Pieprzycie jak potłuczeni

1. Data: 2020-07-29 21:40:46

Temat: Pieprzycie jak potłuczeni
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tego się nie da czytać. Nie wiem po co powstaje taka tfurczość przez duże tfu.

2. Data: 2020-07-29 21:53:36

Temat: Re: Pieprzycie jak potłuczeni
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 29 lipca 2020 21:40:47 UTC+2 użytkownik z...@g...com napisał:
> Tego się nie da czytać. Nie wiem po co powstaje taka tfurczość przez duże tfu.

Bo tu jest grupa pl.sci.psy.hodowla. Nic dziwnego, że słychać tylko poszczekiwanie i
warczenie.

3. Data: 2020-08-01 20:51:40

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 29.07.20 um 21:40 schrieb z...@g...com:
> Tego się nie da czytać. Nie wiem po co powstaje taka tfurczość przez duże tfu.

1° to taka grupa. O turystyce czy motoryzacji taki nie bedzie pisal.
Pamietam ze psychologie wybieraly czesto osoby z zaburzeniami lub chocby
problemami psychicznymi. Znalem jedna panie psychiatre, ktora miala
schizofrenie. Zona kolegi (tez psycholozka) co jakis czas szla do
psychiatryka z powodu obledu religijnego. Byl tez psychiatra wojskowy w
duzym miescie (zamilcze nazwy), ktory byl juz dosc dziwny w czasie
aktywnosci zawodowej, a jako rencista doznal objawien, zbudowal na
dzialce kapliczke, do ktorej przychodza pielgrzymi.

2° od lat twierdze, ze internet to taki ersatz sciany w klozecie lub
plota. Masz cos do zakomunikowania swiatu, to nie bedziesz stresowal sie
piszac do szuflady czy skrobiac cos w samotni, wiec piszesz i rzucasz to
w swiat. Ukaze sie w sieci (sa rozne strony archiwalne lub jakies
wyszukiwarki typu grupy.senior.pl), wiec cieszysz sie, ze poinformowales
swiat o swoim istnieniu i stanie swego pomyslunku.

Byl na tej grupie biedaczyna, ktory z osrodka pomocy spolecznej slal
listy do dzieci swiata. Inny dzielil sie swymi pogladami na temat
wychowania seksualnego dzieci oraz swoich sympatii wobec opiekunek (tez
byl w zakladzie). Jeszcze inny mial cos z pólki obłęd religijny.
Nie udzielaja sie, ale maja nastepcow.

3° w niektorych grupach i forach dzialaja tez osobnicy, ktorzy sa albo
platnymi trollami albo robiacymi w czynie spolecznym. Prostytucja nie
jedno imie...
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

4. Data: 2020-08-02 06:06:28

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-01 20:51, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
>
> 3° w niektorych grupach i forach dzialaja tez osobnicy, ktorzy sa albo
> platnymi trollami albo robiacymi w czynie spolecznym. Prostytucja nie

A na Krzysztofa byles rower poswiencic...?

https://kurierlubelski.pl/blogoslawienie-pojazdow-pr
zed-kosciolem-pw-nawrocenia-sw-pawla-w-lublinie/ar/c
4-15098089

//zeby znow murzyni nie ukradli...!

5. Data: 2020-08-02 21:37:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 2 sierpnia 2020 06:07:55 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
>
> https://kurierlubelski.pl/blogoslawienie-pojazdow-pr
zed-kosciolem-pw-nawrocenia-sw-pawla-w-lublinie/ar/c

Krzysztof?

A nie mówiłem, że to pl.sci.psy.hodowla ?

https://agnieszkaodikon.pl/wp-content/uploads/2020/0
2/agnieszka-zagula-ikony-krzysztof-psioglowy_002.jpg

6. Data: 2020-08-03 06:04:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-02 21:37, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
>
> https://agnieszkaodikon.pl/wp-content/uploads/2020/0
2/agnieszka-zagula-ikony-krzysztof-psioglowy_002.jpg

//to i rowera upilnuje...

"Św. Krzysztof jest w chrześcijaństwie patronem podróżników i
marynarzy[4]. W angielskiej, bułgarskiej, greckiej i irlandzkiej
tradycji ludowej[5] był czasem przedstawiany jako olbrzym z psią głową,
który przenosił podróżnych przez rzekę. Tak przedstawiany jest w
staroangielskiej Pasji św. Krzysztofa, gdzie nazywany jest
przedstawicielem rasy o długiej szczęce, ostrych zębach i błyszczących
oczach oraz mieszkańcem kraju kanibali i ludojadów[4].

Według legend irlandzkich Krzysztof urodził się jako psiogłowy olbrzym,
poganin o imieniu Reprobus. Wyrażać miał jednak skruchę z powodu swego
pochodzenia, a po ochrzczeniu wielką radość z przemiany w człowieka. Z
czasem wersja o psiej głowie uległa zatarciu. Już w X wieku Walter ze
Spiry pisał o Krzysztofie, że pochodził z ludu Cynocephali, różnego w
mowie i wyglądzie od innych ludzi. Z czasem Krzysztof był przedstawiany
jedynie jako olbrzym[4]. Odmiennie na terenie Rosji i Finlandii podania
mówiły o wyjątkowej urodzie św. Krzysztofa. Chcąc uwolnić się od zalotów
dziewcząt, Krzysztof poprosił Boga o oszpecenie, a ten w odpowiedzi
obdarzył go twarzą psa."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Cynocefal

Ateizm to cienzka POwiklana choroba psychiczna? [Z lewackichZrodel ;P]
Jak wyleczyc niewierzoncego psychola? ;)
Niewierzoncy to...KRETYNI!?
Co lgbtq-lewaki kcom ugrac...czyli wyPOwiadamy StamBULsKOm bez przebacz! ;)
Panoptikum