Piersi

1. Data: 2004-08-02 12:35:54

Temat: Piersi
Od: "Wangog" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Prosze mi powiedziec jakie sa mozliwosci powiekszenia piersi za wyjatkiem
operacji. Myslalem nad hormonami po konsultacji z lekarzem. Co o tym
sadzicie?

Wangog

2. Data: 2004-08-02 12:53:58

Temat: Re: Piersi
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <celcje$j31$1@inews.gazeta.pl> Wangog tako rzecze:

> [...]
> Prosze mi powiedziec jakie sa mozliwosci powiekszenia piersi za wyjatkiem
> operacji. Myslalem nad hormonami po konsultacji z lekarzem. Co o tym

Chyba żaden lekarz nie powiększy piersi facetowi? Choć kulturystom się
zdarza ;-)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

3. Data: 2004-08-02 14:11:28

Od: "Pele" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ^^^^
> >
> Chyba żaden lekarz nie powiększy piersi facetowi? Choć kulturystom się
> zdarza ;-)

Chyba nie oto mu chodzilo. Nie sadzisz? Glupi zart.

4. Data: 2004-08-02 15:59:49

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Pele" <p...@a...waw.pl> napisał(a) wnews:celi2h$1fcb$1@mamut.aster.pl:

> Chyba nie oto mu chodzilo. Nie sadzisz? Glupi zart.

Moglby bardziej poprawnie formulowac posty!

--
Pozdr. Hektor

5. Data: 2004-08-02 17:24:39

Od: kakrysa <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-08-02 17:59, Użytkownik Hektor napisał:

> Moglby bardziej poprawnie formulowac posty!

no wiesz, kazdy inny grupowicz raczej zrozumial.

6. Data: 2004-08-02 19:29:41

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

kakrysa <k...@o...pl> napisał(a) wnews:celtd3$n2h$1@news.onet.pl:

> no wiesz, kazdy inny grupowicz raczej zrozumial.

No tak, ale trzeba pisac zeby wszyscy zrozumieli i zeby niebylo niejasnosci
tak jak w tym przypadku.

EOT

--
Pozdr. Hektor

7. Data: 2004-08-02 21:26:14

Od: "Bastiano" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Prosze mi powiedziec jakie sa mozliwosci powiekszenia piersi za
wyjatkiem
> operacji.

To zależy od wielu czynników. Głównie od wieku i od obecnej wielkości
piersi. Poza tym ważny jest stan psychiczny pacjentki i jej podejście do
problemu.

Myslalem nad hormonami po konsultacji z lekarzem. Co o tym
> sadzicie?

Gdy chodzi o duże powiększenie to hormony nie spełnią dobrze roli. Przy
planach długotrwałej terapii niezbędne jest przeanalizowanie zysków i
szkód jakie mogą być efektem takiego działania.
Warto też skonsultować się z psychiatrą lub psychologiem, aby upewnić się
czy jest to kaprys pacjentki czy może powiększenie piersi ma szanse pomóc
normalnie funkconować w społeczeństwie, otoczeniu itd. Jeśli to bliska
Tobie osoba to nie zapomnij o tym.
Wtedy startujemy z innych gruntów i podchodzimy do problemu w inny sposób.

Bastiano

8. Data: 2004-08-02 22:54:43

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <celi2h$1fcb$1@mamut.aster.pl> Pele tako rzecze:

> Chyba nie oto mu chodzilo. Nie sadzisz? Glupi zart.

No właśnie nie wiem o co chodziło, dlatego podkreśliłem wątpliwy
fragment. Żartem była _wyłącznie_ uwaga o kulturystach (okraszona stosownym
emotikonem)

9. Data: 2004-08-09 00:29:29

Od: "Jurgen" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest jedna skuteczna metoda stosowana przez wybitnych specjalistów z
Republiki Wietnamu.. polega ona na inwazji kosmitów poprzez ottwór odbytowy
nasmarowany wazeliną techniczną lub innym smarem(najlepiej tawotem)... uwaga
!!! średnia wielkość kosmitów wkładanych do dupy nie może przewyższać 3
metrów(nie dotyczy tirówek i rumunek-8m)... innym sposobem jest uzycie
specjalnej pompki domacicznej (pompkulus vaginusus)

10. Data: 2004-08-09 08:06:10

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zeby bylo zupelnie smiesznie, jest RZECZYWISCIE metoda opracowana w Wietnamie,
ale przez lekarza amerykanskiego, opierająca się na akupresurze i tradycyjnym
masazu chinskim. Jeśli "chwyci", to efekty są niezle, ale to się udaje jedynie
w ok. 40% przypadków.
Pzdr. dino

Wyleczenie padaczki
kontuzja kolana - sposob leczenia?