Pieniądze są w życiu najważniejsze...

71. Data: 2009-12-23 20:59:20

Temat: Re: Pieniądze są w życiu najważniejsze...
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Też niezupełnie rozumiem tutaj intencję XL. IMO głupawe naśmiewanie się
> z kogoś z podaniem w dodatku pełnych personaliów. Tym bardziej, że ta
> osoba może posiadać umiejętności, tzw. miękkie, o których zwykle chyba
> nie pisze się w CV. Może świetnie organizować pracę szefowi, imprezy,
> przepływ dokumentów, masę różnych spraw. Często taka niby zwykła
> sekretarka w dużym stopniu tworzy atmosferę firmy.

Gdyby miała rogowe oprawki okularów, 50 lat na karku i gustowny żabocik
pod szyją, pewnie wg XL miałaby ww wymienione przez Ciebie umiejętności.

--

Paulinka

72. Data: 2009-12-23 21:01:17

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Czy ludzie urodzeni przed 1970 stracili już umiejętność uczenia się?

Chiron stracił chyba umiejętność cieszenia się życiem, skoro mu się tak
wszystko czarno jawi, a w młodym pokoleniu nie widzi potencjału.

--

Paulinka dysfunkcyjna kobieta rocznik 81'

73. Data: 2009-12-23 21:04:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Gdyby miała rogowe oprawki okularów, 50 lat na karku i gustowny żabocik
> pod szyją, pewnie wg XL miałaby ww wymienione przez Ciebie umiejętności.

Sugerujesz, że tamta za ładna? ;)

Ewa

74. Data: 2009-12-23 21:09:16

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 19:44, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie darr_d1 <d...@w...pl> tak oto plecie:

> Czyli już NIE najważniejsze?

Ja Cię BARDZO proszę - skoro już cytujesz, rób to jak należy. Oto cała
moja wypowiedź, wraz z fragmentem który wycięłaś pozbawiając ją w ten
sposób pierwotnego sensu:

[...]

=======A czy najważniejsze to już zależy od kontekstu w jakim
rozpatruje się
ich wagę/wartość. I to kolejna sprawa, którą wielu myli z czymś
innym."===========

W pewnych sytuacjach życiowych stają się one najważniejsze - jak to
ktoś ładnie wcześniej wyjaśnił. Co wcale nie znaczy, że każdy musi
dążyć do tego żeby zostać milionerem. Choć podobno tytuł tego wątku na
to wskazuje. Wszystkie jednak nasze poczynania, czy to związane z
naszym zdrowiem, urodą bądź intelektem i tak zmierzają do zdobywania
pieniędzy - jako środka do zaspokajania naszych potrzeb życiowych. A
każdy niech rozumie to jak chce - na swój sposób.

Pozdrawiam,
darr_d1

75. Data: 2009-12-23 21:09:52

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Sugerujesz, że tamta za ładna? ;)

Akuratna, sekretarka/asystentka (jeden grzyb) ma wyglądać ładnie, w
nowej rozwijającej się firmie. W starych zmurszałych firmach na tym
stanowisku może być nawet 50-letnia pani Zosia, ale te firmy stać, żeby
pani Zosia mogła być ostoją firmy mimo niezbyt pociągającego wyglądu:)

--

Paulinka

76. Data: 2009-12-23 21:13:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Dec 2009 21:47:49 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> przecież), insynuujesz, że bycie sekretarką, a taką posadę w istocie ma
> ta pani, tylko ładniej nazwaną, jest 'odpowiednim' sprzedawaniem dupy.

Według Ciebie organizacja spotkań szefa i pilnowanie obiegu dokumentów oraz
angielski komunikatywny i niemiecki dostateczny to są jakieś
umiejętności/obowiązki na poziomie takiej firmy? - kolega MŚK, właściciel
zakładu budowlanego powiedział, że nie zatrudniłby jej nawet jako pomocnicy
fakturzystki, z takimi umiejętnościami i kwalifikacjami.
--

Ikselka.

77. Data: 2009-12-23 21:14:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Dec 2009 21:59:20 +0100, Paulinka napisał(a):

> Gdyby miała rogowe oprawki okularów, 50 lat na karku i gustowny żabocik
> pod szyją, pewnie wg XL miałaby ww wymienione przez Ciebie umiejętności.

Ależ ma. MIĘKKIE ;-PPP

A nazwisko i inne dane sama umieściła w necie, w wyszukiwarce mi się
znalazły pod byle hasełkiem. Panienka się sama ogłasza. Mam prawo to
ogłoszenie linkować.
--

Ikselka.

78. Data: 2009-12-23 21:17:21

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 pisze:

> [...]
> pieniędzy - jako środka do zaspokajania naszych potrzeb życiowych. A
> każdy niech rozumie to jak chce - na swój sposób.

Ja tam nie czuję, że moje życie jest oparte na zdobywaniu pieniędzy.
Mogłabym mieć więcej pieniędzy biorąc dodatkowe zlecenia, ale ja nie
lubię się przepracowywać, wolę w tym czasie zrobić coś przyjemniejszego,
do czego nie potrzeba używać pieniędzy.

--

Paulinka

79. Data: 2009-12-23 21:18:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie darr_d1 <d...@w...pl> tak oto plecie:

> Ja Cię BARDZO proszę - skoro już cytujesz, rób to jak należy.

A jak niby należy? Dopóki nie udowodnisz, wcinać się będę w takim momencie,
jaki uznam za istotny.

> [...]
> zarzekać się będę, że kasa nie jest im do niczego potrzebna. Zauważ,
> że jedna tylko osoba przyznała w tym wątku, że pieniądze SĄ ważne.

A teraz sobie przeczytaj tytuł/temat wątku, który sam zacząłeś. Najlepiej
kilka razy.

> [...]
> pieniędzy - jako środka do zaspokajania naszych potrzeb życiowych. A
> każdy niech rozumie to jak chce - na swój sposób.

Ty się podniecasz teraz, jak bardzo Ci potrzebny pieniądz. Mnie teraz
bardziej zajmuje, czy odpowiednio ładnie prezenty zapakowane.

Qra

80. Data: 2009-12-23 21:20:07

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> zakładu budowlanego powiedział, że nie zatrudniłby jej nawet jako pomocnicy
> fakturzystki, z takimi umiejętnościami i kwalifikacjami.

I ten kolega też wysyła cudze profile innym ludziom, żeby się pośmiali,
czy nie skorzystałby z usług takiej dupy?

--

Paulinka

Choinkowo :-)
Wschód vs Zachód