Re: Pieprzycie jak potłuczeni

Data: 2020-08-01 20:51:40
Temat: Re: Pieprzycie jak potłuczeni
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

Am 29.07.20 um 21:40 schrieb z...@g...com:
> Tego się nie da czytać. Nie wiem po co powstaje taka tfurczość przez duże tfu.

1° to taka grupa. O turystyce czy motoryzacji taki nie bedzie pisal.
Pamietam ze psychologie wybieraly czesto osoby z zaburzeniami lub chocby
problemami psychicznymi. Znalem jedna panie psychiatre, ktora miala
schizofrenie. Zona kolegi (tez psycholozka) co jakis czas szla do
psychiatryka z powodu obledu religijnego. Byl tez psychiatra wojskowy w
duzym miescie (zamilcze nazwy), ktory byl juz dosc dziwny w czasie
aktywnosci zawodowej, a jako rencista doznal objawien, zbudowal na
dzialce kapliczke, do ktorej przychodza pielgrzymi.

2° od lat twierdze, ze internet to taki ersatz sciany w klozecie lub
plota. Masz cos do zakomunikowania swiatu, to nie bedziesz stresowal sie
piszac do szuflady czy skrobiac cos w samotni, wiec piszesz i rzucasz to
w swiat. Ukaze sie w sieci (sa rozne strony archiwalne lub jakies
wyszukiwarki typu grupy.senior.pl), wiec cieszysz sie, ze poinformowales
swiat o swoim istnieniu i stanie swego pomyslunku.

Byl na tej grupie biedaczyna, ktory z osrodka pomocy spolecznej slal
listy do dzieci swiata. Inny dzielil sie swymi pogladami na temat
wychowania seksualnego dzieci oraz swoich sympatii wobec opiekunek (tez
byl w zakladzie). Jeszcze inny mial cos z pólki obłęd religijny.
Nie udzielaja sie, ale maja nastepcow.

3° w niektorych grupach i forach dzialaja tez osobnicy, ktorzy sa albo
platnymi trollami albo robiacymi w czynie spolecznym. Prostytucja nie
jedno imie...
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".