Pierś kurza i różne takie...

1. Data: 2001-03-05 14:05:01

Temat: Pierś kurza i różne takie...
Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam prośbę.. bo chodzi mi po głowie taki obiadek..a nie bardzo
wiem czy to ma sens i jak się do tego zabrać.
Piers kurczaka.. pieczarki.. ser... wiecie już? Nie mam pojęcia
jak by to miało wyglądać a z drugiej strony jestem pewna, że
byłoby pyszne. Ale co zrobić? Udusić te pieczarki i zawinąć z
plastrem sera w mięso? I usmażyć/upiec? Poradźcie mi coś..
najlepiej szybko bo jeśli muszę coś dokupic to w ciągu
najbliższej godziny.

pozdrawiam

Monika

1. Data: 2001-03-05 14:07:22

Temat: Re: Pierś kurza i różne takie...
Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze podsmazyc kawalki piersi (albo poddusic z pieczarkami), wymieszac z
ryzem, dac troche tabasco, wsypac do zaroodpornrgo naczynia, na wierzch (ale
mozna dac wiorki do srodka) ser i na pol godziny do pieca?

Uklony i usmiechy
Piotrek
--------
http://alebranie.agsmedia.pl/fotonikki
r...@p...pl
--------

1. Data: 2001-03-05 14:16:47

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eponina" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Piers kurczaka.. pieczarki.. ser... wiecie już? Nie mam pojęcia
> plastrem sera w mięso? I usmażyć/upiec? Poradźcie mi coś..

Ja bym proponowal wersje najprostsza: piers przekroic tak zeby otrzymac
kieszonke (hmm, cos takiego: <=), wlozyc do srodka plaster sera (ew. jeszcze
troche ogorka, albo papryki), zapanierowac i usmazyc. Do tego pokrojone w
cwiartki i podsmazone na zloto pieczarki.

Jader

1. Data: 2001-03-06 09:48:29

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozbic tluczkiem piers kurczaka, posypac przyprawami [sol, pieprz, czosne,
okstra papryka]
na brzeg nalozyc uduszone z cebulka pieczarki i stary zolty ser. zawinonc,
panierowac smazyc na rozgrzanym tluszczu
smakuje wysmienice:)
smacznego:)

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-03-06 14:11:41

Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> napisał

> [...]
> na brzeg nalozyc uduszone z cebulka pieczarki i stary zolty
ser. zawinonc,
> panierowac smazyc na rozgrzanym tluszczu

Tak właśnie zrobiłam :-)

> smakuje wysmienice:)

O tak, małżonek był zachwycony. A jego trudno zachwycic, wybredny
jest.

Bardzo dziekuję

Monika

1. Data: 2001-03-07 08:45:49

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

maua piegowata wrote:

> i stary zolty ser.

Jak bardzo stary? ;o)

pzdr
agi
dzis w swietnym humorku od samego rana :))

1. Data: 2001-03-07 19:06:12

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

taki stary jakby sie go postarauo na grubej tarce:) mehehehehe

--
pozdry Monika
Użytkownik fghfgh <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

1. Data: 2001-03-07 19:06:32

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eponina <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:982r77$34t$...@n...internetia.pl...
> Tak właśnie zrobiłam :-)

> O tak, małżonek był zachwycony. A jego trudno zachwycic, wybredny
> jest.
>

> Bardzo dziekuję

plosem bardzo:)
Monika