*

1. Data: 2001-07-13 17:40:09

Od: j...@t...pl (Jarek Adamek) szukaj wiadomości tego autora

Pan Piotrek napisał:

>Jak to kto??? Xiąc kazał, spróbuj nie dać. Zostaniesz wyklęta ze wsi.

Takie upraszczanie w stylu Urbana moim zdaniem nie przystoi tak wsapniałej
grupie...

Chodziłem na pielgrzymki (Poznanskie) chyba siedem razy zanim mi brzych nie
urósł i moge powiedzieć z całą odpowiedzialnoscią - nigdy wcześniej i
nigdy - niestety - później nie spotkałem się z taką szczodrością i
życzliwością ludzi, którzy nas przyjmowali. Ludzie - wyobraźcie sobie -
codziennie w Wielkopolsce dawali nam na obiad zestaw obowiązkowy: rosół z
domowym makaronem i kurczaki albo kaczki, w najgorszym razie schabowe. Do
tego oczywiście placki (na młodziach) i kompot. Aż tęskniliśmy za
piątkiem... a tu w piątek okazywało się, że lokalny proboszcz z okazji
pielgrzymki dał dyspensę i znowu rosół, kurak, schabowy...

Blisko Częstochowy już było gorzej, w jednej wsi nawet za wodę ze studni
kazali sobie płacić. Ale mieliśmy konserwy (Turystyczna, Tyrolska itp.) no i
obiadki z kucni polowej - zupki z Pudliszek - kucharz, tzw."Wuja" zreszta
też.

Tak naprawdę to jedyne, o co ludzie nas prosili, to żebyśmy się za nich
pomodlili po drodze i na Jasnej Górze. Wystarczyło. A a propos xiąc kazał...
w jednej wsi pod częstochowa ksiądz proboszcz olał sprawę i wyjechał.
(Wiedział, że przyjziemy) Cała grupa po przejściu 40 km siadła załamana w
rowie. Wtedy sołtys siadł na ciągnik i przez trzy godziny rozwoził nas po
tej i sąsiedniej wsi. Ludzie są dobrzy. Sami z siebie.

Pozdrawiam goraco

Jarek Adamek

1. Data: 2001-07-13 17:49:10

Od: "*piotr'ek*" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie są dobrzy. Sami z siebie.

Na wsiach szczególnie. Jak nie widzi xiąc, to widzi sąsiad. Chore!!!

*p*

1. Data: 2001-07-13 18:49:42

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

*piotr'ek* wrote:

> Na wsiach szczególnie. Jak nie widzi xiąc, to widzi sąsiad. Chore!!!
>
> *p*

Dzis poszalales na naszej grupie - 7 postow i wszystkie jakies takie
nieprzyjemne, ze nie powiem agresywne. Nalej sobie kieliszek wina, albo
herbate i zjedz kawalek ciasta - od razu ci sie poprawi humor, a i nam
bedzie przyjemniej...

Magdalena Bassett

1. Data: 2001-07-13 18:56:53

Od: "*piotr'ek*" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dzis poszalales na naszej grupie - 7 postow i wszystkie jakies takie
> nieprzyjemne, ze nie powiem agresywne.

Szczere, szczere... nudzi mi się.

> Nalej sobie kieliszek wina,

Wolę pifko.

> albo
> herbate

Brrrrryyyy syf, syf...

*p*

1. Data: 2001-07-13 19:10:14

Od: s...@f...onet.pl (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

>Szczere, szczere... nudzi mi się.

pl.sci,.medycyna nie wystarcza?

jak ci sie az tak nudzi, to ugotuj cos dobrego....a potem mozesz nam o tym
napisac:-))

>Wolę pifko.

jesli tylko pomoze...:-))

>Brrrrryyyy syf, syf...

hm, jako ze niektorzy pija ten, jak to byles uprzejmy okreslic, syf, z
przyjemnoscia, moze jednak nie komentuj tak nieladnie, co?

agnieszka

1. Data: 2001-07-13 19:26:17

Od: "*piotr'ek*" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> pl.sci,.medycyna nie wystarcza?

Zmienilem zainteresowania...

> jak ci sie az tak nudzi, to ugotuj cos dobrego....a potem mozesz nam o tym
> napisac:-))

W robocie!!!

> hm, jako ze niektorzy pija ten, jak to byles uprzejmy okreslic, syf, z
> przyjemnoscia, moze jednak nie komentuj tak nieladnie, co?

Wyrazilem swoje prywatne zdanie. Wolno mi!!! Gdybym napisal, ze ludzie
pijacy herbate to *!@$)%(# moglabys sie obrazic.

*p*

1. Data: 2001-07-13 20:10:20

Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj syn zaczal chodzic na pielgrzymki do Czestochowy, bedac w szkole
sredniej, potem chodzil podczas wszystkich wakacji studenckich i teraz juz
dwa lata po studiach tez chodzi. Mimo ze mieszka w Warszawie, kazdego roku
idzie z pielgrzymka bialostocka, bo uwaza, ze warszawska jest za krotka, a z
Bialegostoku trzeba isc 500 kilometrow /2 tygodnie/. W ciagu tych lat
zreszta ma tam juz grupe wielu przyjaciol, z ktorymi utrzymuje kontakty
przez caly rok. Oni wszyscy tez opowiadaja o niezwyklej goscinnosci ludzi na
trasie. Najczesciej nocuja u tych samych rodzin kazdego roku ,
zaprzyjazniaja sie z nimi , na Boze Narodzenie i na Wielkanoc wysylaja im
kartki, etc. Gospodarze przygotowuja sie na przyjscie pielgrzymow jak na
swieto, oddaja swoje miejsca do spania, robia wspaniale posilki i byloby
im przykro, gdyby pielgrzymi nie skorzystali z ich gosciny. Kiedys syn
powiedzial, ze mu smakuja buleczki, ktorymi go poczestowano na wsi, i od
tego czasu coraz starsza pani piecze mu kazdego roku te buleczki i cieszy
sie, ze mu smakuja.
Poza ta goscinnoscia w domach , ludzie witaja pielgrzymow na drodze.
Gospodynie wynosza na tacach kanapki, ciasto, kompot w wiadrach. Wszyscy
robia to bezinteresownie, nie dostaja zadnej zaplaty. Mysle, ze w
miejscowosciach, przez ktore przechodzi kilka pielgrzymek dziennie , nie
jest tak serdecznie, ale mozna to zrozumiec.

1. Data: 2001-07-17 13:29:45

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...
> [...]
> nieprzyjemne, ze nie powiem agresywne. Nalej sobie kieliszek wina, albo
> herbate i zjedz kawalek ciasta - od razu ci sie poprawi humor, a i nam

Witam serdecznie :-)
Do tej pory staly czytacz, ale teraz pozwole sobie sie odezwac -
*piotr'ek* gdzie sie pojawi robi sobie wrogow - proponuje go ignorowac
bo zepsuje do reszty atmosfere. Moze da sobie spokoj i wroci np. na.......
pl.rec.radio

serdecznosci
evelyna

1. Data: 2001-07-18 06:43:14

Od: "*piotr'ek*" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> *piotr'ek* gdzie sie pojawi robi sobie wrogow - proponuje go ignorowac

Miła jesteś!!! Wyrażanie swoich poglądów i opinii to robienie sobie wrogów.
Może jakimś potylikiem zostanę?

*p*

Misiowa "zaraza" w radio?
tort jogo - do Joli L-L