Piersi

1. Data: 2002-12-29 21:57:38

Temat: Piersi
Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Jestem po trzydziestce czy ma ktoś problem z wiotkością, która się nagle
zmieniła i raczej nie ma związku z moim życiem małużeńskim
Chętnych do dyskusji na te i podobne tematy zapraszam na pirv
Pozdrawiam Małgorzata

2. Data: 2002-12-29 22:06:53

Temat: Re: Piersi
Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zmieniła i raczej nie ma związku z moim życiem małużeńskim
> Chętnych do dyskusji na te i podobne tematy zapraszam na pirv

oczywiście chdzi mi oto by nie robić sobie z tego żartu ponieważ nikogo to nie
omija chyba że sylikon

3. Data: 2002-12-30 09:55:48

Od: "Maciej Jędrzejko \(Banana Boat\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> problem z wiotkością, która się nagle zmieniła (...)

Konkretniej w czym problem ? Piersi stały sie wiotkie? czy wiotkie piersi
nagle stały sie nabrzmiałe?
Pozdrawiam
Maciej Jędrzejko

4. Data: 2002-12-30 20:56:38

Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> oczywiście chdzi mi oto by nie robić sobie z tego żartu ponieważ nikogo to
nie
> omija chyba że sylikon

Zwiotczenie piersi w tym wieku to chyba normalne. Z doświadczenia wiem, że
dobre rezultaty daje pływanie i wykonywanie odpowiednich ćwiczeń. Dobry
instruktor /aerobiku itp/ na pewno może zalecić taki zestaw.

Wiewióra
l...@p...onet.pl
pisząc na priva z adresu usuń .spam.

etyka lekarska